Skoči na vsebino

Zakaj se Mazde 3 ne prodajajo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Niti pribli?no to ni bilo res, sploh kak?ni 10-15let nazaj (?e logika ker takra so ?e vse avte delali na Japonske). Primer je bil tudi Anglija, ker ko so zni?ali carine so pa uvedli letne kvote, ni ?udno da ima Honda tovarno pri njih. Glede opreme pa je res, da so jo japonci ?e od nekdaj imeli ve?, ?e moj lancer l. 1990 je imel 4x el. ?ipe, centralno, nastavljiv volan, predpripravo za klimo (vsa in?talacija) itd.

jp, 1990 so iz?le Honde z elektri?nimi stekli, ki so se prodajale po ceni kot so se prej tiste brez

Napisano

Da se trojke ne prodajajo veliko sem ?e ugotovil na za?etku lanskega leta :( . Dobrih 7 mesecev sem spremljal oglase, da bi kupil okoli dve leti staro M3, bencin in TX opremo v ?eljeni barvi. V tem ?asu mi je ena taprava "u?la", druge pa mi niso bile v?e?. Nato se je pojavila ena, stara eno leto, ki pa je bila okoli 1500? cenej?a kot nova. Ker do za?etka poletja nisem na?el "taprave" sem stisnil zobe in naro?il novo, tak?no kot sem imel v mislih :danzoman: .

Pa mi niti trenutek ni ?al, da sem jo kupil. Tudi naslednjih 10 let je ne bom prodal, ?e le ne bo kaj hudo narobe.

 

Do tri leta stare se redko prodajajo, ker so ?e v tovarni?ki garanciji, razen ?e lastnik rabi denar za druge namene ( ali pa sosed kupi bolj?i avto).

 

Zdej ve? zakaj se tako malo prodajajo ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
Napisano

se strinjam z zadnjimi nekaj posti... mazdo3 ki sem jo kupil pred pol leta priblizno ziher ne bom prodal se kar nekaj casa... tak da pomoje se rabljene ne prodajajo zato ker so dobri avti in je z njimi malo stroskov pa jih bodo lastniki meli dokler bodo sle, udobje pa itak na vrhuncu.

 

lp.

Zoom-zoom

Napisano

se strinjam z zadnjimi nekaj posti... mazdo3 ki sem jo kupil pred pol leta priblizno ziher ne bom prodal se kar nekaj casa... tak da pomoje se rabljene ne prodajajo zato ker so dobri avti in je z njimi malo stroskov pa jih bodo lastniki meli dokler bodo sle, udobje pa itak na vrhuncu.

 

lp.

 

Itak, sej ?e pogleda? 323 BJ dizla?e, se tut en klinc prodajajo

Napisano

Itak, sej ?e pogleda? 323 BJ dizla?e, se tut en klinc prodajajo

 

Vozjo pa v ve?ini ?e-...... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.