Skoči na vsebino

Mazda RX-9

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

fajn bi blo, ?e bi spet kako V6 varianto po dolgem cajtu izdal

 

Za zeleno evropo bo tega vedno manj na zalost.....lahko pa da bodo izumili bencinarja V6 DPF :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

A potem pomeni ves ta EKO sr****, da bomo vsi vozili dizle(nove seveda)? pa kaj so nori ali kaj? Da pa bi v evropo izva?ali V6 je pa bolj utopija kot pa resni?nost. Dobri stari ?asi ko si lahko uvozil bilokateri avto so mimo. Sedaj pa DMV in eko takse prepre?ujejo tak "siv" uvoz avtomobilov(itak samo zato, da dr?ava pobere ?e ve? deanrja :angry: )iz tujine.Me zanima koliko DMV-ja bi bilo na kak star ameri?ki muscle(tipa HEMI cuda in 454 chevelle SS) <_< .

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

Za zeleno evropo bo tega vedno manj na zalost.....lahko pa da bodo izumili bencinarja V6 DPF :jupiii:

 

lohk bomo sre?ni, ?e bomo obdr?ali 4 valjnike. ?e razmi?ljajo o 3 valjnih in celo 2 valjnih motorjih z manj kot litrom prostornine opremljenih z nekimi super duper turboti pa kompresorji. Ampak ?al to ni to - VW-jev 1.2 motor ?e zdele zveni kot ena kur?eva singerca... kaj ?ele pride? Elektrika? Ko se nau sli?al ni? :(

33112_1.png

Napisano

lohk bomo sre?ni, ?e bomo obdr?ali 4 valjnike. ?e razmi?ljajo o 3 valjnih in celo 2 valjnih motorjih z manj kot litrom prostornine opremljenih z nekimi super duper turboti pa kompresorji. Ampak ?al to ni to - VW-jev 1.2 motor ?e zdele zveni kot ena kur?eva singerca... kaj ?ele pride? Elektrika? Ko se nau sli?al ni? :(

 

ja sej, Hybrid je ?edalje bolj popularn, ?eprav to ni ?isti elektro

Napisano

Dizel naj bi veliko ve? onesna?eval, kot pa bencinar. Zakaj bi pa potem vgrajevali razne DPF filtre? :P

 

Na japonskem so v ve?jih mestih DIZLI PREPOVEDANI !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na japonskem so v ve?jih mestih DIZLI PREPOVEDANI !

 

ne ve? dolgo, ker z DPF filtri vzroka za prepoved ni ve? in ?e razmi?ljajo, da bi to omejitev odpravili. Poraba jih je za?ela skrbet, hybridi pa se te?ko prijemljejo, ker je proizvodnja preumazana pa ?e ugotavljajo, da bi bil hybrid z dieslom ?e bolj u?inkovit.

 

Meni osebno bi bil najbolj u?inkovit avto na baterije, ki bi imel mali a u?inkovit motor na notranje izgorevanje za polnjenje le teh, da bi se pove?al domet. Kak mali wankel al pa prisilno poljen pol litrski motor?ek bi bil dovolj.

33112_1.png

Napisano

zakaj pa plin ni popularnejsi? (cist ekolosko gledano)

 

Ker to je za ?alabajzarje. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zakaj pa plin ni popularnejsi? (cist ekolosko gledano)

 

- ve?ino folk boli za ekologijo, ker za ekologijo boli k****c tudi dr?avo - ?al se ekologija vedno navezuje samo na stro?ke in nikoli res na ekolo?ko komponento.

 

pa ?e nekaj takih minusov zakaj se folk bolj mno?i?no ne odlo?a zato

- stro?ki vgradnje; za tiste, ki delajo malo km je to nerentabilno

- neosnovan strah, da bo kar vse razneslo

- bojazen zaradi garancije pri novih avtomobilih

- dodatna te?a posode za plin in instalacije in malenkostno slab?e performance (novej?i, ko je sistem manj se pozna oziroma se pozna samo ?e zaradi ve?je te?e)

- izguba prostora v kufru oz. odpoved rezervni pnevmatiki (pri Mazdi 6 z Bose ozvo?enjem ?e original subfooferju)

- manjko pump, ki imajo plin

- domet s tankom plina je relativno majhen (ve?e se na pumpe, ?e jih ni glih v bli?ini)

- nekje ne dovolijo, da sam tanka?, folku pa se ne da ?akat, da bi se jih kdo usmilil

- nekatere podzemne gara?e imajo ?e vedno napise, da je vstop z avtom na plin prepovedan

- neprimeren za kratke razdalje, ker zalaufa na bencin in dokler ne pride do ustreznih pogojev laufa na bencin.

- na?eloma tisti, ki delajo velik km in bi bili pravi kandidati za plin so v ve?ini do predkratkim kupovali samo diesle, ?e so hoteli var?evati.

 

?eprav so minusi bolj ali manj ?ibki pri odlo?anju napram plusom o?itno v glavah folka ?e vedno prevladujejo :ne vem:

33112_1.png

Napisano

zakaj pa plin ni popularnejsi? (cist ekolosko gledano)

 

Enostavno, ker ne priznajo.....?e predela? se gleda ?e vedno original podatke....moralo bi biti pa subvencionirano, je pa to danes izklju?no stro?ek posameznika, ki to dela zase, ?e tudi je okljeljub

 

Ampak ne na?nimo temo o naftnih lobijih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

- ve?ino folk boli za ekologijo, ker za ekologijo boli k****c tudi dr?avo - ?al se ekologija vedno navezuje samo na stro?ke in nikoli res na ekolo?ko komponento.Va?no da dr?ava pokasira, v avstriji recimo subvencionirajo dolo?en dele? vgradnje

 

pa ?e nekaj takih minusov zakaj se folk bolj mno?i?no ne odlo?a zato

- stro?ki vgradnje; za tiste, ki delajo malo km je to nerentabilno to bo dr?alo, lahko pa ?e v osnovi nekatere avte nove kupi? z vgrajenim LPG sistemom

- neosnovan strah, da bo kar vse razneslo To vidim vsaki? ko tankam, realno pa je BOLJ varen kot bencin.

- bojazen zaradi garancije pri novih avtomobilih Pred vgradnjo se mora? zmenit z uvoznikom-prodajalcem in se vse ve?inoma da zmenit, ne pa vedno.

- dodatna te?a posode za plin in instalacije in malenkostno slab?e performance (novej?i, ko je sistem manj se pozna oziroma se pozna samo ?e zaradi ve?je te?e) Zarad 50-60 kil dodatne te?e te tud nau konc, men se avto BOLJE pelje ker je malenkost te?ji zadaj. :ne vem:

- izguba prostora v kufru oz. odpoved rezervni pnevmatiki (pri Mazdi 6 z Bose ozvo?enjem ?e original subfooferju) Vse ti ostane, samo malo se je treba znajt, res pa da zgubi? malenkost prostora v prtla?nku.

- manjko pump, ki imajo plin Vsak teden je kaka nova, tako da tud mi na dolini dobimo LPG

- domet s tankom plina je relativno majhen (ve?e se na pumpe, ?e jih ni glih v bli?ini) to je pa odvisno kak?en tank si zbere?, js naredim do 600 km brez kakih te?av.

- nekje ne dovolijo, da sam tanka?, folku pa se ne da ?akat, da bi se jih kdo usmilil Ja verov?kova ?e kak pumpa ?

- nekatere podzemne gara?e imajo ?e vedno napise, da je vstop z avtom na plin prepovedan To velja ?e nima? sistema z varnostnim ventilom !

- neprimeren za kratke razdalje, ker zalaufa na bencin in dokler ne pride do ustreznih pogojev laufa na bencin. To je res, za fure pod 10 km nima smisla met ne navora in ne LPG.

- na?eloma tisti, ki delajo velik km in bi bili pravi kandidati za plin so v ve?ini do predkratkim kupovali samo diesle, ?e so hoteli var?evati.

 

?eprav so minusi bolj ali manj ?ibki pri odlo?anju napram plusom o?itno v glavah folka ?e vedno prevladujejo :ne vem:

 

Sej to je to, noben se ne vsede dol in si prera?una al pa naredi primerjavo med vsemi tremi(LPG,bencin,diesel), se?teje pluse in minuse in potem vidi kaj in koliko se mu spla?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

- neosnovan strah, da bo kar vse razneslo To vidim vsaki? ko tankam, realno pa je BOLJ varen kot bencin.

 

Pri nedavni menjavi ventila sem imel v ?ivo izku?njo 2x lpg v avtu - tudi 'gejzir'. Zanimivo in lepo ampak lahko se vozi? in ?ez 5 min je avto suh....LPG je 3x bolj varen.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem se skliceval na uradne podatke o izpustih Co2 pri dizlih, kako je v realnosti nebi vedel in ne bom ni?esar trdil(japonci ?e vedo, saj so uvedli kjotski pa verjetno ?e kateri sporazum).

 

@BOSS

pa ne da bi se branil kake mazde z 1.2 ma?ino pa ene 200 konji?ki pa minimalno porabo? Res je, da je dober zvok motorja simfonija za nekatere(predvidevam da si med njimi; zamen ni lep?ega kot glas kake ornk ameri?ke zverine iz za?etka 70ih), a za ve?ino nadle?na komponenta, poleg tega pa je "hrupno" onesna?enje kar precej?nje(tako nekako kot z svetlobo) in marsikdo bi z veseljem kupil elektri?ni avto ravno zaradi tega.

 

me pa zanima kak bi bil smisel z dizel elektro hibridom, ko pa pravite da je onesna?enje ve?je kot pa pri sedanjih.?e se gre tu za porabo, pa sigurno naftna mafija tega ne bo odobravala in bo preko svojih vzvodov pritisnila na proizvajalce avtomobilov...kak je pa rezultat pa vidimo ?e danes.

 

@YavarYe X6V6

Zaslu?i? si :cheers: za dobro razlago. Vlada kak?no zanimanje za tesla roadster(ki je mimogrede ?isto elektri?en)? Seveda ne, najprej zaradi cene, drugo zaradi nepoznavanja, tretje zaradi velikih oligarhov avtomobilske in naftne industrije :angry2: . Ravno zaradi tega se ne razvije alternativni trg tako kot bi se lahko(in bi se moral mimogrede).Zaradi tega in pa priseganja pri klasi?nih(in poznanih-preverjenih)stvareh in ne nekih "modnih, nepreverjenih prototipih" :glare:

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

Poznam eno gospodi?no ki IMA TESLA ROADSTER, hud avto k 100 mater, tud ona ni ?voh. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Potem je res en Tesla v Sloveniji?

 

Oziroma velik Teslov.... :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tesla roadster sem videl ze par let nazaj v zivljenje in tehnika in me je precej pritegnil. ampak sej jih pri nas sploh ni ? :unsure:

 

Pri nas JE en Tesla roadster.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri nas JE en Tesla roadster.

 

Dr?i in registriran je bil marca letos :P

 

statisti?no poro?ilo prvi? registriranih vozil za ta mesec http://www.ads-slo.org/media/xls/2010/marec_2010.xls

 

 

?e pa koga zanima statistika vseh na novo prodanih vozil je pa to prava stran http://www.ads-slo.org/statistika/

33112_1.png

Napisano

Hmmm in kako pla?a cestnino? Za zavarovanje mi je jasno, da se da ker ima isto dolo?eno ?tevilo kW ampak kubikov pa nima ni?. :P

 

kako jo pa na wanklu :) tle verjetn podobno, isti razred :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.