Skoči na vsebino

A kdo ve kaj je to IMV ventil?


Priporočeno sporočilo

Kolega je zadnji? dal nek novi program, ki naj bi bil bolj?i za turbino. Mam m6 136 km in pri teh bi naj crkovale turbine, s tem novim programom pa bi se to naj izbolj?alo.

Takrat mi je tud tester gor priklopo, pa je tester pokazal, da je napaka pri IMV ventilu. Znak za to je tudi, da mi avto naenkrat vgasne (pri menjavanu, ko obrati padejo). To se mi je dogajalo ponavadi samo pozimi, zdaj pa ?e poleti.

IMV ventil pa stane pribli?no 300-400?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

IMV je lahko Inlet Meterin Valve... kje pa je, pa ne vem...

 

kje je ta tvoj kolega s testerjem ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes mam servis in bom vpra?al kaj je s tem IMV ventilom in kje je.

 

poro?aj seveda ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa kje hudi?a je ta ventil in kaj sploh po?ne :ne vem:

 

IMV je ventil za vzdr?evanje konstantnega pritiska v krogotoku nizkega pritiska, ki dovaja gorivo visokotla?ni ?rpalki v commonrail sistemu. Torej visokotla?na ?rpalka, ki ustvarja pritisk v skupnem vodu ima preko IMV konstanten dotok goriva(nekje 3 bar) IMV pa vi?ek goriva vra?a v rezervoar.

 

Tu ni kaj ?istiti, ?e javlja napako, pomeni, da je tlak v vodu nizkega pritiska manj?i od predvidenega in, je v nevarnosti visokotla?na ?rpalka, ker se lahko zgodi, da ostane brez goriva in zariba.

 

Rabil sem kar nekaj ?asa, da sem nekaj o sistemu na netu izsledil, nekaj sem pa jaz dodal iz moje "baze" podatkov. Prvi poskus me je celo nekoliko zavedel in sem podal napa?no informacijo.

 

Torej, ?e se pojavi ta napaka pomeni, da ventil ne deluje pravilno in ga bo najverjetneje treba zamenjati. To je vsekakor ceneje kot, da gre visokotla?na ?rpalka.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu ima te ?e skico kako to zgleda pri motorju kamiona Scanie. To je edino kar sem na?el. IMV ?t. 3 zgleda enako kot dizel filter in separator vode ?t. 2

post-483-1250355027_thumb.jpg

 

1. Low-pressure pump

2. Fuel filters with water

separator

3. Inlet metering valve

4. High-pressure pump

5. Rail (accumulator)

6. Rail pressure sensor

7. Mechanical dump valve

8. Return rail

9. Electronically controlled

fuel injector

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da je v ohi?ju en ventil in ena vzmet, je to tuma?. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

V bistvu ne, samo cena je tuma?.

 

heh... ?ele zdaj videl... tebi je itak vse tuma?, ?e posebej ?e je za dizla :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

To je IMV ventil in stane 210? z 20% popusta.

Danes ga nabavil in zmontiral v avto.

Samo dva ?raufa od?krnit, kabel odklopit, ven vzet in not zmontirat po kontra postopku.

 

 

Ne se jezit, ampak nisem si mislil da lahko tak mali telefon dela tako vlke slike :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

To je IMV ventil in stane 210? z 20% popusta.

Danes ga nabavil in zmontiral v avto.

Samo dva ?raufa od?krnit, kabel odklopit, ven vzet in not zmontirat po kontra postopku.

Ne se jezit, ampak nisem si mislil da lahko tak mali telefon dela tako vlke slike :ne vem:

 

?ivjo!

Zanima me ?e si z zamenjavo odpravil te?ave.

Pa ?e to, kje si nabavil zadevo? In kako do popusta.. ;)

 

Hvala, Miha

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.