Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Na servisu so ugotovili, da imam na mazdi 6 2.0 (136) po?en bat in da je baje precej opilkov ter je po?kodovan tudi blok motorja. Ima kdo kako podobno izku?njo, se da to popraviti, ker na servisu so mi svetovali, da zamenjam motor!

 

Hvala

Napisano

LabiGT je imel isti problem - saj ti bo kej napisal okrog tega

 

Kolk km pa ima? narejenih na avtu?

33112_1.png

Napisano

LabiGT je imel isti problem - saj ti bo kej napisal okrog tega

 

Kolk km pa ima? narejenih na avtu?

 

 

190000km, nisem pa prvi lastnik, tko da je lahko zadeva zvrtena. Sem pa avto kupil pred dvemi leti in pol iz Italije, takrat je imel 60000km, tako da sem jih jaz naredil 130000, pa moram re?i, da do sedaj nisem imel nobenih izrednih te?av, razen nek magnetni ventil prostega teka je bilo potrebno zamenjat, druga?e pa same ''noramlne'' zadeve

Napisano

jaz sem mel pocen bat...so mi zamenjali bat in to je to

za zdaj je vse ok

(zgodilo se je pri manj kot 180.000km, zdaj jih mam 206.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz sem mel pocen bat...so mi zamenjali bat in to je to

za zdaj je vse ok

(zgodilo se je pri manj kot 180.000km, zdaj jih mam 206.000km)

 

Po mojem najbol optimano.Zakaj le zamenjat cel motor? ?zmeden?

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

?ivjo vsem!

 

Vem da je tema ?e stara pa vendar, problem je zame nov.

S na? serviser iz Medvod je pri ?i??enju mre?ice na?el kar nekaj aluminijastih del?kov (velikost cca. 3x4x5mm) na mre?ici v karteju.

 

Sedaj me pa zanima, ali se mogo?e komu sanja kaj bi ti del?ki bili? Ali je lahko to del?ek enega od batov, ?eprav bi jaz prej sklepal, da je del?ek ojnice - glede na obliko.

Serviser mi je rekel, da je to del?ek bata, vendar nekako mi to ne gre, ker avto te?e zelo mirno, edina razlika je, da za 136KM motor nima pri?akovanih pospe?kov.

 

Avto je Mazda 6, letnik 2004, in ima 200kkm (kolk so realni kilometri ne vem, ker sem lastnik avtomobila ?ele pol leta).

 

 

?e vnaprej hvala za komentarje.

LP Rok

Napisano

JEBA. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e bi dal kak?no sliko teh del?kov bi se dalo kaj bolj konkretnega re?t kaj naj bi to bilo.

33112_1.png

Napisano

Aluminijski delci so lahko samo od bata. Ojnica ni iz aluminija. ?e je blok motorja iz aluminija imajo cilindri jeklene vlo?ke. Torej edina razlaga je, da so to delci od bata. ?im prej razdret od spodaj in preveriti stanje batov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e kdo rabi imam za prodat motor 100kw od mazde 6 letnik 03 je ?e v vozilu mo?en preizkus ima novo turbino zamenjane podlo?ke pod ?obami in o?i??eno cedilo v karterju 170000 km realnih imam tudi servisno knjigo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.