Skoči na vsebino

Zakaj za vraga....


Priporočeno sporočilo

Jaz tudi nisem vzel dizla zaradi majhne porabe (?eprav je to v redu :hudicek: ) ampak,kot pravi

Labi zaradi dokaj konfortne vo?nje pri "nadLojzovih" hitrostih po avtocesti in ubita?nega navora,ko te zapopa

na sede? pri 2000 obratih /min. :P

Je pa zvok pri benzinarjih lep?i za uho.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

odlicno povedano :bravo:

 

dizel nabija pri nizjih frekvencah, ki so usesu bolj ugodne

 

sicer pa za mazde 6, testi obstajajo, pobrskaj auto motor und sport in je kar razlika v prid dizelasu

 

aja se to: kot sem povedal, jaz sem bencinske mazde testiral in nisem napamet govoril, da je tam dretje motorja pri visokih obratih motece....

 

Ok bom probal najt nekoga ki bo posodil ne samo decibel meter ampak cel analizator zvoka po frekvencah, pa bomo pol vidl, kako bo, je pa ogoj da imamo 2 enaki mazdi, z enekim ?tevilom vrat, enako dimezijo gum, ...

Druga? ni to to, ker vsi vemo da ?e gume same vplivajo na "ropot" v avtu.

 

Od kje naprej so VISOKI obrati, 2000, 5000, 7000 rpm ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jst mam plin in vem kaj so plusi in minusi in bi rad komentiral tole ?im bolj objektivno:

 

Minusi:

cena vgradnje (je pa bencinar tolk cenej?i od dizla) ja to je res

manj?i prtlja?nik (mote?e le, ?e preva?a? veliko robe) prtlaznik ve?ina rabi, tako da je to lahko mote?e. da se re?iti z kitom za hitro popravilo ali stre?nim nosilcem, kar je "?raufanje"

malo manj mo?i (pri normalni vo?nji sploh ne ?uti?) je in ni res. in ni samo mo? - navor je res velika prednost pri dizlih.

v SLO malo ?rpalk (vsak dan ve?) je malo mote?e. pa ?e kaj ko se vozi? tudi v tujino? mora? malo planirati koliko se bo? peljal in kje bo? polnil...

 

- ve?ina ljudi sploh ne ve za to in ne pozna nobenega, ki ima plin in dobre izku?nje z njim (niti ne ve koliko stane 1L)

- ljudi je strah plina (ne vedo kako je poskrbljeno za varnost) tole je res. vsaki? ko sem se pogovarjal s ljudmi ki ne znaju ni? o plinu to je bil prvi njihov stavek. kak?en paradoks

- cena v SLO je cca 1200-1400 ? kar je preve?, ?e dela? malo km, oziroma dolgo traja, da se povrne investicija petrol ima akcijo 200? popusta pri vgradnji - verjetno ste ?e sli?ali za to

- dr?ava ne ogla?uje tega preve? na glas, ker bi zgubili velik del denarja v prora?unu tole ne razumem. kako bi izgubili? ker bodo imeli manj prihodkov od davka na bencin in dizel? upam da ne bojo preve? reklamirali ;) ker bojo potem povrnili prihodke zvi?anjem tro?arin za plin :(

- v nekatere avte se na da vgradit plin (res malo)

- nekatere firme potem ne priznajo garancijo mene to ne moti - jst itak imam rabljenega :P je pa res velika ovira

 

P.S. ?tevilo vgradenj nara??a in zna se zgodit, da bo ?ez 3-4-5 let rabljen bencinar z LPG la?je in dra?je prodati kot dizla kako si to izra?unal? ?e bo ponudba (benicinarjev s plinom) ve?ja - cena bo padla... edino ?e bojo ?e podra?ili bencin in dizel, plin pa pustili pri miru, kar ni mo?no pri?akovati

 

moram pa dodati tudi to:

sem prijetno presene?en da so mazda?i tako "plinsko ozve??eni". to je nekdo ? epovedal (Joza se mi zdi). Jst sem pred kratkim kupil mazdo, in takoj vgradil plin - torej sem prav uganil znamko in z njo forum ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss - veliko je pa tak?nih ki vozjo "traktor?ke" samo zato ker so IN, pa mislim da tak?nih ni malo med Janezi, ki morjo met podobn avto kot sosed, ampak nekolko dra?ji, razko?nej?i itd.! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss - veliko je pa tak?nih ki vozjo "traktor?ke" samo zato ker so IN, pa mislim da tak?nih ni malo med Janezi, ki morjo met podobn avto kot sosed, ampak nekolko dra?ji, razko?nej?i itd.! :P

 

Sej to velja za vsa podro?ja... eni pa? kupujejo zaradi mode traktorje al pa SUVe in enoprostorce (pa ?eprav jih ne rabijo) drugi pa pa? Macintoshe al pa Ipode, tretji nosijo vedno obleke po zadnjih modnih zapovedih, ?etrti igrajo Golf...itd, itd

 

Vedno je grupa ljudi, ki se obra?a po tem kaj je v tem trenutku IN tako, da o tem se res ne spla?a razglabljat. Jaz vem zakaj mam traktorja (in to ni moda) ti pa ve? zakaj ma? plin (pa verjeno to tud ni moda).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men jih pa ?e greje za povrh ;)

 

Jaz jih pa drugje pogrejem, tako da jih med vo?njo moram hladit. :P:P

?e bo pa kriza mi pa ?e vedno ostaja gretje v avtu.

 

 

Mojstri za test, sem dobil predlog da na dlan?nik nalo?im program z analizatorjem zvoka in potem probamo z istim v obeh avtih, a bo ql, referenca bo itaq ista(isti dlan?nik pa to), zdej edino decibeli lahko ne bodo realni ampak za primerjavo pa bo ?e vedno 100% ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz jih pa drugje pogrejem, tako da jih med vo?njo moram hladit. :P:P

?e bo pa kriza mi pa ?e vedno ostaja gretje v avtu.

Mojstri za test, sem dobil predlog da na dlan?nik nalo?im program z analizatorjem zvoka in potem probamo z istim v obeh avtih, a bo ql, referenca bo itaq ista(isti dlan?nik pa to), zdej edino decibeli lahko ne bodo realni ampak za primerjavo pa bo ?e vedno 100% ?

 

Opa opa, a ti tud moda not vtakne? :bravo:

 

 

Druga? pa ni problema, ko se zmenmo sam vseeno bi bilo dobro isto generacijo med sabo primerjat. Jaz lahko svojega le za referenco prpelem, ker zvo?na izolacija je bistveno bolj?a kot pri prej?nji generaciji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa opa, a ti tud moda not vtakne? :bravo:

 

 

Ti ko gre? v bano, z vro?o vodo, doma le?at , pusti? cekr?ek zunaj ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ?e mene

 

Minusi:

cena vgradnje (je pa bencinar tolk cenej?i od dizla) - samo v sloveniji! Na poljskem je cena okoli 500-700? v Italiji do 1000?!!! (spet Eslovenija)

manj?i prtlja?nik (mote?e le, ?e preva?a? veliko robe) - guma ven in ne izgubi? ni?, kar je danes pri novih mazdah ?e standard, gume ni ve?, luknja za njo pa ?e vedno :bravo:

malo manj mo?i (pri normalni vo?nji sploh ne ?uti?) - zanemarljivo

v SLO malo ?rpalk (vsak dan ve?) - to?no tako, ni ve? range-a ki ga ne prepelje? v obe smeri da ne bi blo pumpe, v tujini je polno pump - hrva?ka, italija, ?e??a. poljska, razen bedakov avstrijcev, ki imajo svoj Erdgas

- ve?ina ljudi sploh ne ve za to in ne pozna nobenega, ki ima plin in dobre izku?nje z njim (niti ne ve koliko stane 1L) - podpis

- ljudi je strah plina (ne vedo kako je poskrbljeno za varnost) ne vedo pa da je bencin 3x nevarnejsi

- cena v SLO je cca 1200-1400 ? kar je preve?, ?e dela? malo km, oziroma dolgo traja, da se povrne investicija

- dr?ava ne ogla?uje tega preve? na glas, ker bi zgubili velik del denarja v prora?unu

- v nekatere avte se na da vgradit plin (res malo)

- nekatere firme potem ne priznajo garancijo - vendar se da dogovoriti, ker jim samo omeni? da bo? ?el drugam

 

P.S. ?tevilo vgradenj nara??a in zna se zgodit, da bo ?ez 3-4-5 let rabljen bencinar z LPG la?je in dra?je prodati kot dizla

 

?e dodatki

PLUS: Zamisli si slu?beni avto, s katerim dobiva? ?e kilometrino.....Kilometrina je ve? kot 2x bogatej?a!

Z novo direktivo LAHKO parkira? do -1 v gara?ah

navsezadnje ?e i??e nekdo podalj?an range sta tu 2 polna tanka ki avtonomijo avta podvojita (za malo ve?jo ceno seveda)

tega nih?e ne omenja ampak meni je pomembno - 2x manj?i CO2, ?eprav imam SUVja imam Co2 in stro?ek goriva ko kak Clio

temu posledi?no dalj?a doba katalizatorja

 

MINUS: tankanje pozimi, plin je zelo topen (hlapi) in zmrzljiv, obvezne rokavice. Vcasih je cev pomrznjena, ker na pumpi noben ne skrbi. Naj bi ti ga tankali tudi seveda oni, a se nobenemu ne da priti ven, ti ze zdavnaj natankas preden kdo pride (v tujini je PREPROVEDANO sam tankat)

malce tezji avto, kar je samo pri kakih 1.4, ali 1.6 avtih bolj opazno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Ajvar, a ste se zmenli, da tvoj na benz laufa al na LPG, ker pri meni se kar porajta razliko, da je s plinom avto znatno ti?ji (vsaj na mestu)! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Ajvar, a ste se zmenli, da tvoj na benz laufa al na LPG, ker pri meni se kar porajta razliko, da je s plinom avto znatno ti?ji (vsaj na mestu)! :danzoman:

 

Ni neke razlike, razen pri odprti haubi in snetem pokrovu na motorju, takrat je na plin glasnej?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.