Skoči na vsebino

Tankanje in velikost tanka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jaz bi ocenil, da je to tam nekje ?tamperle na teh 11 litrov, sevede ?e je mo?ak natan?en. To pomeni, pri 50 litrih 5 ?tamperlovkar je cca 0,2 litra. (seveda nam v ?kodo). Ok, ni tok drasti?no kot ?e tanka? 62 litrov v 54 l tank, ?e vedno ap je to 25 centov na vsak avto. ?e je avtov 100, je to dnevno 250? dobro a ne? Pa po?akajmo kaj bo prineslo ostalo tankanje.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

jaz bi ocenil, da je to tam nekje ?tamperle na teh 11 litrov, sevede ?e je mo?ak natan?en. To pomeni, pri 50 litrih 5 ?tamperlovkar je cca 0,2 litra. (seveda nam v ?kodo). Ok, ni tok drasti?no kot ?e tanka? 62 litrov v 54 l tank, ?e vedno ap je to 25 centov na vsak avto. ?e je avtov 100, je to dnevno 250? dobro a ne? Pa po?akajmo kaj bo prineslo ostalo tankanje.

 

 

Jah natan?en.. bo? videl ko bo? sam to delal kolk si lahko natan?en z 10 litsko kanto v naro?ju .. :lol:

 

Vsekakor sem bil natan?en kolikor sem le mogel, milimeter nivoja gor dol je gotovo bilo.

?e vedno pa je vpra?anje koliko velik je bil moj liter... tako da... :ne vem:

 

Vseeno se mi zdi rezultat dober, moram re?i da sem pri?akoval vsaj dva deci manj.. :huh:

In za tak manjko sem bil gotovo dovolj natan?en..

 

Da bi pa nameril vi?ek ,kakr?en koli , je pa utopija ,itak... ;)

 

@ Jo?e G. ..Spil ga pa nisem ni?... vsaj bencina ne ,no... :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

no no, torej je to minimalna napaka saj je zadnji 11 liter skoraj ?ist do roba... a lahko ?e pove? kera pumpa je bila?

p.s. A?i?ev kis je tanartabul?i :bravo:

 

 

Pumpa je pa bila...

 

post-1041-1255689280_thumb.jpg

 

Saj si ne upam tankat drugje... :D:D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

.... ?e vedno ap je to 25 centov na vsak avto. ?e je avtov 100, je to dnevno 250? dobro a ne? Pa po?akajmo kaj bo prineslo ostalo tankanje.

 

 

Aaaam...samo popravek.... pri 100 avtih profitira "samo" 25?....... :blush::P:aaaaa:

Feel free....

Napisano

Boss - kot pobudnik - a vpra?am soseda (avtotester za finance in druge cajtge), ce nas sponzorira za ?lanek?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zaradi ve?je to?nosti predlagam, da enkrat nato?ite ve? litrov, npr. 2 kante po 20 l. Dobro bi bilo tudi dati na kolikor toliko precizno vago. Pri enaki zunanji temperaturi bi se morala litra?a ujemati s kila?o. Na?el sem normativ za Norve?ko (treba preveriti, ali je pri nas isto) bencin 95 0,730-0,770Kg/l, dizel 0,800-0,870 kg/l vse to pri 15°C.

Pa ?e to ne pretakajte prevelikih koli?in bencina (tudi dizla) v zaprtih prostorih, da ne bo kaj narobe s preizkusom. :policaj::policaj:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Boss - kot pobudnik - a vpra?am soseda (avtotester za finance in druge cajtge), ce nas sponzorira za ?lanek?

 

Seveda lahko... sam res moramo biti res to?ni glede merjenja.

 

Mislim pa da ve? kot 10 litrov itak nima smisla testirat saj potem nastane problem pri pretakanju pa procentualno se napaka ne bo spremenila kot ?e merimo pri 10 litrih. ?e pa je 1 deci napake pa tud ni neka kriza saj to pomeni 1%. Pri tanku je to 6 deci ali cca 8 prevo?enih km ali manj ?e je poraba vi?ja od 7 litrov/100km.

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Em, ?e ena malenkost, ki mogo?e ni zanemarljiva: naftni derivati mo?no spreminjajo svojo prostornino glede na temperaturo. Zato tisti, ki polnite "do roba" ali, ?e raje "s kup?kom", pozor: to smete delat samo pozimi. Goriva so namre? v podzemnih rezervarjih. Poleti so zato hladnej?a, kot je zunanja temperatura zraka. In se v avtomobilskem rezervarju za?nejo segrevati - torej ?iriti. In ?e se s ?rpalke odpeljete pred nakupovalni center in parkirate na soncu, ne bo dobro. Pozimi, ko je zunanja temperatura ni?ja od temperature nafte v podzemnem rezervarju, pa ni te?av.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

A smo scagal al kaj? :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej so na Preverjeno pred kratkim ?li merit na Agip,Petrol in OMV, in na AGIP letali?ka je najve? lagalo, potem pa Petrol in OMV ?e se ne motim za zadnja dva. Je pa toleranca vse v zakonskih mejah, sam zakaj nebi bilo v plus, aaa tolk pa ne more falit pumpa a. Jest pravim da bi morala biti tolernaca ni?na. Prodajalcem bencina se na letni ravni tisti centilitri poznajo ohohohoho v plus.

Napisano

Em, ?e ena malenkost, ki mogo?e ni zanemarljiva: naftni derivati mo?no spreminjajo svojo prostornino glede na temperaturo. Zato tisti, ki polnite "do roba" ali, ?e raje "s kup?kom", pozor: to smete delat samo pozimi. Goriva so namre? v podzemnih rezervarjih. Poleti so zato hladnej?a, kot je zunanja temperatura zraka. In se v avtomobilskem rezervarju za?nejo segrevati - torej ?iriti. In ?e se s ?rpalke odpeljete pred nakupovalni center in parkirate na soncu, ne bo dobro. Pozimi, ko je zunanja temperatura ni?ja od temperature nafte v podzemnem rezervarju, pa ni te?av.

 

Garantirano NOBEDEN ne natanka na pumpi in tam pusti avto, ampak se odpelje, kar pa potem pomeni da koli?ina benza v rezeroarju pade in ni ve? nevarnost da bi blo karkol narobe, ?e pa ?e bi kak deci ven steklo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne vem, kako je pri tebi, toda pri meni je tako:

Honda kuri povpre?no 5,5 do 5,7 litrov bencina na 100 km (?e je odprta in umirjena pot, tudi 4,2). ?e torej napolnim do vrha in se odpeljem 3 km do centra in tam parkiram, sem pokuril kve?jemu slaba dva deci. Komaj omembe vredno. In ?e avto stoji na soncu, ko je zunanja temperatura 38°C (kot v Novi Gorici ni nobena posebnost), se tistih 40 litrov precej raz?iri. Ker smo zaradi tega ?e imeli incidente, poleti nikoli ne to?im "do roba". Ko prvi? vr?e ven, je zadosti. Drugo je pozimi, ko ga nato?im do roba, in ?e mi je premalo... sramezljiv . Pa ni nobenih te?av.

 

Hja, zna biti, da ?e ti avto kuri 10 litrov na 100 km, pa da ima? do centra ve? kot 3 km, potem pa najbr? res ni te?av.

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.