Skoči na vsebino

Riž


jures

Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...
  • Odgovori 314
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

  • 3 tedne kasneje...

Tole je kr hud porni?, ni stvari na avtu ki bi bla nek ?ip?it..pit crew, zerbinino hardtop, custom trap lights, BBS RM, garage 101 flat trunk itd. pove?ini same drage raritete :prstgor:

 

ve? info tuki

 

Sicer je na konc res stvar okusa, sam ?e se ?e spu??a v extreme styling je tole taprava pot :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa med drugim cenim trud in finan?ni vlo?ek, ki je bil dan v take vrste avto, ker najla?je in najceneje je pa serijskega vozit, pa po mo?nosti pokrovi koles iz Leclerja gor, za 5? vsi ?tirje kosi. :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa med drugim cenim trud in finan?ni vlo?ek, ki je bil dan v take vrste avto, ker najla?je in najceneje je pa serijskega vozit, pa po mo?nosti pokrovi koles iz Leclerja gor, za 5? vsi ?tirje kosi. :hohoho:

 

A res? Jzt mam ?ist serijskega, pa dam roko v ogenj, da sem ve? pla?al kot un za plastiko od megana :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tut to zna? imet prav, ?elel sem poudarit, da so okusi pa? razli?ni, pa da na nek na?in zastopim "ri?arje". :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa med drugim cenim trud in finan?ni vlo?ek, ki je bil dan v take vrste avto, ker najla?je in najceneje je pa serijskega vozit, pa po mo?nosti pokrovi koles iz Leclerja gor, za 5? vsi ?tirje kosi. :hohoho:

 

Na koncu je rezultat kar se videza ti?e isti ali zme?e? ?isto preve? denarja v ki? ali pa v leclerc ratkape in polno enih nalepk. Ve?ino ljudi se ti bo pa? smejalo. Par najstnic in najstnikov bo pa ?mohtnih pa mal si nafila? ego, da ima? "bolj?i" avto ?eprav gre ?e vedno za ?isto navadnega starega Renaulta, ne nek supercar.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 10 mesecev kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v Riž

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.