Skoči na vsebino

Registrske tablice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se komu sanja, oziroma kje bi se dal izvedt, kje je proizvajalec vozila, se pravi Mazda predvidel sprednjo tablico za mx5 NA model, ker NB in dalje majo ze neke nosilce na odbijacu. Kar gledam slike, ni predvidenega mesta za tablico.

 

 

In ?e si preberemo uradni list:

2) Registrske tablice in preizkusne tablice, razen tablic za vozila kategorij L, O, T, C in R, so pritrjene na prednji in zadnji strani vozila. Tablice, ki so pritrjene na vozilo, ne smejo biti upognjene ali kako druga?e deformirane. Pritrjene morajo biti na na?in in na mestu, ki ga je za ta namen predvidel proizvajalec vozila, tako, da so nezakrite, dobro vidne, lahko berljive in ne smejo biti dodatno prevle?ene ali prekrite s kakr?nokoli snovjo. Tablice morajo biti ?vrsto pritrjene na vozilo, da ne morejo odpasti z njega.

 

Po tem jz sklepam da pa? na tem avtomobilu ni potrebno imeti prv tablice.

 

1) Vsa vozila, udele?ena v cestnem prometu v Republiki Sloveniji, morajo biti ozna?ena z dvema registrskima tablicama, razen motornih koles, ?tirikoles, lahkih ?tirikoles, trikoles, koles z motorjem, priklopnih vozil, traktorjev in traktorskih priklopnikov, ki so ozna?eni z eno registrsko tablico.

 

Tukaj pa pi?e da avto nujno mora imeti 2 reg. tablici. Zdej pa se ta dva odstavka zakona izbodbijata.

 

Se pravi zanima me kaj narediti ?e avto nima predvidenega mesta za pritrditev? Oziroma, na koga naj se obrnem v tem primeru?

 

Lep pozdrav!

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Ubistvu ne, ker tega na mojem avtu ni. Delan je za ameri?ki trg, pri nas homologiran. In nima nobenih nosilcev.

 

Kej v tem stilu pa sploh ne

 

Objavljena slika

 

Tako da, na koga se obrniti?

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

 

Tako da, na koga se obrniti?

 

Ja na MMS, da ti prodajo Euro nosilec za tablico. :bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri klasi?nem odbija?u, je tole itak edina dovolj velika "ravnina" za namestit reg. tablco! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne vem zakaj sploh nuca? nosilc, dvostranski lepilni trak, pa velik lep? zgleda kokr take zadev??ne! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

no jaz sem mel tako kot ima ta ?rna.

pol sem probal z dvostranskim lepilnim in ni primlo nikakor in pol sm kr na ?e obsoje?e luknje za?ravfal...do zdej nobenega ni motlo ;)

?eprav bi raje imel ameri?ko malo tablico al pa bil brez :P

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
    • Meni je prav vseeno ,če dobim unih par deset evrov ali ne. 😉 Ni pa prav,da so se zapufali za božičnico za javni sektor .. Itak imajo večje plače in sedaj so se še tukaj ozenačili,tako,da ja bodo vsi silili v javno sektor in bo še več zaposlenih tam. In še večji minus v javni blagajni. Tej bonbončki stanejo. 😎 Podobno je  v trgovino z sladkarijami.. Če hočeš kupiti otroku bombone to stane.   
    • Kot sem že napisal en mesec nazaj, ti @tommzy sploh Mazde nimaš in nas samo malo za.....  Ker, da imaš vse to kar pišeš ni bilo možno niti na yugecu pred 50 leti.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.