Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Rabim nasvet...kje se nahaja egr ventil (6-ka cd143), kako ga najla?je o?istit in s ?em...

 

Hvala za nasvet...

 

?e si z gorenjskega konca, prid do mene ti bom js to naredu, je kr mal problem ker ena cev "malo" ?pona pa ga te?ko dol dobi?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Rabim nasvet...kje se nahaja egr ventil (6-ka cd143), kako ga najla?je o?istit in s ?em...

 

Hvala za nasvet...

 

Kako ve?,da je umazan?

 

 

Napisano

Simptomi....

Pri malo gasa ne potegne kot bi mogo...

in rahlo cuka....samo pri ne?nem dodajanju gasa...?e pohodim gas vse ok....

in kolk sem se seznano bi to znal bit egr...

 

 

?e si z gorenjskega konca, prid do mene ti bom js to naredu, je kr mal problem ker ena cev "malo" ?pona pa ga te?ko dol dobi?.

 

?al s ?tajerske... :(
Napisano

Simptomi....

Pri malo gasa ne potegne kot bi mogo...

in rahlo cuka....samo pri ne?nem dodajanju gasa...?e pohodim gas vse ok....

in kolk sem se seznano bi to znal bit egr...

?al s ?tajerske... :(

 

Meni je to konkretno pokazalo z lu?kami na armaturni.Sem ga probal ??istit samo je bilo isto.

 

 

Napisano

Igor, ?e se ne motim si enkrat ?e ?istil EGR? Koliko ?asa je od tega oz. koliko km si naredil?

 

pri nekaterih znamkah se ga da lepo o?istit in deluje,pri M6 je pa to bolj kot ne jalovo po?etje.

Traja le kratek ?as ali pa ni?.Nov stane 311?. <_<

 

 

Napisano

Pozdravljeni

 

Pravilno/temeljito ??i??en EGR ventil je enakovreden novemu, in tudi zapacal se bo prav tako hitro kot nov ( vse je odvisno od vo?nje ).

Pri ?i??enju bodite pazljiv na membrano, da jo ne po?kodujete, vse ostalo pa je enostavno. ?isti se s sprejem za pranje motorja.

 

Lep pozdrav

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano
Da se ne bo kdo matral, pri M6 tud pribli?no ni tako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Da se ne bo kdo matral, pri M6 tud pribli?no ni tako.

 

 

 

 

ti ?e ve? si mel pri men izku?nje, sam lu?ke pa ?e zmer gorijo pa ?eprav je blindiran

Napisano

ti ?e ve? si mel pri men izku?nje, sam lu?ke pa ?e zmer gorijo pa ?eprav je blindiran

 

Kdaj bo? prletu mim, mam ?e neki v rokavu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Kdaj bo? prletu mim, mam ?e neki v rokavu ?

 

evo drug teden pridem zaradi roloja , pa bo? ?e to iz rokava stresu kar ma?.
  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Kdaj bo? prletu mim, mam ?e neki v rokavu ?

 

Sicr je tema mal stara, pa vseen:

 

Ravn tko man problem z egr ventilom. Lucke za check engine pa asr mi svetlo nekak ze ene 40000 km. Ko je vlazno, opazam, da se lucke ugasnejo, drugac ne. Spucan je bil ze 2x, zdej kako, je vprasanje.

 

Kdaj in kje pa mate vi servis, ce bi loh prsu? Sm iz kamnika, prpelem se kamorkol. Hvala za kakrsnk feedback, ker mi grejo tele lucke ze posten na zivce. Lp

Napisano

Sicr je tema mal stara, pa vseen:

 

Ravn tko man problem z egr ventilom. Lucke za check engine pa asr mi svetlo nekak ze ene 40000 km. Ko je vlazno, opazam, da se lucke ugasnejo, drugac ne. Spucan je bil ze 2x, zdej kako, je vprasanje.

 

Kdaj in kje pa mate vi servis, ce bi loh prsu? Sm iz kamnika, prpelem se kamorkol. Hvala za kakrsnk feedback, ker mi grejo tele lucke ze posten na zivce. Lp

 

S pucanjem ne bo? ni? re?il-vsaj pri takem, ki ima gor na vrhu elektroniko.Enostavno ?e ?e samo za trenutek zazna nepravilne izpuhe ti lu?ke zagorijo in se nekaj ?asa ne ugasnejo ve?.Ugasne? jih ali z resetiranjem z ra?unalnikom ali tako, da izklopi? akomulator. Meni je Batko blindiral EGR.Nekaj ?asa je bilo v redu in spet so se pojavile.Mislim, da nam ni druge, ko gazamenjat z delujo?im-ali rabljenim ali novim. <_<

 

 

Napisano

S pucanjem ne bo? ni? re?il-vsaj pri takem, ki ima gor na vrhu elektroniko.Enostavno ?e ?e samo za trenutek zazna nepravilne izpuhe ti lu?ke zagorijo in se nekaj ?asa ne ugasnejo ve?.Ugasne? jih ali z resetiranjem z ra?unalnikom ali tako, da izklopi? akomulator. Meni je Batko blindiral EGR.Nekaj ?asa je bilo v redu in spet so se pojavile.Mislim, da nam ni druge, ko gazamenjat z delujo?im-ali rabljenim ali novim. <_<

 

Nekaj sem razmi?ljal, da bi blindirali ?e elektroniko. Kaj avto ti vle?e normalno zdaj ki je blindiran? Ko najdem re?itev te pokli?em da provamo :D

www.gistel.si

Napisano

Nekaj sem razmi?ljal, da bi blindirali ?e elektroniko. Kaj avto ti vle?e normalno zdaj ki je blindiran? Ko najdem re?itev te pokli?em da provamo :D

 

Ja, avto gr po mojem ? bolj? kot prj pa tudi pije se mi zdi manj.Samo te nesre?ne lu?ke se pi?gejo.

Batko, dej probej kej stuhtat. :D

 

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Nekej me zanima... A je smiselno preventivno ?i??enje EGR ventila? Imam M3, 1.6D, l.08 s prevo?enimi 140k km. Te?av ni nobenih, avto pa je bil ve?inoma vo?en na dolge relacije.

Je preventivno ?i??enje smiselno ali naj se raje ravnam po na?elu 'ne diraj lava dok spava'? :)

Napisano

Nekej me zanima... A je smiselno preventivno ?i??enje EGR ventila? Imam M3, 1.6D, l.08 s prevo?enimi 140k km. Te?av ni nobenih, avto pa je bil ve?inoma vo?en na dolge relacije.

Je preventivno ?i??enje smiselno ali naj se raje ravnam po na?elu 'ne diraj lava dok spava'? :)

 

Ne diraj lava dok spava....ti bo ze sam avto povedal, kdaj ga je treba cistit... :)

www.gistel.si

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Men se je pri M5 2.0d pri?gala lu?ka za motor pri 114000km. Ugotovili smo, da je EGR ventil. Mehankar mi ga je o?istil, resetiral error in sedaj je ok.

Napisano

Men se je pri M5 2.0d pri?gala lu?ka za motor pri 114000km. Ugotovili smo, da je EGR ventil. Mehankar mi ga je o?istil, resetiral error in sedaj je ok.

 

En ?as bo? imel mir, potem bo treba ponovit postopek...kdaj pa je odvisno kak?ne relacije vozi? :D

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.