Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

BC izpi?e, da je ASR izklopljen, pa nekaj v zvezi s pollution

avto pa ne gre ?ez 2.800 RPM...

 

kaj pogledat? kje iskat ?

lastnik je kolega, ki ga zanima, ?e ma kdo kako idejo, kaj bi lahko bilo...

 

na dan z besedo, ?e kdo kaj ve :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pozdravljeni

 

v koliko je mogo?nost je najbolje, da se vozilo priklopi na tester. vozilo je v servisnem/pomo?nem programu, da se kaj ne uni?i zaradi priganjanja motorja.

 

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

 

v koliko je mogo?nost je najbolje, da se vozilo priklopi na tester. vozilo je v servisnem/pomo?nem programu, da se kaj ne uni?i zaradi priganjanja motorja.

 

Lep pozdrav

 

saj to je glih problem, vozilo bilo na 6 testiuranjih, ki izpi?ejo edino to kar pi?e zgoraj, izklopljen ASR in POLLUTION...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ta peugeot ima FAP (filter sajastih delcev). Ima (verjetno) ve? kot 100.000 km.

Napaka je zmanj?ana prehodnost FAP, ki du?i motor in ra?unalnik vklopi rezervni program, ki omogo?a, da se "privle?e" do servisa. Ta zama?itev je faza, ki je ni mogo?e rw?iti s prisilno regeneracijo s priklopom na tester, ker zama?itev ne povzri?ajo saje marve? trdi delci (?vepleni in drugi), ki so zmanj?ali prehodnost kerami?nega satja v FAP.

 

Potrebno je filter odmontirati, oziroma razstaviti. To se lahko naredi le na kanalu, ali dvigalu. Na filtru so na prednji strani 4 vijaki, ponavadi zape?eni, zato jih je treba segreti, druga?e lahko po?ijo. Na delu, ki se odstrani je cevka za gorivo. Pazljivo odviti priklop. Nato ?e razstaviti ?e ?elno, ki povezuje FAP z izpu?no cevjo in ta del FAP-a odstraniti. Paziti na prednji strani na metalno zesnilo, da se ne po?kodije.

Notranjost FAP-a spreti pod pritiskom z WAPOM. Z varilno ?ico pa dodatno pre?istiti ?e vse kanale kerami?nega satja. Ponovno montirati. Vijake po mo?nosti namazati z visokotemperaturno pasto za la?jp naslednjo demonta?o.

 

Delo traja cca 1-1,5 h in filter je ponovno kot nov. Delo naj opravi kak mehanik, ali pa nekdo, ki se razume v mehaniko, da ne pride do po?kodbe filtra, ker je njegava cena 500-600?.

 

Na bilten citroenovem forumu so tudi slike FAP-a. Klikni TU in kompletna razprava o njem. Peugeot ima enakega.

 

post-483-1249971639_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

saj to je glih problem, vozilo bilo na 6 testiuranjih, ki izpi?ejo edino to kar pi?e zgoraj, izklopljen ASR in POLLUTION...

 

Depolution system faulty? - katalizator in FAP - 3x zgodilo na mojmu pezoju :)

 

Ce pa ne gre cez 2000rpm pa poglej se turbino (lahko povezano)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures: ma turbino smo sumili, ampak avto do 2200 RPM gre lepo, potegne tudi, edino vrti se max. do 2800...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jures: ma turbino smo sumili, ampak avto do 2200 RPM gre lepo, potegne tudi, edino vrti se max. do 2800...

 

traktor spucaj pa bo...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Naredita tako kot sem opisal. In napaka bo odpravljena.

 

Grem stavit, da imam prav. Problem poznam iz lastnih izku?enj na motorju HDI s FAP filtrom.

 

?e ne bo "ukrepanja" bo ?e aditiv "po?rlo", ker ra?unalnik posku?a z nenehno regeneracijo, ki se izvaja z direktnim vbrizgom goriva v FAP, ki mu se predhodno dozira ?e aditiv iz posebnega rezervoarja pri levem kolesu zadaj. Normalna poraba goriva je zaradi FAP-a pove?ana z 0,3l/100km. Ko pa se filter zama?i se poraba pove?a tudi za ve? kot liter na 100km.

 

Torej je bila poraba goriva pred vklopom rezervnega programa za pomo?no delovanje motorja ?e nekaj ?asa pove?ana. To je eden od simptomov, ki napoveduje, da bo pri?lo do opisane napake.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?aki, ampak zakaj pa pride do take zama?itve? Skos poslu?am kak?ne superduper sisteme DPF imajo druge znamke napram Mazdi ampak o?itno je vsepovsod prbli?no enak ?it.

33112_1.png

Napisano

?aki, ampak zakaj pa pride do take zama?itve? Skos poslu?am kak?ne superduper sisteme DPF imajo druge znamke napram Mazdi ampak o?itno je vsepovsod prbli?no enak ?it.

 

Zaradi kakovosti goriva.

Preve? ?vepla in ?e ?esa, ki pri izgorevanju povzro?ajo negorljive trde odpadke, ki so ve?ji od premera luknjic na FAP-u. FAP odstranjuje samo saje in druge gorljive usedline, ki se na povr?inah v satju FAP-a nalagajo. Z vbizgom goriva, ki mu je dodan aditiv za vi?anje temperature gorenja, se v filtru dogaja ob?asno dodatno izgorevanje teh gorljivih snovi, ostajajo pa trdi negorljivi delci, ki se postopoma v kanalih nalagajo in zmanj?ujejo pretok dimnih plinov. Postopoma je tlak v FAP tako velik, da du?i motor. In to je to.

Je pa ta sistem sigurno bolj?i od DPF, ker se te?ave dogajajo po ve?jem ?tevilu prevo?enih km, pa tudi ?i??enje je enostavno.

 

Torej kvaliteta dizla je vzrok za to. Zato je primerno gorivo za novodobne dizle s ?im manj?o vsebnostjo ?vepla. Meja 50ppm ?vepla je previsoka. Vpra?anje je, ?e gorivo, ki ga tankamo nima celo vi?jih vrednostih od dovoljene.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.