Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo,danes je bil lep vro? dan in sem se lotil zamenjave pozicijskih ?arnic na M6.

Vse je ?lo rutinirano in kot podmazano.Re?il sem stvar v 5 minutah-NOOOOU. :aaaaa::aaaaa:

 

V resnici se mi je ?e pri prvem ?arometu na sovoznikovi strani snela led ?arnica z podno?ja in mi padla-ne boste verjeli-noter v lu? . ?zmeden?

post-399-1249132028_thumb.jpg

 

 

In potem sem porabil ?e nadaljnjo urico za obe.In spotil sem se tako,da se mi ni bilo treba it sploh kopat v morje.

Gre pa tukaj velika pohvala konstruktorjem lu?i,ki so verjetno pomislili na take paciente,ki jim uspe tak podvig

kot je meni in so pustili pod parabolo za dolge lu?i toliko lufta,da lahko ?arnico porinete skozi in pade spodaj ven. :bravo:

 

Nauk:nikoli ne re?uj nobene ?e tako lahke stvari z levo roko. ;)

 

 

Napisano

Ko se je to pripetilo meni (tudi z LED ?arnico) sem povpra?al mehankarja kako stvar dobiti ven. Njegov odgovor je bil da ?e imam kasko je najboje, da se zaletim. :blink:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ko se je to pripetilo meni (tudi z LED ?arnico) sem povpra?al mehankarja kako stvar dobiti ven. Njegov odgovor je bil da ?e imam kasko je najboje, da se zaletim. :blink:

 

...ja in to njemu zadaj v r.t avta. ;)

 

 

Napisano

Malce iznajdljivosti pa so vse take stvari re?ljive na dokaj enostaven na?in

 

Pred ?asom sem imel podoben primer pa sem ga re?il takole

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...amp;#entry39460

 

 

Z ?arnico je zadeva podobna sam, da je pa? prevelika, da bi jo posrkalo skozi slamco. Ampak vseeno ni te?ave saj je dovolj, da jo podtlak "dr?i" na koncu slamce, ki jo nato previdno potegne? skozi odprtino za dolgo lu?.

33112_1.png

Napisano

Malce iznajdljivosti pa so vse take stvari re?ljive na dokaj enostaven na?in

 

Pred ?asom sem imel podoben primer pa sem ga re?il takole

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...amp;#entry39460

Z ?arnico je zadeva podobna sam, da je pa? prevelika, da bi jo posrkalo skozi slamco. Ampak vseeno ni te?ave saj je dovolj, da jo podtlak "dr?i" na koncu slamce, ki jo nato previdno potegne? skozi odprtino za dolgo lu?.

 

Ja,sej jaz sem vzel dokaj mehko ?ico,jo na koncu zvil,jo vtaknil skozi luknjo ?arnice in ?arnico po?asi porinil skozi luknjo med parabolo in ?arometom.Zadeva re?ena,sam nikoli ve? ne bom trpal ve? noter kakih ledic.?ivo sranje-takoj mi crknejo pa ?e delo ti dajo. <_<

 

 

Napisano

Kako vam rata ?zmeden? ?

Zamenjal sem jih ?e najmamanj 100+ pa nkol se mi ?e ni to zgodilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz pa sploh prstov nisem mel zraven... je po?ast sama not zlezla :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ti poka?em? Za pir? :bravo:

 

Se bom pustil ?e malo mojemu ?u?marjenju, pa bom sam vidu ?e bo men tud ratal. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kako vam rata ?zmeden? ?

Zamenjal sem jih ?e najmamanj 100+ pa nkol se mi ?e ni to zgodilo.

 

A ti tolk pogosto crkujejo zarnice? :bravo::harhar::vesel:

 

Pri tastari sestki sem menjal ene parkrat... in enkrat je bilo tako, da se je zarnica zlomila in je stekleni del padel v luc... Ker se nisem hotel sam zafrkavati, sem sel na najblizji servis... (tvoj "omiljeni" servis v blizini Kranja :hohoho: )... pa so mi zadevo ustimali v pol urce... Je mroal sneti prednji odbijac, da je potem odsraufal luc in ostanek zarnice stresel ven... Zaracunali so mi samo zarnico (takratnih 700 SIT) :) ... pa vse drugo je tudi delalo potem...Sem pa bil zraven ves cas.. B):zvizga: .

 

Pri tanovi pa mi se ni bilo treba menjat nic... Zaenkrat se vse sveti :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.