Skoči na vsebino

Mazda CX-5, koncept a zgleda kmalu realnost?


jures

Priporočeno sporočilo

Objavljena slika

 

Officially, the CX-5 has yet to be confirmed for production, but bosses in the UK would like to see the sporty soft-roader in showrooms by 2010, with prices from around ?18,000.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mu bodo vrata odpriala kot RX-8?

 

Ali ima kljuko v stilu alfe... :huh:

 

Google najde se nekaj slikic...

 

TUkaj je kljuka na zadnjih vratih normalna

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno so res ?e bolj koncepti....

 

Mah to je vse bolj narisano, ena slika je iz Seatovega Leona. Avto je res v pripravi, ni pa ?e po?egnan in ?e bo, bo to pa? ?e ena konkurenca v tej klasi, Mazda3 SUV pa?.

Sej, avto je napovedal ?e Nagare koncept

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz teh konceptov se lahko na koncu razvije nekaj cisto drugega :) ...

 

Recimo concept CX-7 (takrat imenovan MX-Crossport) je sicer na zunaj zelo podoben... znotraj pa je bil precec bolj futuristicen :) ...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Edin lep koncept iz mazdinih razvojnih studiov je bila Furai. Vse ostale me pa nekak ne privla?ijo ravno. Nekje na netu sem gledal, da naj bi letos(oz zgodaj 2010) pri?la na tr?i??e nova Rx-7 (remake?). Ima kdo kak?ne slike mogo?e? Sem sicer na?el nekaj konceptov a nekateri poznavalci trdijo,da to ni RX-7. ?e mene kdo vpra?a naj naredijo 2002 (Spirit R) remake, z bolj prijazno ma?ino (hibrid mogo?e?) in normalno ceno, pa bodo imeli takoj dovolj kupcev zanjo. ?e leta 91 je bila FD3s state of the art stvarca, pa ?e po 18ih letih zgleda mlada in lepa (itak je lep?i samo ?e 1969 charger R/T in pa 1970 chevy chevelle SS454).

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Edin lep koncept iz mazdinih razvojnih studiov je bila Furai. Vse ostale me pa nekak ne privla?ijo ravno. Nekje na netu sem gledal, da naj bi letos(oz zgodaj 2010) pri?la na tr?i??e nova Rx-7 (remake?). Ima kdo kak?ne slike mogo?e? Sem sicer na?el nekaj konceptov a nekateri poznavalci trdijo,da to ni RX-7. ?e mene kdo vpra?a naj naredijo 2002 (Spirit R) remake, z bolj prijazno ma?ino (hibrid mogo?e?) in normalno ceno, pa bodo imeli takoj dovolj kupcev zanjo. ?e leta 91 je bila FD3s state of the art stvarca, pa ?e po 18ih letih zgleda mlada in lepa (itak je lep?i samo ?e 1969 charger R/T in pa 1970 chevy chevelle SS454).

 

gre za tole, ampak to res ni RX-7 ampak Kabura ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

E to?no ta ja. ?e bi takale zgledala nova RX-7 bi bil polom. So mi konceptne ?tudije RX-9 (2012) dosti lep?e.

Ker pa je tole CX5/7 tema bom ?e nekaj o tem; kak namen pa imajo sploh ti avti?Kaj podobnega kot SUV v ameriki ali kaj? Glede na to da ima isto ma?ino kot Mazda3 MPs (vsaj mo?i imajo enake) mi nekako ne sede. ?portni terenec? ?e bi imel toliko denarja si zagotovo raje kupim land rover defenderja, ki ima dosti ve?ji spekter uporabe.Mogo?e ne zgleda tako lep, a pri men je velikokrat funkcionalnost pred izgledom.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa dobro zakaj za vraga se morajo vse nove mazde smejat........meni to nikakor ne potegne oz. me preve? spominja na pi?oje <_<

 

 

a ni bolj?, da se na smeh dr?i kot pa da grdo gleda kot recimo tale Kia Sephia :ne vem:

 

Objavljena slika

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale Kia me spominja na Ford Crown victoria(NYPD BLUE) ali pa ?e na njihove prednike iz za?etka ?esdestih let(samo ?e malo ve?je okrogle lu?i manjkajo).

Men osebno so bile najlep?e mazde3 (mazde3 MPS/mazdaspeed) med leti 2002-2006. Saj ne da zgledajo sedaj ?udne, a tele zvite (smejo?e)linije nekako ne sodijo na avto(moje mnenje).

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, dejstvo je, da so Mazde ?e najbolj avantgardno oblikovane med vsemi zadr?animi japanerji (vzemimo recimo Subaru, pa Hondo, marija 7 ?alosti...), sledi pa Toyota, ki je vsaj z Avensisom ujela nekako ?eljo naredit nekaj bolj naprednega.

No, ?e najbolj ?ikana je nova ?estica, medtem ko je trojka ?e preve? na smeh :) (dvojka ajde, gre nekako, CX-7 je pa uporabna sam z DiSi-jem, dizel jo naredi kot vsak povpre?en dolgo?asen cross v klasi)

Bomo videli, kako bo nova 5.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, dejstvo je, da so Mazde ?e najbolj avantgardno oblikovane med vsemi zadr?animi japanerji (vzemimo recimo Subaru, pa Hondo, marija 7 ?alosti...), sledi pa Toyota, ki je vsaj z Avensisom ujela nekako ?eljo naredit nekaj bolj naprednega.

No, ?e najbolj ?ikana je nova ?estica, medtem ko je trojka ?e preve? na smeh :) (dvojka ajde, gre nekako, CX-7 je pa uporabna sam z DiSi-jem, dizel jo naredi kot vsak povpre?en dolgo?asen cross v klasi)

Bomo videli, kako bo nova 5.

 

Kaj pa manjka Subaru Imprezi, na prvo mesto med Japonci bi js zdele trenutn uvrstil Mitsubishi Lancerja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mogo?e res zgleda novi evo X nekaj posebnega(sprednja maska) a bi sam raje imel IX MR ali FQ serijo. Mi je

pa vseeno ta nova STi (z manj?imi styling posegi) dale? pred mitsubishijem evo X. So pa dodelali novega eclipsa GT :bravo: .

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mogo?e res zgleda novi evo X nekaj posebnega(sprednja maska) a bi sam raje imel IX MR ali FQ serijo. Mi je

pa vseeno ta nova STi (z manj?imi styling posegi) dale? pred mitsubishijem evo X. So pa dodelali novega eclipsa GT :bravo: .

 

FQ verzija je pa na?alost mogo?a le Angle?kemu trgu, mogo?e bi se jo dal dobit prek uvoza.

 

Js nism govoru v smislu ?portnih verzij (EVO vs. STI), ampak navadne verzije ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, ?e so pa stock potem je pa lancer sigurno lep?i. FQ je divja zverinica (po mo?i pa pospe?kih) verjetno kar precej konkuren?na ameri?kim V8 zverinam a predraga za vzdr?evanje(registracija+poln kasko), prepotratna z bencinom. Se pravi neuresni?ljive sanje.

Malce offtopic:

Kako to, da imajo Ameri?ani tako poceni avte? mislim proti evropskim ali pa vsaj evropskim v istem razredu.

?e je za?etna cena za chevy camara SS pod 23k? (6.0 V8 412bhp) za kar pri nas dobi? bmw 320 ali 325(?ez 250bhp verjetno ne gredo stock), do?im dobi? corvette Z06(mislim, da je ta zadnja)pod 50K? pa naj bi bil premium avto z res zverinskimi stati(505 bhp, 3.6s do 100km/h), za kar pri nas ne dobi? ni?esar.?e audi R8 V10 in pa nissan GT-R staneta precej ve?(nissan okol 85k, audi nekje od 130k naprej), je pa res, da bi imel z uvozom dovolj te?av(poleg vzdr?evanja seveda), pa ?e dr?ava si vzame lep kos poga?e pri uvozu avtomobila iz tujine :angry2: .

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, ?e so pa stock potem je pa lancer sigurno lep?i. FQ je divja zverinica (po mo?i pa pospe?kih) verjetno kar precej konkuren?na ameri?kim V8 zverinam a predraga za vzdr?evanje(registracija+poln kasko), prepotratna z bencinom. Se pravi neuresni?ljive sanje.

15 litrov porabe za navadnga EVO-ta niti ni tolk huda za 300KM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga? je pa meni ?isto kul, da se tanove mazde smejejo :D Zgledajo prijazne, ko pande. Zdej bi si lahko logo spremenili v Maz:Da.

 

:bravo::bravo:

 

hehe, dej jim predlagi. Pi?i na Japonsko, da naj tole kot slogan uporabijo pa naj ti za avtorske na ra?un naka?ejo skromnih 50.000? - za njih je to si?a :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.