Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je ?e kdo imel podoben problem s ?kripanjem voznikovega sede?a? Ko se naslonim nazaj s hrbtom se oglasi en ?ri?ek, ki mi gre na ?ifce...Zvok izvira tam nekje na levi strani, kjer je tudi ro?ka za nastavitev ledvene opore. A je to ?e kdo kdaj podiral, oz. a se sploh da kaj namazati?

Napisano

Je ?e kdo imel podoben problem s ?kripanjem voznikovega sede?a? Ko se naslonim nazaj s hrbtom se oglasi en ?ri?ek, ki mi gre na ?ifce...Zvok izvira tam nekje na levi strani, kjer je tudi ro?ka za nastavitev ledvene opore. A je to ?e kdo kdaj podiral, oz. a se sploh da kaj namazati?

 

Na stari M6 sem skripanje sedeza resil tako, da sem ga spustil cisto v poden - potem je nehal skripati.

Napisano

?kripanje sede?a???

Vzrok je lahko ob?asna preobremenitev sede?a s skoraj dvojo te?o . :ljubezen:

 

Kolikor se spomnim sem v davnih ?asih, za devetimi gorami celo zlomil dva sede?a :blush:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?kripanje sede?a???

Vzrok je lahko ob?asna preobremenitev sede?a s skoraj dvojo te?o . :ljubezen:

 

Kolikor se spomnim sem v davnih ?asih, za devetimi gorami celo zlomil dva sede?a :blush:

 

 

hahahahaha divak sirius... :)

Feel free....

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Na stari M6 sem skripanje sedeza resil tako, da sem ga spustil cisto v poden - potem je nehal skripati.

 

Meni je tudi sede? cvilil.. in ko sem sede? dvignil nekajkrat do konca gor in dol.. je prenehal cviliti. Hvala za nasvet! :cheers:

Napisano

Hm, pred enim mescom je tud meni za?el ?kripat v oring ovinkih <_< tak da ?e dobr, da si obudil temo, zdaj sam moram probat, ?e bo to kaj pomagalo z dvigom in spustom sede?a :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene si pa ven spustil? 😮‍💨   Če imaš poštene zavore, baloni pač ne grejo gor 🤫
    • Mene tud ne, to sam @Bini trpi.😜
    • Nekaj slik na zimskem soncu. 😀 Na avtu so nova 16" platišča in Conti baloni. 😁 Mene osebno prav nič ne motijo.    LP    
    • Kitajci delajo pa vidne in to 4kom.pri 1.5 motorjih.... 🫣😂🤣
    • papir prenese vse in ni več kot je bilo pred leti, si pogledal konje in si točno vedel kolko aftek špila. od mojga žlahtnika cx5 jih ma celih 25 več kot moja cx30, pa ni primerjave. avto je dejansko za penzioniste, kot da bi mel 80 konjev, ne pa 165. ti konji so ratali malo imaginarna stvar, konkretno, če primerljaš dinota, se bolje pelje, tudi z grafi podprto, kot x, čeprav ma x celih 46 konjev več. Jaz sem pred nakupom dodobra sprobal obe in se odločil gladko za dinota, pa ne zato da bi rad pršparal tistih par jurjev. Da ne bo pomote, X je iz tehničnega vidka konica diamanta kot motor, ampak tehnologija v praksi ni pokazala nekaj baš. X je mel smisel pri g150, pri g140, ga vsaj za moje pojme nima več. Komaj čakam da pride Z in vidimo, če je so uspeli še kaj iztisnit iz te tehnologije. sem jo sprobal zadnjič k sem pelu gume menjat in avto je dober. res dober. predlagam da greš sprobat preden presedlaš na mg. je velik, ni pa nepraktičen, dober krog obračanja in pregleden
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.