Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, so mi danes zrihtal avto. YavarYe je imel prav. Zanic je bil omenjeni ventil, stvar zamenjana, to je to.

 

:rulam:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nimam cene, ker za stvar nism placal jaz ampak avtohisa, kjer so mi dal doloceno dobo garancije na vse kar se tice motorja, tko da nevem. Prav velik vec/manj sigurno ni.

Napisano

No, sedaj je za?ela pa ?e meni mazdica neki trokirat...

 

Najprej zjutraj ni hotela v?gati(v treh letih zmeraj v prvo). V?gala v 4-to. Potem mi je po cca 4 km pred ostrim ovinkom ugasila in sem jo moral pa? ponovno zagnati (prijela v prvo). Nato pa mi je cez 2 km v kri?i??u spet ugasila. V?gala je potem spet v eno ?etrto. Samo je pa vmes ko sem obrnil klju? na 1 pozicijo zabilo cagarje do konca. A je to znak, da nekaj je** akumulator(oz. je za zamenjat) ali je to ta scv ventil na visikotla?ni?

 

Aja, se mi je pa do sedaj 2x zgodilo, da mi je pred kri?i??em ugasnil- enkrat pribli?no 1 mesec nazaj drugi? pa v?eraj.

 

LP A

Napisano

No, sedaj je za?ela pa ?e meni mazdica neki trokirat...

 

Najprej zjutraj ni hotela v?gati(v treh letih zmeraj v prvo). V?gala v 4-to. Potem mi je po cca 4 km pred ostrim ovinkom ugasila in sem jo moral pa? ponovno zagnati (prijela v prvo). Nato pa mi je cez 2 km v kri?i??u spet ugasila. V?gala je potem spet v eno ?etrto. Samo je pa vmes ko sem obrnil klju? na 1 pozicijo zabilo cagarje do konca. A je to znak, da nekaj je** akumulator(oz. je za zamenjat) ali je to ta scv ventil na visikotla?ni?

 

Aja, se mi je pa do sedaj 2x zgodilo, da mi je pred kri?i??em ugasnil- enkrat pribli?no 1 mesec nazaj drugi? pa v?eraj.

 

LP A

 

akomulator/alternator.... :whatever: o?itno ti ga pa ne polni.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No, sedaj je za?ela pa ?e meni mazdica neki trokirat...

 

Najprej zjutraj ni hotela v?gati(v treh letih zmeraj v prvo). V?gala v 4-to. Potem mi je po cca 4 km pred ostrim ovinkom ugasila in sem jo moral pa? ponovno zagnati (prijela v prvo). Nato pa mi je cez 2 km v kri?i??u spet ugasila. V?gala je potem spet v eno ?etrto. Samo je pa vmes ko sem obrnil klju? na 1 pozicijo zabilo cagarje do konca. A je to znak, da nekaj je** akumulator(oz. je za zamenjat) ali je to ta scv ventil na visikotla?ni?

 

Aja, se mi je pa do sedaj 2x zgodilo, da mi je pred kri?i??em ugasnil- enkrat pribli?no 1 mesec nazaj drugi? pa v?eraj.

 

LP A

 

Brez debat je ventil na visokotla?ni ?rpalki.

?e bi bil akumulator, bi kazalci v ?tevcu ?li do konca in nazaj na nulo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Brez debat je ventil na visokotla?ni ?rpalki.

?e bi bil akumulator, bi kazalci v ?tevcu ?li do konca in nazaj na nulo.

 

 

 

ja sej so ?li nazaj na nulo... :glare: sem slabo napisal....

Napisano

ja sej so ?li nazaj na nulo... :glare: sem slabo napisal....

 

Pol pa zna bit tud akumulator, ker navori so ob?utljivi na akumulatorje, sploh pri v?igu, dobro vrti samo ne prime.

 

To da pa se sam uga?a pa ni akumulator-elektrika ampak ventil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ker mu je tolkrat ugasnu, ga je pol moral tudi tolikokrat pr?gat in je ?ist mo?no, da je bolj spraznu akumolator kot ga je alternator uspel vmes napolnit. Za?ni z ventilom pol pa ?ele aku.

33112_1.png

  • 3 leta kasneje...
Napisano

zdravo

 

tut js sm mel enak problem z uga?anjem avta v prostem teku... Zamenju sm ventil, avto dela normalno, cena 240?, pri nepoobla??enem serviserju. Se mi pa od menjave ventila pojavlja drug problem. ?tevec za gorivo mi ne ka?e ve? to?no. Prvi tank po servisu sm ?el tankat kot vedno 50l. Vo?nja kot ponavadi, poraba po ra?unalniku enaka prej?nim vo?njam, sam kazalec je (pre)hitro padal. Nakar mi pri 600km (prej mi je vedno 800-850 km) posveti lu?ka. ?udn, kr mi je ra?unalnik kazu ?e vedno 300 km dosega. naredim ?e z lu?ko ve? kot 100km, grem tankat, tankam (polnega) 7L majn kot ponavadi.. zdele furam drugi tank, nareith 330 km, kazalec ?e lepo ?ez polovico, medtem ko mi potovalni ra?unalnik ka?e ?e 600 km dosega..

 

a je to sploh v povezavi s tem ventilom? se da to resertirat?

Napisano

Itaq to je tud poleg zamujanja gasa. Bi mogl probat mojo in suacajdal-ovo, moja ma zajlo njegova pa elektriko.

 

Kaj pa imam jaz,a ve?,men leti avto,ni? po?asen se mi ne zdi?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.