Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pri mazdi6 (2004 letnik) se voznikovih vrat ne da odpreti.

 

Simptomi okvare so se kazali zadnjih 14 dni in sicer v takem zaporedju...

 

Najprej sem opa?al, da se voznikova vrata ne zaprejo vedno ( tudi ?e sem dovolj mo?no zaprl vrata ). Nato so mi 2x ostala zaklenjena tudi ko sem vrata odklepal z daljincem, ampak sem jih lahko vseeno odklenil s klju?em.

 

Sedaj ni ve? na?ina kako jih odpreti. Bil sem pri mojem mehaniku in sva poskusila vse mo?ne kombinacije (odpiranje znotraj, s klu?em, centralno, odzunaj, malo na silo .. )... s tem, da sva skoraj popolnoma razdrla sovoznikova vrata, da sva videla kako sistem deluje. Sklepi so tak?ni, da elektro motor?ek dela ( se ga tudi sli?i ko odklene voznikova vrata ), vendar je nekaj narobe z mehanizmom in vrat se ne da odpreti.

 

Problem je, ker se mehanizem odvije s tremi vijaki, ki pa? niso dosegljivi ( ker so vrata zaprta ) hkrati pa se tudi notranjosti ne da odstraniti, ker je del tapicerije nedosegljiv.. ja .. ker so vrata zaprta. Kot je moj mehanik reku.. da to se nekako dalo re?it, ampak brez 'mrtvih' ne bo ?lo - se pravi vlamljanje na nek na?in? ?e kaka druga ideja?

Napisano

Sej ne da bi ti pamet solil ampak predno se gre? nekih drasti?nih destruktivnih ukrepov se obrni na kak poobla??eni Mazda servis, ker sigurno imajo najve? izku?enj kako odpreti taka vrata brez, da jih uni?i?.

33112_1.png

Napisano

Sej ne da bi ti pamet solil ampak predno se gre? nekih drasti?nih destruktivnih ukrepov se obrni na kak poobla??eni Mazda servis, ker sigurno imajo najve? izku?enj kako odpreti taka vrata brez, da jih uni?i?.

 

Vsekakor. V Ponedeljek grem na uradni mazda servis.. vendar tudi oni dvomim da imajo kak?no bolj ne?no varjanto. Sam ne bom ni? lomil..

 

 

tudi pri vlamljanju morejo vrata odpret. ?e odklenjenih ne gre odpret, pol vlamljanje tudi ne bo imelo efekta.

 

tudi tega se popolnoma zavedam. Razni slim jimi in 'coat hangerji' ne bodo pomagal.. Vseeno bodo nekako mogli prist do mehanizma.

Napisano

Vsekakor. V Ponedeljek grem na uradni mazda servis.. vendar tudi oni dvomim da imajo kak?no bolj ne?no varjanto. Sam ne bom ni? lomil..

tudi tega se popolnoma zavedam. Razni slim jimi in 'coat hangerji' ne bodo pomagal.. Vseeno bodo nekako mogli prist do mehanizma.

 

?koda,da nisi ?e prej ?el na servis,ko se ti je to za?elo pojavljati. :whatever:

Bi vsaj vrata lahko odprli.Je pa ?udno,da jih ne more? odpreti na naben na?in-niti od znotraj.

Se pravi,da se je ali kaj zlomilo ali pa popolnoma blokiralo.Ali pa oboje. :ne vem:

 

 

Napisano

Vsekakor. V Ponedeljek grem na uradni mazda servis.. vendar tudi oni dvomim da imajo kak?no bolj ne?no varjanto. Sam ne bom ni? lomil..

tudi tega se popolnoma zavedam. Razni slim jimi in 'coat hangerji' ne bodo pomagal.. Vseeno bodo nekako mogli prist do mehanizma.

 

Ugibam, da lahko vrata na servisu vedno odprejo od znotraj - nekako snamejo tapeto in pridejo do mehanizma.

Napisano

?koda,da nisi ?e prej ?el na servis,ko se ti je to za?elo pojavljati. :whatever:

Bi vsaj vrata lahko odprli.

 

To naj bo opozorilo vsem ostalim.. Ravno vceraj sem bil naro?en na reden servis in sem verjel, da bo mehanizem zdr?al ?e teh nekaj dni do servisa..

 

Ugibam, da lahko vrata na servisu vedno odprejo od znotraj - nekako snamejo tapeto in pridejo do mehanizma.

 

Problem je v tem, da se armaturka in vrata pri pantih vrat prekrivata. Tam pa tapicerijo gor dr?ijo plasti?ni '?tifti'. To pomeni, da prav ne?no ne bo mogo?e priti do mehanizma. Pa tudi ko se pride do mehanizma.. si v bistvu na napa?ni strani - tam, kjer ni vijakov za odvitje le-tega

Napisano

Kaj pa ?e se od?ravfa blatnik, kjer se pride do ?ravfov ki dr?ijo pante od vrat? Nevem kako je pa z unim vodilom k skrbi da vrata ne plavajo ko so odprta.

panoramska.jpg
Napisano

Kaj pa ?e se od?ravfa blatnik, kjer se pride do ?ravfov ki dr?ijo pante od vrat? Nevem kako je pa z unim vodilom k skrbi da vrata ne plavajo ko so odprta.

 

Za crknt. :aaaaa::aaaaa::aaaaa::aaaaa::aaaaa:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Neverjetno, ampak po dalj?i vo?nji ( verjetno se je zaradi vibracij nekaj zgodilo) sem lahko spet odprl vrata :jupiii: . Mehanizem sem ?e obilno namazal z mastjo in zaenkrat dela bp. Kos sem naro?il ( 113? ) - to je cena za original del, ker ponaredki ne obstajajo. Monta?a pa bo baje 40?.

 

Hkrati sem se potola?il, ko sem na forumu prebral kaj je razlog brnenja pod havbo, ko ugasnem motor ( webasto ) :D .. in sede? mi je cvilil, kjer sem tudi upo?teval nasvet enega od foruma?ev, da naj sede? nekajkrat dvignem do konca gor in do konca dol. Super. Hvala vsem za nasvete.

Napisano

Neverjetno, ampak po dalj?i vo?nji ( verjetno se je zaradi vibracij nekaj zgodilo) sem lahko spet odprl vrata :jupiii: . Mehanizem sem ?e obilno namazal z mastjo in zaenkrat dela bp. Kos sem naro?il ( 113? ) - to je cena za original del, ker ponaredki ne obstajajo. Monta?a pa bo baje 40?.

 

Hkrati sem se potola?il, ko sem na forumu prebral kaj je razlog brnenja pod havbo, ko ugasnem motor ( webasto ) :D .. in sede? mi je cvilil, kjer sem tudi upo?teval nasvet enega od foruma?ev, da naj sede? nekajkrat dvignem do konca gor in do konca dol. Super. Hvala vsem za nasvete.

 

Vsaka ?ast da si prebral, ker vsak tukaj vpra?a v paniki. :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo... da napi?em ?e epilog zgodbe :party0035:

 

V?eraj so se mi spet zataknila vrata :D, danes sem dobil pa klic z Makome, da je moj mehanizem dostavljen ( v?asih res nimam sre?e ). Vglavnem.. ker sem bil ravno v slu?bi, se je gospod s servisa ponudil, da pride avto iskati in ga on odpelje na servis ( :bravo: ) in 3 ure kasneje so me poklicali da je avto popravljen. Morali so na silo odstraniti notranjo tapicerijo ( kar sem itak slutil), nato so vzeli ?ipo ven in z roko nato nekako segli do mehanizma, da so odprli vrata. Kriva je bila po?ena vzmet na mehanizmu :whatever: . Cena za vse skupaj je bila preko 200?, ampak so mi pri?parali veliko ?ivcev. Hkrati so mi ?e oprali avto ( ki je bil resnici na ljubo - svinjski ). Vsa ?ast majstrom za ustre?ljivost, prijaznost in kvalitetno delo! :cheers:

 

p.s. admin lahko zaklene temo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.