Skoči na vsebino

Tankanje in velikost tanka


Boss

Priporočeno sporočilo

jaz bi ocenil, da je to tam nekje ?tamperle na teh 11 litrov, sevede ?e je mo?ak natan?en. To pomeni, pri 50 litrih 5 ?tamperlovkar je cca 0,2 litra. (seveda nam v ?kodo). Ok, ni tok drasti?no kot ?e tanka? 62 litrov v 54 l tank, ?e vedno ap je to 25 centov na vsak avto. ?e je avtov 100, je to dnevno 250? dobro a ne? Pa po?akajmo kaj bo prineslo ostalo tankanje.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bi ocenil, da je to tam nekje ?tamperle na teh 11 litrov, sevede ?e je mo?ak natan?en. To pomeni, pri 50 litrih 5 ?tamperlovkar je cca 0,2 litra. (seveda nam v ?kodo). Ok, ni tok drasti?no kot ?e tanka? 62 litrov v 54 l tank, ?e vedno ap je to 25 centov na vsak avto. ?e je avtov 100, je to dnevno 250? dobro a ne? Pa po?akajmo kaj bo prineslo ostalo tankanje.

 

 

Jah natan?en.. bo? videl ko bo? sam to delal kolk si lahko natan?en z 10 litsko kanto v naro?ju .. :lol:

 

Vsekakor sem bil natan?en kolikor sem le mogel, milimeter nivoja gor dol je gotovo bilo.

?e vedno pa je vpra?anje koliko velik je bil moj liter... tako da... :ne vem:

 

Vseeno se mi zdi rezultat dober, moram re?i da sem pri?akoval vsaj dva deci manj.. :huh:

In za tak manjko sem bil gotovo dovolj natan?en..

 

Da bi pa nameril vi?ek ,kakr?en koli , je pa utopija ,itak... ;)

 

@ Jo?e G. ..Spil ga pa nisem ni?... vsaj bencina ne ,no... :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no no, torej je to minimalna napaka saj je zadnji 11 liter skoraj ?ist do roba... a lahko ?e pove? kera pumpa je bila?

p.s. A?i?ev kis je tanartabul?i :bravo:

 

 

Pumpa je pa bila...

 

post-1041-1255689280_thumb.jpg

 

Saj si ne upam tankat drugje... :D:D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.... ?e vedno ap je to 25 centov na vsak avto. ?e je avtov 100, je to dnevno 250? dobro a ne? Pa po?akajmo kaj bo prineslo ostalo tankanje.

 

 

Aaaam...samo popravek.... pri 100 avtih profitira "samo" 25?....... :blush::P:aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss - kot pobudnik - a vpra?am soseda (avtotester za finance in druge cajtge), ce nas sponzorira za ?lanek?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaradi ve?je to?nosti predlagam, da enkrat nato?ite ve? litrov, npr. 2 kante po 20 l. Dobro bi bilo tudi dati na kolikor toliko precizno vago. Pri enaki zunanji temperaturi bi se morala litra?a ujemati s kila?o. Na?el sem normativ za Norve?ko (treba preveriti, ali je pri nas isto) bencin 95 0,730-0,770Kg/l, dizel 0,800-0,870 kg/l vse to pri 15°C.

Pa ?e to ne pretakajte prevelikih koli?in bencina (tudi dizla) v zaprtih prostorih, da ne bo kaj narobe s preizkusom. :policaj::policaj:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss - kot pobudnik - a vpra?am soseda (avtotester za finance in druge cajtge), ce nas sponzorira za ?lanek?

 

Seveda lahko... sam res moramo biti res to?ni glede merjenja.

 

Mislim pa da ve? kot 10 litrov itak nima smisla testirat saj potem nastane problem pri pretakanju pa procentualno se napaka ne bo spremenila kot ?e merimo pri 10 litrih. ?e pa je 1 deci napake pa tud ni neka kriza saj to pomeni 1%. Pri tanku je to 6 deci ali cca 8 prevo?enih km ali manj ?e je poraba vi?ja od 7 litrov/100km.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Em, ?e ena malenkost, ki mogo?e ni zanemarljiva: naftni derivati mo?no spreminjajo svojo prostornino glede na temperaturo. Zato tisti, ki polnite "do roba" ali, ?e raje "s kup?kom", pozor: to smete delat samo pozimi. Goriva so namre? v podzemnih rezervarjih. Poleti so zato hladnej?a, kot je zunanja temperatura zraka. In se v avtomobilskem rezervarju za?nejo segrevati - torej ?iriti. In ?e se s ?rpalke odpeljete pred nakupovalni center in parkirate na soncu, ne bo dobro. Pozimi, ko je zunanja temperatura ni?ja od temperature nafte v podzemnem rezervarju, pa ni te?av.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Sej so na Preverjeno pred kratkim ?li merit na Agip,Petrol in OMV, in na AGIP letali?ka je najve? lagalo, potem pa Petrol in OMV ?e se ne motim za zadnja dva. Je pa toleranca vse v zakonskih mejah, sam zakaj nebi bilo v plus, aaa tolk pa ne more falit pumpa a. Jest pravim da bi morala biti tolernaca ni?na. Prodajalcem bencina se na letni ravni tisti centilitri poznajo ohohohoho v plus.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Em, ?e ena malenkost, ki mogo?e ni zanemarljiva: naftni derivati mo?no spreminjajo svojo prostornino glede na temperaturo. Zato tisti, ki polnite "do roba" ali, ?e raje "s kup?kom", pozor: to smete delat samo pozimi. Goriva so namre? v podzemnih rezervarjih. Poleti so zato hladnej?a, kot je zunanja temperatura zraka. In se v avtomobilskem rezervarju za?nejo segrevati - torej ?iriti. In ?e se s ?rpalke odpeljete pred nakupovalni center in parkirate na soncu, ne bo dobro. Pozimi, ko je zunanja temperatura ni?ja od temperature nafte v podzemnem rezervarju, pa ni te?av.

 

Garantirano NOBEDEN ne natanka na pumpi in tam pusti avto, ampak se odpelje, kar pa potem pomeni da koli?ina benza v rezeroarju pade in ni ve? nevarnost da bi blo karkol narobe, ?e pa ?e bi kak deci ven steklo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, kako je pri tebi, toda pri meni je tako:

Honda kuri povpre?no 5,5 do 5,7 litrov bencina na 100 km (?e je odprta in umirjena pot, tudi 4,2). ?e torej napolnim do vrha in se odpeljem 3 km do centra in tam parkiram, sem pokuril kve?jemu slaba dva deci. Komaj omembe vredno. In ?e avto stoji na soncu, ko je zunanja temperatura 38°C (kot v Novi Gorici ni nobena posebnost), se tistih 40 litrov precej raz?iri. Ker smo zaradi tega ?e imeli incidente, poleti nikoli ne to?im "do roba". Ko prvi? vr?e ven, je zadosti. Drugo je pozimi, ko ga nato?im do roba, in ?e mi je premalo... sramezljiv . Pa ni nobenih te?av.

 

Hja, zna biti, da ?e ti avto kuri 10 litrov na 100 km, pa da ima? do centra ve? kot 3 km, potem pa najbr? res ni te?av.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.