Skoči na vsebino

mazda tuning


Joshh III

Priporočeno sporočilo

zdrovo! jst bo mal predelu mojo mazdo...kar se sprednih mask tice pa spojlerjov pa tko...ve kdo kje bi se dal to narocit/dobit? ce mi date ksne linke,aja pa se zanimam me kaj bi mogo kupt moji m6 d bi mi delal mp3 cd-ji...k bobolevam k ne morm poslusat mp3 :> aja pa se zanimam me kok je kej tale bose ojacevalec zmogliv,bi se dal ksn woofer prklopt na ta ojecevalc? pomagite mi mal prosm pr teh stvareh...thnx! lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdrovo! jst bo mal predelu mojo mazdo...kar se sprednih mask tice pa spojlerjov pa tko...ve kdo kje bi se dal to narocit/dobit? ce mi date ksne linke,aja pa se zanimam me kaj bi mogo kupt moji m6 d bi mi delal mp3 cd-ji...k bobolevam k ne morm poslusat mp3 :> aja pa se zanimam me kok je kej tale bose ojacevalec zmogliv,bi se dal ksn woofer prklopt na ta ojecevalc? pomagite mi mal prosm pr teh stvareh...thnx! lp

 

Mal po forumu pobrskaj, pa povej ?e ima? Bose al ne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja mam bose ozvocenje,ojecevalc pod sedezom...se da to kej na woofer prklopt?sej muzika zbija v nulo...sam rabm se bass! :>

 

Sej pri Bose-ju pravih bass-ov sploh ni.So bolj mid-bass-i. ;)

Da se priklopit,samo mora? vle?i nove ?ice zadaj.Aja,pa rabi? tudi nov fer?terker.Na Boss-ejevega ne more? priklopit drugega.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha,se prav rabm jst bose woffer? al kako?predlagaj mi neko varjanto... thnx

 

A ga nima? ?e ugrajenega? :ne vem:

Kaj ima? karavan ali katerega drugega??e je karavan,bi moral bit vgrajen v prostoru,kjer je rezervna guma.

Je pa okrogle-plasti?ne izvedbe z vgrajenim 16" bas zvo?nikom in bass refleksom.

Ta je pritrjen na rez.gumo,le-ta na karoserijo in se tako nizki toni "predvajajo" po celem vozilu.

 

?e pa ko?e? kaj bolj konkretnega nabavi ?e dodaten fer?terker za sub in dodaten sub zvo?nik.

Par variant vgraditve je na spletu-google varianta.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ga nima? ?e ugrajenega? :ne vem:

Kaj ima? karavan ali katerega drugega??e je karavan,bi moral bit vgrajen v prostoru,kjer je rezervna guma.

Je pa okrogle-plasti?ne izvedbe z vgrajenim 16" bas zvo?nikom in bass refleksom.

Ta je pritrjen na rez.gumo,le-ta na karoserijo in se tako nizki toni "predvajajo" po celem vozilu.

 

?e pa ko?e? kaj bolj konkretnega nabavi ?e dodaten fer?terker za sub in dodaten sub zvo?nik.

Par variant vgraditve je na spletu-google varianta.

 

aha kul,nimam karavana mam limuzino...pa nimam nc vgrajenga...vsaj mislem ;) no bom pogooglu mal,thnx

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej pri Bose-ju pravih bass-ov sploh ni.So bolj mid-bass-i. ;)

Da se priklopit,samo mora? vle?i nove ?ice zadaj.Aja,pa rabi? tudi nov fer?terker.Na Boss-ejevega ne more? priklopit drugega.

 

So kar OK ... samo pri tanovi sestki... Jest pri tastari nisem imel Bose... pri tej pa imam... pa je zadnjic YavarYe rekel, da so pri tanovi dost lepsi basi, kot pri tastari ... :D ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So kar OK ... samo pri tanovi sestki... Jest pri tastari nisem imel Bose... pri tej pa imam... pa je zadnjic YavarYe rekel, da so pri tanovi dost lepsi basi, kot pri tastari ... :D ...

 

mo?no,mo?no,samo za res prave base je potreben malo kvalitetnej?i fer?terker in predvsem mo?nej?i

in pa seveda bolj kvaliteten basovec.Ta Bose je za vsakdanje poslu?anje in poro?ila kar v redu. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mo?no,mo?no,samo za res prave base je potreben malo kvalitetnej?i fer?terker in predvsem mo?nej?i

in pa seveda bolj kvaliteten basovec.Ta Bose je za vsakdanje poslu?anje in poro?ila kar v redu. ;)

 

Kar je vec, je itak potem samo bolj za "frajarjenje" (uuuuu poglej, kako velik radio se mimo pelje :bravo: ) ... ali pa za na razstave :D ... In potem se zgodi, da je fersterkerija vec vredna, kot pa pleh okoli nje :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar je vec, je itak potem samo bolj za "frajarjenje" (uuuuu poglej, kako velik radio se mimo pelje :bravo: ) ... ali pa za na razstave :D ... In potem se zgodi, da je fersterkerija vec vredna, kot pa pleh okoli nje :) ...

 

?tos mo?nih oja?evalcev je v rezervi in da delajo brez popa?enj,se pravi,tudi ko poslu?a? tiho muziko,

ne pa?i in je zvok ?ist.Tisto nabijanje nima ve? veze z Hi-fi zvokom.Tam so va?ni decibeli...ki ubijajo sluh. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

baje obstaja pre-amp za Mazda Bose, ki trga gate in skorajda tud pleh in ?ipe...imamo uporabnika tukaj s tem.....s tem pre-ampom ?ele zbudi? bose woofer :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

baje obstaja pre-amp za Mazda Bose, ki trga gate in skorajda tud pleh in ?ipe...imamo uporabnika tukaj s tem.....s tem pre-ampom ?ele zbudi? bose woofer :)

 

Ampak to naj bi bilo samo za staro sestko... Vsaj tako sem jaz Bostjana zastopil, ko mi je zadnjic pravil o tem... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojla Alex, od kdaj v avtu, kjer je cel kup drugih ?umov je potrebna Hi-Fi kvaliteta? Men se zdi da MP3-ji 192bitnim vzor?enjem ?pilajo enako dobro kot CD, sploh pa a v avtu :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojla Alex, od kdaj v avtu, kjer je cel kup drugih ?umov je potrebna Hi-Fi kvaliteta? Men se zdi da MP3-ji 192bitnim vzor?enjem ?pilajo enako dobro kot CD, sploh pa a v avtu :ne vem:

 

Nop,so porezani bass-i in je vse skupaj skompresirano.192 bitni komad ima pribli?no 5-6 MB podatkov,

FLAC ali wav od 30,40 MB pa gor. :P.

To je isto,kot bi rekel,da je pri dig.fotografiji enaka kvaliteta RAW slik ,pa TIF ali pa jpg format.

 

Izurjeno uho opazi razliko. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja no, mora bit pa hudi?evo izurjeno uho...

 

Sicer pa ?e ma? woofer, se mogo?e porezanih basov niti ne opazi ;)

 

Ni treba bit izurjen. En komad poslu?i po 10 minut v razli?nih kvalitetah, pa ti bo takoj jasno ... :bravo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.