Skoči na vsebino

Mazda 6 2.0 bencinar

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker je moj traktor na servisu se ?e tretji dan vozim naokrog z M6 bencinarjem in sem kr malo razo?aran saj za 147KM mu absolutno manjka posko?nosti. ?e ho?em vsaj pribli?no enako vozit kot z dieslom moram precej telovaditi z menjalnikom. Pospe?evanja v vrhni?ki klanec v ?esti prestavi spada pod rubriko no go. Za primerjavo moja diselca v ?esti pospe?i, do vrha klanca do 190km/h po ?tevcu.

 

Res se postavlja vpra?anje kam je zginila vsa mo?,ker avto je resni?no anemi?en in zdaj mi je jasno zakaj mi je majes rekel, da bom kon?no videl zakaj sem izbral diesla. :jezicek:

 

Ampk vse to bi ?e nekako pre?ivel, ?eprav so mi prehitevanja prava muka in polna adrenalina,ker zadeva se kar ne premakne pa ?etudi je dovolj obratov (cca 5.000), ampak glasnost motorja pri 140km/h res ni za vzgled sj je pri 3.500 obratov kar glasen.

 

Ampak zaklju?ek vsega tega je pa poraba in sicer s podobnim re?imom vo?nje in nobenega teranja je poraba globoko ?ez 9 litrov :( si sploh ne upam pomisliti kolk bi bla, ?e bi se zapodil malo med ovinki :hohoho:

 

Aja, da ne re?em, da se vsaj polovico kasneje segreje kot moj z webastom - no sej da ne bo vse tako ?rno lahko re?em, da zjutraj veliko bolj uglajeno zalaufa in za kakega nezahtevnega uporabnika je to ?isto zgledna re?itev sam ne vem ?e se spla?a plinificirat saj bo avto ?e te?ji in ?e manj posko?en :ne vem:

33112_1.png

  • Odgovori 83
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Poznam ta felling, isto je pri 323, fatherjeva je sicer novej?a ampak njegova dizlarca ma bolj?e pospe?ke kot moja, pa je isto 90KM, turbina dela svoje :D

Napisano

boss, nekako me sploh me preseneca...

zdaj si pa predstavljaj ta avto z mojih 160-170 km/h konstantno 500-600km....(glasnost, poraba,...)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Saj o tem so pisali ?e raznorazni testerji v avto revijah pa jim kar nekako nisem verjel :(

 

Sicer pa ?akam, da ajvar tole prebere, kerme bo ziher spljuval, ?e? da sem pristranski. Ne vem no ampak 15 let stara Lantra se mi zdi bolj odzivna, da ne govorim o tanovem Civicu 1,8, ki ma tud tam nekje konjev, ki jih kar ?uti? ampak tukaj vMazdi jih pa kar ni na spregled :(

33112_1.png

Napisano

Boss - pospe?evanje do 190 kmh v 6. v klanc (pr bencincu to itak ni smiselno po?et, rabi pa? obrate), ampak ?e te pa ?lender & Co. (nekdanji uporabnik foruma) dobijo, te bojo pa na?e?kal! <_<:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer ?e nisem vozil nove M6 dizl, ampak kar se 2.0 bencinarjev ti?e pa osebno mislim da je bila stara M6 malo posko?nej?a. Te nove M6 pa v tandenci dose?i ?im ni?jo porabo, skoraj dajejo ob?utek kot da nekaj zavira pospe?evanje :angry2:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ker je moj traktor na servisu se ?e tretji dan vozim naokrog z M6 bencinarjem ...

 

Kaj pa je tvojemu traktorju, da je ze tretji dan na servisu?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa to je stra?no...jaz nikoli ne bi imel bencinarja... :dudek:

 

Se strinjam. Ni mi jasno zakaj sploh ?e vozimo bencinarje, mi budale. ?zmeden?

 

EDIT: Yavarye je na forumu, komaj ?akam... :hohoho::jezicek:

Napisano

Pozabl ste ?e napisat, da nekateri trahtarji tko lepo tresejo, da masirajo kri?, torej ne rabi? Kozmodiska! :harhar::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja boss vse je v filingu, stare M6 imajo do letnika za gas ?e zajlo in so veliko bolj?e odzivne kot novej?e, ki imajo elektri?no loputo za gas, ki pa seveda dela po svoje in zamuja, to je eden od razlogov da ni u?inka.

 

Drugi razlog pa je, moja biv?a Xedoska, ta avto je vlekel pri 4krpm se mu je prvi? odpulilo, pri 6 krpm pa ?e drugi?, tega sedaj ni. :angry2: Trenutna ima cca 22 km ve?, pa se mi zdi da gre veliko slab?e, ne mara obratov, vle?e vedno isto, ni va?no je 2krpm al pa 6 krpm, sploh nima veze. Staro si zavrtel na 4 jurje in pol je bil sam luksuz, zdej tega ni in se ne morem navadit. <_<

 

Druga? pa moja s 5 prestavo v vrhni?ki klanec kot da ga ni. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Obrati to je jasno, drugac pa jaz imam kosmodisk v bencinarju :bravo:

Meni je tezko komentirat z 260KM :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam sem mnenja, da s 6. pospe?evat v Vrhni?k klanc, je totaln absurd sploh posku?at, razen ?e ti je v interesu, da ?imve? pokuri, isto?asno pa slabo pospe?uje ter se matra! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam. Ni mi jasno zakaj sploh ?e vozimo bencinarje, mi budale. ?zmeden?

 

EDIT: Yavarye je na forumu, komaj ?akam... :hohoho::jezicek:

 

ojej Symon no... mislim kr ven pade? pa sploh ne pomisli?. Govori za to?no ta model M6 in to?no za ta motor in NE na splo?no za vse bencinarje. Zmeni se na Gami za kak?en test pa se prepri?aj sam.

 

Kolk se eni ogro?eno po?utite, ?e kdo kej ?ez bencinarje re?e... Jaz samo trdim, da M6 2.0 CD je pa? posko?nej?i kot M6 2.0 benz in to ti bo potrdil vsak, ki je vozil oba.

 

 

 

Sam sem mnenja, da s 6. pospe?evat v Vrhni?k klanc, je totaln absurd sploh posku?at, razen ?e ti je v interesu, da ?imve? pokuri, isto?asno pa slabo pospe?uje ter se matra! :D

 

Sej problem je v tem, da sploh ne pospe?i in sem moral pretakniti dve prestavi navzdol, da sem prehitel en kombi :angry:

33112_1.png

Napisano

ojej Symon no... mislim kr ven pade? pa sploh ne pomisli?. Govori za to?no ta model M6 in to?no za ta motor in NE na splo?no za vse bencinarje. Zmeni se na Gami za kak?en test pa se prepri?aj sam.

 

Kolk se eni ogro?eno po?utite, ?e kdo kej ?ez bencinarje re?e... Jaz samo trdim, da M6 2.0 CD je pa? posko?nej?i kot M6 2.0 benz in to ti bo potrdil vsak, ki je vozil oba.

 

lepo napisano :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Druga? pa moja s 5 prestavo v vrhni?ki klanec kot da ga ni. :ne vem:

 

Verjamem - +20KM pa 2,3 ma?ina z ve? navora :hohoho: se mora poznat pa 5. prestava je enako nastavljena kot 5. na tanovi. 6. je kao var?evalna ampak kurc k ne var?uje z ?ivci :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Verjamem - +20KM pa 2,3 ma?ina z ve? navora :hohoho: se mora poznat pa 5. prestava je enako nastavljena kot 5. na tanovi. 6. je kao var?evalna ampak kurc k ne var?uje z ?ivci :hohoho:

 

6. prestava :zvizga:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa je tvojemu traktorju, da je ze tretji dan na servisu?

 

Saj ve?, tisti brisalc, ki mi ga je avtopralnica odlomila, pa li?anje prtlja?nika in li?anje zadnjega odbija?a.

 

Ga grem pa zdele iskat.

33112_1.png

Napisano

Saj ve?, tisti brisalc, ki mi ga je avtopralnica odlomila, pa li?anje prtlja?nika in li?anje zadnjega odbija?a.

 

Ga grem pa zdele iskat.

 

Sem se kmalu po tem, ko sem vprasal, spomnil, da si nekaj pisal :blush:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz samo trdim, da M6 2.0 CD je pa? posko?nej?i kot M6 2.0 benz in to ti bo potrdil vsak, ki je vozil oba.[/b]

Sej problem je v tem, da sploh ne pospe?i in sem moral pretakniti dve prestavi navzdol, da sem prehitel en kombi :angry:

 

Ne bom ve? ni? napisal. :blush: Ker sam brez te?av prehitevam v 5. prestavi (pa ima elektronsko loputo!). Celo v 100NXu, ki je imel isto 140hp in 1200kg sem brez te?av pospe?eval v 5. prestavi. O?itno bo res kaj na tej elektronski loputi in zeleno naravnani elektroniki. <_<
Napisano

Sam je pa tudi res da 2.0 dizla ni ve? na 6ki...

Dizel je sedaj od 2,2 naprej in je res prednost dizla saj je 184nMM/4000rpm in najve?jo mo? pri 6500rpm proti 360nM/1600rpm in mo?jo pri 3500rpm

 

:blush:

bencinar ima mo? ?ele tik pred rde?im poljem, zato je pri taki kureti 2.5 motor skoraj obvezen...ima ve?ji navor in mo? pri manj?ih obratih...

 

P.S. Debata je o lenosti in ne ekonomi?nosti :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, vzamem nazaj. Sam imam zaenkrat same dobre izku?nje z bencinarji, in prakti?no ni?ne izku?nje z dizli. Ampak izgleda je Mazda6 bencinar res len avto. Sicer po eni strani razumem, Mazda 6 ni avto, ki bi jo nabavljali mulci za divjati ampak uglajeni gospodje ampak vseeno. Ravno fehtati za testno vo?no pa res ne bom ?el ker bi me najbr? ?udno gledali. sramezljiv

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.