Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni bilo ni? na tem... danes so menjali senzor in ra?unalnik ?e kar isto napako javlja...tud lu?ka ?e sveti. :angry2:

So posku?ali z ponovno ra?. nastavitvijo senzorjev itd. pa ni ni? bolj?. Drugi teden ga bom pustil tam ?ez cel dan, pa da pogledajo ?e je kaj z kablovjem oz. ?tromom.

Pa saj to ne more? verjet...... :vskalo:

 

daj ti za foro priklopi nov akomulator al pa kable od drugega avta, nekateri so zaznavali tudi slabso napetost...

 

nic te ne stane - loh je pa kej vecjega....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 64
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

daj ti za foro priklopi nov akomulator al pa kable od drugega avta, nekateri so zaznavali tudi slabso napetost...

 

nic te ne stane - loh je pa kej vecjega....

 

hmm... zanimivo. Namre? jaz sem ?e spra?eval serviserja, ?e je mo?no,da ima kak?en vpliv slab?i akumulator. Pa pravi , da ne. Ker ?tos je v tem, da mi je poba pred kratkim pustil na zadnjih sede?ih stropno lu? pri?gano. Avto je sicer v?gal bp se je pa na displeju radia videlo, da je bolj ?voh ?troma... Po cca. 40km vo?nje je napolnill akumulator, ker je pri menjavi postaj displaj zopet normalno hitro prikazoval. Tko da akumulator se je zmeril in ka?e 70% napolnjenost. Ali ne bi ob slabi napetosti lu?ka skoz gorela?? Namre? sedaj je tko, da ko jo prime gori potem pa spet za kraj?i ?as ne. :ne vem:

Uff, po?as bomo doktoriral iz te je**ne lu?ke.

 

Lp L.

Napisano

hmm... zanimivo. Namre? jaz sem ?e spra?eval serviserja, ?e je mo?no,da ima kak?en vpliv slab?i akumulator. Pa pravi , da ne. Ker ?tos je v tem, da mi je poba pred kratkim pustil na zadnjih sede?ih stropno lu? pri?gano. Avto je sicer v?gal bp se je pa na displeju radia videlo, da je bolj ?voh ?troma... Po cca. 40km vo?nje je napolnill akumulator, ker je pri menjavi postaj displaj zopet normalno hitro prikazoval. Tko da akumulator se je zmeril in ka?e 70% napolnjenost. Ali ne bi ob slabi napetosti lu?ka skoz gorela?? Namre? sedaj je tko, da ko jo prime gori potem pa spet za kraj?i ?as ne. :ne vem:

Uff, po?as bomo doktoriral iz te je**ne lu?ke.

 

Lp L.

 

Vem da je povezava s stromom. Lahko pa brcam v temo.....

mogoce pa ti bo pomagal reset, da odklopis akomulator za minutko, priklopis, potem pa takoj po vzigu volan levo desno 2x, ugasnt pa przgt.

 

se prej bi pa z akomulatorjem foro probu

 

P.S. - moja tema http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6104

tudi nakljucno - po vzigu, tudi nic na testerju, a zanimivo je kr zginla, odkar sem pa mocnejsi aku not dal (zarad webasta) pa mir :ne vem:

 

 

No pa ?e nekaj - noben ni omenil - preveri gume ce nimas kake prazne :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No pa ?e nekaj - noben ni omenil - preveri gume ce nimas kake prazne :blush:

 

Verjetno bi tole ?e opazil saj mora biti kar precej prazna, da je tolk razlike v vrtenju.

 

AMpak, ker ?e tolk ugibamo bom ?e jaz pristavil lon?ek pa eno neumnost: Kaj pa gume, a so ziher vse enake dimenzije...

33112_1.png

Napisano

No pa ?e nekaj - noben ni omenil - preveri gume ce nimas kake prazne :blush:

 

To sem preveril ?e pred mojim prvim postom tukaj ;)

Neka fora mora bit z ?tromom ja... ker je ra?unalnik javil napako senzorja...senzor menjajo pa spet vse isto. Probaval so vse od vrtenja do odklopa akumulatorja.

Bom res poskusil nekje dobit drug akumulator za probo. Na servis nazaj ga ?e zmeraj lahko peljem, ?e ne bo ok.

hvala in lp.

Napisano

To z gumami ima tudi veze ce bi naprimer bile izven predpisanih dimenzij (vse 4) in bi se odcitaval naroben interval na merilcu hotrosti. Kolega je imel TCS error na golfu s custom valarji....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo, v?eraj problem kon?no re?ili na AS v Velenju. Po navedbah ?efa je bil problem v elektri?ni sponki ( klemi) v katero pride vklopljen senzor. Ob?asno je ?el ?trom skozi v?asih ne. Glede na to, da so se kar lep ?as zezali in ugotavljali kaj bi lahko bilo je bil ra?un (100e) sprejemljiv. :danzoman:

 

P.s.

Hvala vsem za ponujeno pomo? in da ste ugibali z menoj. ;)

Napisano

Evo, v?eraj problem kon?no re?ili na AS v Velenju. Po navedbah ?efa je bil problem v elektri?ni sponki ( klemi) v katero pride vklopljen senzor. Ob?asno je ?el ?trom skozi v?asih ne. Glede na to, da so se kar lep ?as zezali in ugotavljali kaj bi lahko bilo je bil ra?un (100e) sprejemljiv. :danzoman:

 

P.s.

Hvala vsem za ponujeno pomo? in da ste ugibali z menoj. ;)

 

cool - torej je res na strom vezan....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

evo. naredu sm glavni servis 120000.prevozu 100 km in se mi pri vklopu klime vklopi dsc in check engine na avtocesti. Avto laufa vedar ne gas ne dela.

Ustavim na odstavnem pasu ga ugasnem in pr?gem sped dela in lu?ki gorita naprej. Duma zavrtim volan 2x levo desno in nobena lu?ka ne gori ve?.

dela vse normalno. moti me, zakaj je odpovedala pedalka za gas....

Napisano

evo. naredu sm glavni servis 120000.prevozu 100 km in se mi pri vklopu klime vklopi dsc in check engine na avtocesti. Avto laufa vedar ne gas ne dela.

Ustavim na odstavnem pasu ga ugasnem in pr?gem sped dela in lu?ki gorita naprej. Duma zavrtim volan 2x levo desno in nobena lu?ka ne gori ve?.

dela vse normalno. moti me, zakaj je odpovedala pedalka za gas....

 

A ima? ti navor-diesel ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

napaka JE na egr ventilu !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni re?eneno, da je napka na ERG ventilu. meni se je zgodilo da je ta lu?ka svetila in sem ?el na en x servis, ki ima univerzalni konektor za diagnostiko avta. Ugotovili so mi (kot prvo na ta ventil je vezanih cel kup cevi ki so pod vakumom), torej ugotovili so mi da je ena ali ve? cevi preparelih in da notri ni 100% vakum. Ko so mi zamenjali cevi in z ra?unalnikom umaknili napako dela, brez napake ?e 3000 km.

 

Uro?.

 

PS: Naj la?je je re?t je ?el ventil!!!

Napisano

Ni re?eneno, da je napka na ERG ventilu. meni se je zgodilo da je ta lu?ka svetila in sem ?el na en x servis, ki ima univerzalni konektor za diagnostiko avta. Ugotovili so mi (kot prvo na ta ventil je vezanih cel kup cevi ki so pod vakumom), torej ugotovili so mi da je ena ali ve? cevi preparelih in da notri ni 100% vakum. Ko so mi zamenjali cevi in z ra?unalnikom umaknili napako dela, brez napake ?e 3000 km.

 

Uro?.

 

PS: Naj la?je je re?t je ?el ventil!!!

 

NOBEN NI reku da je ventil, samo da je napaka na njemu-delih ki so priklju?eni nanj, da mau pomote.

Tester and stuff mam js, sam cajt pa ?ele nasledn tedn. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

NOBEN NI reku da je ventil, samo da je napaka na njemu-delih ki so priklju?eni nanj, da mau pomote.

Tester and stuff mam js, sam cajt pa ?ele nasledn tedn. :(

 

zakaj mi je pa gas odpovedu
Napisano

zakaj mi je pa gas odpovedu

 

Ker je elektri?en in ga je verjetno ra?unalnik onesposobil, ker je bila napaka s senzorja totalno off iz obmo?ja ki je "normalno" za delovanje motorja.

 

?ivela zajla !!! :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Kot opa?am se na forumu pojavim samo ko me kaj zanima oz. imam kak?en problem?ek :P

 

Spet me nekaj mu?i in sicer:

 

Ko v?gem avto in potem lu?i mi za?nejo svetiti lu?ke na armaturi (ABS, DSC, in avto ki ga zana?a), ki pa ne vgasnejo dokler avta ne ugasnem.

 

Sedaj sem malo opazoval in posku?al na razli?ne na?ine ugotoviti kaj bi bilo, pri?el pa sem do zanimivega spoznanja.

 

?e v?gem avto in se vozim brez vklopljenih lu?i cca. 1km in ?e jih potem vklopim se mi ni?esar ne pri?ge.

 

Sedaj me pa zanima ?e se komu sanja kaj bi to bilo.

Napisano

Slab akumulator.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Slab akumulator.

 

Hm, akomulator verjetno ne bo, je bil menjan pred pol leta, ob ugasnjenem avtu je napetost 13V, alternator verjetno tudi ne, ker ko avto v?gem multimeter ka?e 15,2V, nekaj drugega mora bit :(

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Problem?ka s temi lu?kami ?e vedno nisem re?il :(

 

Situacija trenutno je tak?na ?e vozim avto brez kratkih lu?i (xenonk) mi te tri lu?ke ne gorijo.

 

Ko pa vklopim xenonke se mi takoj pojavijo te tri napake, (danes npr. sem vozil samo z zasen?enimi lu?mi in poblendal, pa so se spet takoj pri?gale napake :angry:

 

Ima mogo?e kdo idejo kaj bi lahko bilo oz. je imel slu?ajno ?e kdo tak problem?ek :P

Napisano

Amm zanimivo!

Koliko ?asa se to dogaja, a se to dogaja ?e ko si nabavil avto ,ali ?e si karkoli dodatnega montiral??

 

Si avto peljal na servis (beri priklop na ra?unalnik) in tam zadevo sprobal ,da vidi? kak problem tam poka?e,si karkoli dodatnega vezal?

Odklopi ksenonke iz ?arnic pa probaj morde je kaka povezava(?eprav nebi smela bit)

 

Kaj ve? pa nevem

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Problem?ka s temi lu?kami ?e vedno nisem re?il :(

 

Situacija trenutno je tak?na ?e vozim avto brez kratkih lu?i (xenonk) mi te tri lu?ke ne gorijo.

 

Ko pa vklopim xenonke se mi takoj pojavijo te tri napake, (danes npr. sem vozil samo z zasen?enimi lu?mi in poblendal, pa so se spet takoj pri?gale napake :angry:

 

Ima mogo?e kdo idejo kaj bi lahko bilo oz. je imel slu?ajno ?e kdo tak problem?ek :P

 

Ti ma? te?ave z elektriko in sicer za akujem ?e bolj verjetno alternatorjem, ker ?e elektriko preobremeni? dsc ne more delovati ker ti preve? pade napetost.

?e ma? cajt se oglas pa pogledava 5 min dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hm, to s temi lu?kami se mi zdi pa zdaj ?e prav zanimivo.

 

Dva dni nisem ni? uporabljal avta. Ko sem ga v?gal v ponedeljek zjutraj se mi ni pri?gala nobena lu?ka. Poskusil sem vse pogoje ob katerih so se mi je prej pri?igale, a so lu?ke ?e vedno ostale lepo ugasnjene.

 

Ko dam kontakt se pri?gejo in takoj ugasnejo.

 

Tako da se so se mi podrle vse ugotovitve kaj bi bilo krivo da lu?ke gorijo.

 

Mogo?e imam sre?o da se je mazda sama popravila :P ali pa bo treba ?e naprej iskati vzrok :(

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.