Skoči na vsebino

Zakaj za vraga....


Priporočeno sporočilo

Tole mi je v?e? da ste mazda?i tko plinsko osve??eni! :P

 

@Boss, nisem zihr da si skoz na benzi, obstajajo tudi rezervoarji s 110 litri, kakr?nega ne pomnim da bi imel kdo benzinskega v avtomobilu! <_< Sam imam v tojoti 70 litrski kestl (okej se ne nafila ponavad do 100 %), ampak kljub temu nardim z njemu enih 800km, kar je zame ogromno, sploh glede na bencinskega predhodnika! :danzoman:

 

Pa dobr, kaj ti nuca. Pol si popolnoma brez prtljaznika. Brez veze.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

sej lahko da? dva v avto al pa tri pa je litrov kolikor ho?e?. Sam vseeno pa bi rad avto z uporabnim prtlja?nikom, ne pa da je notri ?e ogromen kestl.

 

Tko verjetno kaj ve? kot s 60 litrskim, ki ga napolni? 80% (ve? ni priporo?ljivo) pomeni 48 litrov, pa? v ve?ini ne bomo operirali. Pri Juresovi porabi CX7 s trugo na strehi tam nekje pri 14 litrih je to borih 350km dometa. Se pravi si v treh urah spet na pumpi razen, ?e izkori??a? ?e bencinski rezervoar sam pol pa spet ni poceni.

 

Ne vem ampak je plin vseeno malo neroden na dalj?ih poteh, ker si kar odvisen od tega, da se pozanima? oz. lovi? pumpe kjer to majo. Je pa poceni, ni? ne re?em :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zadnji teden sem naredil presek po celi evropi, se pravi iz nizozemske do juga makedonije (cist zraven meje z grcijo)...in razen v sloveniji, vsaka pumpa po vseh drzavah vmes ima napis LPG...

tko, da ni panike glede tega

 

drugace pa vceraj tankal dizel v makedoniji po ceni 75 cent , kar je skor isto kot stane plin v nemciji :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zadnji teden sem naredil presek po celi evropi, se pravi iz nizozemske do juga makedonije (cist zraven meje z grcijo)...in razen v sloveniji, vsaka pumpa po vseh drzavah vmes ima napis LPG...

tko, da ni panike glede tega

 

hja ni ?ist tko, ?e v Italiji ni na vseh pumpah LPG (tudi na avtocestnih ne) pa so kr "plinsko" osve??eni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej lahko da? dva v avto al pa tri pa je litrov kolikor ho?e?. Sam vseeno pa bi rad avto z uporabnim prtlja?nikom, ne pa da je notri ?e ogromen kestl.

 

Tko verjetno kaj ve? kot s 60 litrskim, ki ga napolni? 80% (ve? ni priporo?ljivo) pomeni 48 litrov, pa? v ve?ini ne bomo operirali. Pri Juresovi porabi CX7 s trugo na strehi tam nekje pri 14 litrih je to borih 350km dometa. Se pravi si v treh urah spet na pumpi razen, ?e izkori??a? ?e bencinski rezervoar sam pol pa spet ni poceni.

 

Ne vem ampak je plin vseeno malo neroden na dalj?ih poteh, ker si kar odvisen od tega, da se pozanima? oz. lovi? pumpe kjer to majo. Je pa poceni, ni? ne re?em :bravo:

 

Boss CX je za moje pojme nek extrem, js tankam cca 58 litrov, in naredim od 600 - 650, na pumpi sem bolj poredko, ozirom skoraj enko kot na benz.

?e pa pa? LPG ne more? tankat pa se na benz lahko pelje? jaz z kombinacijo naredim cca 1200+ kilometrov. :danzoman::danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem ampak je plin vseeno malo neroden na dalj?ih poteh, ker si kar odvisen od tega, da se pozanima? oz. lovi? pumpe kjer to majo. Je pa poceni, ni? ne re?em :bravo:

 

Odvisno kaj je za ?loveka bolj nerodno; mjhn bl povhn to?l, al "dragocenih" 5 minut izgubljenih - men vem kaj je va?nej? (v principu)! :danzoman::harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mrbit res sam s plinom si durh na durh na tank ?teli. :ne vem:

Pa dobr, kaj ti nuca. Pol si popolnoma brez prtljaznika. Brez veze.

sej lahko da? dva v avto al pa tri pa je litrov kolikor ho?e?. Sam vseeno pa bi rad avto z uporabnim prtlja?nikom, ne pa da je notri ?e ogromen kestl .

Ne vem ampak je plin vseeno malo neroden na dalj?ih poteh, ker si kar odvisen od tega, da se pozanima? oz. lovi? pumpe kjer to majo.

hja ni ?ist tko, ?e v Italiji ni na vseh pumpah LPG (tudi na avtocestnih ne) pa so kr "plinsko" osve??eni.

Kaj pa Avstrija? Tam imajo samo zemeljski plin, ?e se ne motim? :ne vem:

Hm, res sami tehtni argumenti...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbul? kupt THULE spirit 700 litrsko, z izolirbandom zadihtat okol in okol, pa lajtnge u havbo spelat.... MA? ceu prtlja?nik pa 700 l x 80% plina.

:ouje::ouje::ouje::ouje::ouje::ouje:

 

 

?alo na stran... podpiram plin. Je pa mal nerodn.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah tistih 80 % je itak samo na papirju, npr. 2 dni nazaj sem nafilal 44l kestl, do celih 43,44 litra, kar je kr blizu 100%, pa use super ?tima! :danzoman::ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss ne prenese plina ker je konkurenca njegovemu dizlu. :harhar:

Hec. :P

 

ne no sej nikoli nisem bil proti plinu :P

 

Je pa fair, da fantje povejo tudi minuse ne pa samo plusov, ki jih je roko na srce res veliko. Predvsem cena je res zakon, je pa treba pol vseeno nekaj kompromisov potegnt. Ker ?e je to tak zakon pol mi resno ni jasno zakaj ni ve?ina avtov ?e serijsko na plin. Sej tud diesli se prvenstveno prodajajo zaradi ni?jih strođkov goriva od bencinarjev.

 

Torej, kje je pol catch?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ke? je v tem da sloven?ki ne razmi?ljajo z denarnico ampak z glavo.

?e bi recimo nekomu ponudili novega dizla in pa novega bencinarja tovarni?ko na plin za pribli?no enako ceno bi VSI raje vzeli dizla ker "malo" pokuri, noben ne bo gledal da je tisto ve? v litrih dejansko manj na ra?unu.

Noben ne bo razmi?ljal kolk so servisi in karkol ?e pa?e zraven, ekologija za to se jim jeb...

 

Jaz se rade volje na vsake 14 cca, zapelem do krana in nazaj(10km skupaj v obe smeri :ouje: ) in nateram lpg in se vozim dalje, sicer grem v?asih tud vmes v kranj al pa lublano pa ga takram malo nakonektam na pumpo pa je. Sicer pa zgleda da bomo v loki do novega leta dobil vsaj eno, ?e ne dve LPG pumpi. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da je problem ?ivljenska doba motorjev, ki kurijo najve? plin;

nekatere znamke namre? predelavo odsvetujejo.... :blush:

 

Recimo ?zmeden?

 

Druga?e je pa res da je plin pusta zadeva in ?e pri vgradnji plina v avto ?krtarimo in si poleg ne vzamemo ?e "flashlube", pl zna bit neko? kaka te?ava z ventili, ki bi lahko zaribali, samo to si je kriv dejansko vsak sam, pri monta?i vedno svetujejo vgradnjo le tega, ni pa to nevem kak stro?ek.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ke? je v tem da sloven?ki ne razmi?ljajo z denarnico ampak z glavo.

?e bi recimo nekomu ponudili novega dizla in pa novega bencinarja tovarni?ko na plin za pribli?no enako ceno bi VSI raje vzeli dizla ker "malo" pokuri, noben ne bo gledal da je tisto ve? v litrih dejansko manj na ra?unu.

Noben ne bo razmi?ljal kolk so servisi in karkol ?e pa?e zraven, ekologija za to se jim jeb...

 

Jaz se rade volje na vsake 14 cca, zapelem do krana in nazaj(10km skupaj v obe smeri :ouje: ) in nateram lpg in se vozim dalje, sicer grem v?asih tud vmes v kranj al pa lublano pa ga takram malo nakonektam na pumpo pa je. Sicer pa zgleda da bomo v loki do novega leta dobil vsaj eno, ?e ne dve LPG pumpi. :danzoman:

 

anti-dizelasi vedno daste v ospredje "majhno porabo" pri dizlih...

pri meni recimo to ni bla prioriteta, ko sem kupoval mojo 6-ko

sem peljal vse variante, in dizel se pelje lepse kot 1.8 ali 2.0, za to kar jaz rabim, se pravi vecino casa pri 160-180km/h...oba bencinarja pri takih hitrostih se naravnost dereta in jaz ne bi mogu to prenasat po 9-10 ur non stop voznje

 

majhna poraba pri visjih hitrostih pa je "slag na torti" :)

aja moja je pri 211.000km prevozenih cca. 7.5, kar je odlicno :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ke? je v tem da sloven?ki ne razmi?ljajo z denarnico ampak z glavo.

?e bi recimo nekomu ponudili novega dizla in pa novega bencinarja tovarni?ko na plin za pribli?no enako ceno bi VSI raje vzeli dizla ker "malo" pokuri, noben ne bo gledal da je tisto ve? v litrih dejansko manj na ra?unu.

Noben ne bo razmi?ljal kolk so servisi in karkol ?e pa?e zraven, ekologija za to se jim jeb...

 

Hmmm, v tole trditev pa ne verjamem sploh si pa zelo drzno napisal VSI. Seveda jih je vedno kakih 30% butlov, ki jim tudi osnove matematike niso jasne. 30% je takih, ki razumejo ampak jih je strah plina, ker so pa? neko? sli?al neki blabla, da je razneslo eno plinsko bombo v avtu.

 

40% pa vseeno mislim, da je takih, da bi se za plin takoj odlo?ilo, ?e bi bil ponujen (in pravilno predstavljen) v serijski "opremi" avta ob nakupu in da bi proizvajalec/prodajalec normalno to vklju?il v splo?no jamstvo oz. garancijo. Je pa res, da plinsko instalacijo se veliko bolj spla?a vgrajevat pri mo?nej?ih motorjih saj ?e zaradi sistema malo slab?ih zmogljivosti in dodatne te?e plinske instalacije in rezervoarja se performance ?e dodatno slab?ajo.

 

Mislim, da je pa precej ljudi pa? strah, ker govorimo o predelavi na samem motorju in ker ne razumejo to?no pincipa delovanja pa? skozi obstaja strah, da bo kej ?kripnilo.

 

 

Se pa strinjam z Labijem, da ni?ja poraba pri dieslih je zelo mo?an argument vendar ?e zdale? pa ni edini. Kakorkoli vzamemo turbo dela svoje in zaradi navora v nizkih obratih se lahko motor tudi pri vi?jih hitrostih vrti, za u?esa, ?e vedno znosnih obratih in ne proizvaja neza?elenega tru??a.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pa strinjam z Labijem, da ni?ja poraba pri dieslih je zelo mo?an argument vendar ?e zdale? pa ni edini. Kakorkoli vzamemo turbo dela svoje in zaradi navora v nizkih obratih se lahko motor tudi pri vi?jih hitrostih vrti, za u?esa, ?e vedno znosnih obratih in ne proizvaja neza?elenega tru??a.

 

Ok bom probal zrihtat decibel meter, pa bom imeli spet en test, ste za stvar ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok bom probal zrihtat decibel meter, pa bom imeli spet en test, ste za stvar ?

 

ni problema ;)

 

je pa nekaj res, pa to ni izgovor... vsak k vsaj malo akustiko pozna ti bo povedal, da deciblei niso vse. Lahko je glasnost ni?ja pa je zaradi frekvence zvoka bolj mote?e kot pri ve? decibelih in drugi frekvenci ali spektru frekvenc. Tko da :ne vem:

 

Test pa vseeno naredmo :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni problema ;)

 

je pa nekaj res, pa to ni izgovor... vsak k vsaj malo akustiko pozna ti bo povedal, da deciblei niso vse. Lahko je glasnost ni?ja pa je zaradi frekvence zvoka bolj mote?e kot pri ve? decibelih in drugi frekvenci ali spektru frekvenc. Tko da :ne vem:

 

Test pa vseeno naredmo :bravo:

 

odlicno povedano :bravo:

 

dizel nabija pri nizjih frekvencah, ki so usesu bolj ugodne

 

sicer pa za mazde 6, testi obstajajo, pobrskaj auto motor und sport in je kar razlika v prid dizelasu

 

aja se to: kot sem povedal, jaz sem bencinske mazde testiral in nisem napamet govoril, da je tam dretje motorja pri visokih obratih motece....

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok bom probal zrihtat decibel meter, pa bom imeli spet en test, ste za stvar ?

 

a nabavim ?evape ? :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa fair, da fantje povejo tudi minuse ne pa samo plusov, ki jih je roko na srce res veliko.

Minusi:

cena vgradnje (je pa bencinar tolk cenej?i od dizla)

manj?i prtlja?nik (mote?e le, ?e preva?a? veliko robe)

malo manj mo?i (pri normalni vo?nji sploh ne ?uti?)

v SLO malo ?rpalk (vsak dan ve?)

 

Torej, kje je pol catch?

- ve?ina ljudi sploh ne ve za to in ne pozna nobenega, ki ima plin in dobre izku?nje z njim (niti ne ve koliko stane 1L)

- ljudi je strah plina (ne vedo kako je poskrbljeno za varnost)

- cena v SLO je cca 1200-1400 ? kar je preve?, ?e dela? malo km, oziroma dolgo traja, da se povrne investicija

- dr?ava ne ogla?uje tega preve? na glas, ker bi zgubili velik del denarja v prora?unu

- v nekatere avte se na da vgradit plin (res malo)

- nekatere firme potem ne priznajo garancijo

 

P.S. ?tevilo vgradenj nara??a in zna se zgodit, da bo ?ez 3-4-5 let rabljen bencinar z LPG la?je in dra?je prodati kot dizla

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.