Skoči na vsebino

MAZDA 6 - lita platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej me zanima koliko ima mazda 6 sploh razmak med vijaki?

 

In ker se bli?a menjava gum, smo se doma odlo?ili da bomo dali na mazdo ena lita plati??a in sicer gume pa bojo ostale iste 195/65/R15 (ker jih pa? ?e mamo)!

Ima kdo kak?ne predloge ?

In kje bi lahko najceneje pri?el do njh?

 

Hvala

 

LP,andraz

Napisano

Jaz sem se z istim vprasanjem ubadal pred enim letom. Res ti priporocam da gres na 205/55 16 (te gume k jih mas zdaj jih lahko prodas).

Podatki: 5x114.3, sredinska luknja 67.1mm, in glede ET-ja je kriticno: za sirino 7 , od 40 do 55, za 7.5 pa 45 do 55 itd..

 

Najceneje v sloveniji pa www.vulkanizerstvo-furlan.si in www.vulkanizerstvo-lasic.si

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mala pripombica... po moje je ?koda kupovati 15 colske lite feltne za ?estko. Raje po?akaj, da znuca? gume potem pa kupi? vsaj 16 col (vizualno in cenovno ?e sprejemljivo).

 

Itak se boste doma odlo?ili sami, samo bi bilo ?koda, da ne bi bili potem zadovoljni z izgledom avta.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem se z istim vprasanjem ubadal pred enim letom. Res ti priporocam da gres na 205/55 16 (te gume k jih mas zdaj jih lahko prodas).

Podatki: 5x114.3, sredinska luknja 67.1mm, in glede ET-ja je kriticno: za sirino 7 , od 40 do 55, za 7.5 pa 45 do 55 itd..

 

Najceneje v sloveniji pa www.vulkanizerstvo-furlan.si in www.vulkanizerstvo-lasic.si

<Podatki: 5x114.3, sredinska luknja 67.1mm, in glede ET-ja je kriticno: za sirino 7 , od 40 do 55, za 7.5 pa 45 do 55 itd..>

A mi lahko tole mal pove? kaj je kej? Ok 5x114.3 je razmak med vijaki pa sredinska lukna tut vem kaj je, sam ET pa nimam pojma. Pa tisto naprej mi tudi ni ?isto jasno?

 

Ali mogo?e kdo ve koliko stanejo original gume od mazde 195/65/15, se zdele trnutno ne spomnem kere so gor (avto pa je letnik 2004-marec)!

 

Lp,andraz

Napisano

Njabrz mas Bridgestone B390 (195/65 15 VR)

 

ET je razmak od sredine platisca do mesta kjer pridejo vijaki. Original jekleno platisce ma ET=50mm, in je siroko 6 inchev (6 x 2.54=15.24cm). Ce bi dal isto sirino (se pravi 6) in bi sel na ET 45mm, potem bi mel sirsi kolotek za skupaj 1 cm.

 

Jaz mam letne 7x16 ET50 (se pravi isti kolotek, ampak sirsa feltna).

 

Za te gume bi reku (od oka) da bi dobu okol 30.000sit

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mala pripombica... po moje je ?koda kupovati 15 colske lite feltne za ?estko. Raje po?akaj, da znuca? gume potem pa kupi? vsaj 16 col (vizualno in cenovno ?e sprejemljivo).

 

Itak se boste doma odlo?ili sami, samo bi bilo ?koda, da ne bi bili potem zadovoljni z izgledom avta.

Se strinjam 1000% 15 col so definitivno premale za tako velik avto. lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

?ivjo,

 

V Mazdini pomladni akciji je trenutno na voljo kar precej 15 in 16 colskih litih plati?? tako za MAZDO 6 in MAZDO 3.( pa tudi precej drugih stvari). Letake in informacije dobite pri vseh mazdinih trgovcih, ali pa pokli?ite na MMS in ga dobite po po?ti...

 

son?en pozdrav

 

 

Nina

Napisano

Ja sej jst bi tut raj vzel 16ke, pa tut o?eta sem ?e skoraj prepri?al, vendar je potem rekel da on ho?e udobno vo?no, ne pa neko trdo ;) Tako da bomo kr 15ke kupil! Zdej pa ?e ima kdo kak?en predlog?

Aja kok pa kej stanejo feltne v tej ackiji, ker druga?e niso najbolj poceni, original od mazde??

 

Lp,andraz

Napisano

Z 16" ne bo krize sploh pa ne z vi?ino gume 55 to ?e je udobna vo?nja! Neudobno je samo ?e ima? nizkoprofilne gume, vendar lega bo bol?a z ve?jimi plati??i pa ?e avto lep?e zgleda, sploh pa z kak?nimi 18?! :)

 

Original Mazda feln se vam ne spla?a jemat so zelo drage pa ?e firme so od Fondmetala...., ko jih lahko v drugih trgovinah z alu felnami dobite ceneje!

Napisano

Voznja sploh ni neudobna s 16 col. Pozimi mam 15, poleti pa 16. Razlike v udobju ni. Sem opazil da je zaviranje veliko bolje s 16" (bolj stabilen je avto pri zaviranju iz visokih hitrostih)...serijske Bridgestone B390 so katastrofa od katastrofe. Za priblizno 200.000sit dobis komplet v 16".

 

Te original od mazde (pa tudi v akciji) so kar drage.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja sej vem! sam ?e se je fotr tako odlo?u, pa ?e pravi da mu je ?koda da bi ?e zdej mogu nove gume kupvt! Tko da pomojem ne bo ni?! No mogo?e bom dav pa useen oglas az te gume in ?e bojo sle po dobri ceni, se bo tut fotr premislu:P

 

Lp,andraz

Napisano

Original Mazda feln se vam ne spla?a jemat so zelo drage pa ?e firme so od Fondmetala...., ko jih lahko v drugih trgovinah z alu felnami dobite ceneje!

Ve?ina ponujenih litih plati?? je od MAZDE! Le nekaj primerkov ni! ;)

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Cena lito plati??e za Mazdo6 15 col v okvirju spomladanske akcije od 22.990 SIT /kos.

 

?e kdo ?e ni prejel letaka mi lahko sporo?i!

 

Lep pozdrav

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Glede gum: ne vem kaksen stil voznje ampak z Pirelli P7 ne boste falili. V redu so tud Bridgestone RE720, Michelin Pilot Exalto2...itd itd. Jaz mam Good Year Eagle F1 gsd3 pa niso idealne za ta avto.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

No smo kon?no kupil 205/55/16! In sicer iz mazdine akcije, 5-krake 16ke z gumami goodyear ???? ! grrr spet sm pozabu kere, baje so v mokrem zlo uredu!

 

So pa dost lepse kot bi bile 15ke;)

 

LP,andraz

Napisano

Slike, ho?emo slike....

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

  • 17 let kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v MAZDA 6 - lita platišča
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@marto, imam konkreten odgovor na tvoje konkretno vprašanje:

 

Sredinska luknja:

image.png

 

Et je lahko pozitiven, enak nič ali negativen:

image.png

 

Končno en konkreten odgovor. 👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.