Skoči na vsebino

cviljenje pri v?igu


Priporočeno sporočilo

LP!

Jst mam en zlo mi?kn problem ki sploh ni problem vendar mene zelo moti! Ko v?gem avto mi za?ne zelo cvilit in po par sekundah se cviljenje vstavi! pa? voda pride na zunanje jermene in za?ne cvilit! spodnja plastika pod motorjem mi ne pokriva celega motorja zato voda ?prica v notranjost motorja! zdej pa me zanima kako bi ta problem odpravil! a se da dobit kako univerzalno plastika da bi pokril cel pod motorja??

LP rok

ZOOM-ZOOM
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenja? jermen in ga mogo?e malo bolj "nategne?", preve? ne sme biti ker potem crkne ?e kaj drugega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to?no to, drujg ni ;)

 

 

zdej sm pogruntu da ?e ?ponar ni bil menjan :angry: ker je sli?at kako klinasti jermen drsa! pa? ma luft!! jao in ta "kur?av Avto Rent! se opravi?ujm izrazi! Koliko stane ?ponar pri klinastm jermeni??

ZOOM-ZOOM
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdej sm pogruntu da ?e ?ponar ni bil menjan :angry: ker je sli?at kako klinasti jermen drsa! pa? ma luft!! jao in ta "kur?av Avto Rent! se opravi?ujm izrazi! Koliko stane ?ponar pri klinastm jermeni??

 

poglej, ?e se bo "TUKI" kej najdl ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdej sm pogruntu da ?e ?ponar ni bil menjan :angry: ker je sli?at kako klinasti jermen drsa! pa? ma luft!! jao in ta "kur?av Avto Rent! se opravi?ujm izrazi! Koliko stane ?ponar pri klinastm jermeni??

 

Stane tolk da le?aj zamenja? in si zmagal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Preden naredi? "oklepnika" poskusi s finto starih Mercedesovih in Volkswagnovih serviserjev. Dokler motor stoji, nama?i (klinasti) jermen z navadnim trdim milom. To zmeh?a gumo jermena in pove?a oprijem z jermenico. Sicer ne vem, ?e je to pri novih jermenih ?e aktualno, poskusiti pa ni greh. Gotovo je ceneje od kakr?nega koli oklepa, ki fino poka, ?e parkira? preblizu visokega robnika.

 

Slavko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preden naredi? "oklepnika" poskusi s finto starih Mercedesovih in Volkswagnovih serviserjev. Dokler motor stoji, nama?i (klinasti) jermen z navadnim trdim milom. To zmeh?a gumo jermena in pove?a oprijem z jermenico. Sicer ne vem, ?e je to pri novih jermenih ?e aktualno, poskusiti pa ni greh. Gotovo je ceneje od kakr?nega koli oklepa, ki fino poka, ?e parkira? preblizu visokega robnika.

 

Slavko

 

Od kdaj meh?anje ve?a oprijem :ne vem: ?e tako ima losanga

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od kdaj meh?anje ve?a oprijem :ne vem: ?e tako ima losanga

 

Ja mehkej?a guma pove?a trenje, saj to je logi?no ne?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kam pa se lahko jermen raztegne? Saj nama?e? samo tisto stran, ki sede v jermenico.

 

Ma ne kapira? ti tega, jur?ek ni imel v mislih gume od jermena, ampak eno bolj za osebno rabo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne kapira? ti tega, jur?ek ni imel v mislih gume od jermena, ampak eno bolj za osebno rabo. :D

 

ta se ne maze od znotraj (razen tik preden se raztegne)...ma ne vem no to je tko kot da bi bremze z oljem dane cviljo :danzoman:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ta se ne maze od znotraj (razen tik preden se raztegne)...ma ne vem no to je tko kot da bi bremze z oljem dane cviljo :danzoman:

 

Nebi trdil tega, ?e sam nebi videl na lastne o?i da to deluje. Foter je mehanik in je v?asih, ko sem ?e mu jaz pomagal ?raufat starej?e avte (Yugo, Lada, ...), skoraj vedno namazal klinasti jermen z starim posu?enim milom. Predvsem preventivno, ker takrat so ti jermeni gnali kak?en altenator pa mogo?e ?e vodno pumpo, in so bili skoraj popolnoma neza??iteni. Potem pa je ob prvem de?ju kak voznik zapeljal v lu?o in je voda ?pricnila po jermenu, takrat pa je jermen za?el veselo cviliti.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nebi trdil tega, ?e sam nebi videl na lastne o?i da to deluje. Foter je mehanik in je v?asih, ko sem ?e mu jaz pomagal ?raufat starej?e avte (Yugo, Lada, ...), skoraj vedno namazal klinasti jermen z starim posu?enim milom. Predvsem preventivno, ker takrat so ti jermeni gnali kak?en altenator pa mogo?e ?e vodno pumpo, in so bili skoraj popolnoma neza??iteni. Potem pa je ob prvem de?ju kak voznik zapeljal v lu?o in je voda ?pricnila po jermenu, takrat pa je jermen za?el veselo cviliti.

 

Sej verjamem, sam ni mi logi?no :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.