Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega je zadnji? dal nek novi program, ki naj bi bil bolj?i za turbino. Mam m6 136 km in pri teh bi naj crkovale turbine, s tem novim programom pa bi se to naj izbolj?alo.

Takrat mi je tud tester gor priklopo, pa je tester pokazal, da je napaka pri IMV ventilu. Znak za to je tudi, da mi avto naenkrat vgasne (pri menjavanu, ko obrati padejo). To se mi je dogajalo ponavadi samo pozimi, zdaj pa ?e poleti.

IMV ventil pa stane pribli?no 300-400?.

Napisano

Pozdravljeni

 

Kakor je meni znana ta tehnika, je tester pokazal kodo napake. Kar se pa ti?e samega ventila, se ga da ??istiti in s testerjem nastaviti.

 

Lep pozdrav

Napisano

IMV je lahko Inlet Meterin Valve... kje pa je, pa ne vem...

 

kje je ta tvoj kolega s testerjem ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Danes mam servis in bom vpra?al kaj je s tem IMV ventilom in kje je.

 

poro?aj seveda ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tako servis naret, 170? mi spet manjka(zadnje zavorne plo??ice je ?e blo treba zamenjat) v denarnici.

Kar se pa ti?e IMV ventila, pa se ga baje ne da s?istit, ?e pa ga je ?e kdo ?istil, oziroma dal ?istit, pa naj prosim javi.

Napisano

pa kje hudi?a je ta ventil in kaj sploh po?ne :ne vem:

 

IMV je ventil za vzdr?evanje konstantnega pritiska v krogotoku nizkega pritiska, ki dovaja gorivo visokotla?ni ?rpalki v commonrail sistemu. Torej visokotla?na ?rpalka, ki ustvarja pritisk v skupnem vodu ima preko IMV konstanten dotok goriva(nekje 3 bar) IMV pa vi?ek goriva vra?a v rezervoar.

 

Tu ni kaj ?istiti, ?e javlja napako, pomeni, da je tlak v vodu nizkega pritiska manj?i od predvidenega in, je v nevarnosti visokotla?na ?rpalka, ker se lahko zgodi, da ostane brez goriva in zariba.

 

Rabil sem kar nekaj ?asa, da sem nekaj o sistemu na netu izsledil, nekaj sem pa jaz dodal iz moje "baze" podatkov. Prvi poskus me je celo nekoliko zavedel in sem podal napa?no informacijo.

 

Torej, ?e se pojavi ta napaka pomeni, da ventil ne deluje pravilno in ga bo najverjetneje treba zamenjati. To je vsekakor ceneje kot, da gre visokotla?na ?rpalka.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

tnx za razlago... jaz sem sicer nekaj iskal pa kr ni informacij o tem.

33112_1.png

Napisano

Najlep?a hvala. Tudi jaz sem nekaj iskal, ampak vse je bilo v angle??ini, ki je jaz ne razumem.

Tak da ne bo ni? s ?i??enjem, ampak bom spet moral denarnico stanj?at za enih 300-350?.

Napisano

O tem ventilu je na internetu zelo malo navedenega in tudi, ?e angle??ino obvlada?, je te?ko kaj pametnega izlu??iti. Z nekaj predznanja pa se le da.

 

Upam da sem zadel bistvo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tu ima te ?e skico kako to zgleda pri motorju kamiona Scanie. To je edino kar sem na?el. IMV ?t. 3 zgleda enako kot dizel filter in separator vode ?t. 2

post-483-1250355027_thumb.jpg

 

1. Low-pressure pump

2. Fuel filters with water

separator

3. Inlet metering valve

4. High-pressure pump

5. Rail (accumulator)

6. Rail pressure sensor

7. Mechanical dump valve

8. Return rail

9. Electronically controlled

fuel injector

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na to da je v ohi?ju en ventil in ena vzmet, je to tuma?. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma? kaj cenej?ega?

 

V bistvu ne, samo cena je tuma?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

verjetn je to cena za cel sklop, ne sam za ventil...sej obi?ajn kr cele komponente mejajo, k je ve?ji profit <_<

Lp,

D

Napisano

V bistvu ne, samo cena je tuma?.

 

heh... ?ele zdaj videl... tebi je itak vse tuma?, ?e posebej ?e je za dizla :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

To je IMV ventil in stane 210? z 20% popusta.

Danes ga nabavil in zmontiral v avto.

Samo dva ?raufa od?krnit, kabel odklopit, ven vzet in not zmontirat po kontra postopku.

 

 

Ne se jezit, ampak nisem si mislil da lahko tak mali telefon dela tako vlke slike :ne vem:

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

To je IMV ventil in stane 210? z 20% popusta.

Danes ga nabavil in zmontiral v avto.

Samo dva ?raufa od?krnit, kabel odklopit, ven vzet in not zmontirat po kontra postopku.

Ne se jezit, ampak nisem si mislil da lahko tak mali telefon dela tako vlke slike :ne vem:

 

?ivjo!

Zanima me ?e si z zamenjavo odpravil te?ave.

Pa ?e to, kje si nabavil zadevo? In kako do popusta.. ;)

 

Hvala, Miha

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če dost zategneš sigurn pomaga, pa baje da tudi človek neha neumnosti govort 😂
    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.