Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno upra?anje...

 

sem nov med mazdami in me zanima ?e imajo vse mazde zavorno teko?ino DOT 3????? :glare:

ko sm en dan hotu dolit zavorno vidim na pokrov?ku posode napis dot3??? sumljivo

Napisano

Sicer ne vem glede tvojega pra?anja, ampak ve?inoma vozil imajo DOT 3 in sm prepri?an da imajo vse mazde :D bi te pa opozoril na eno!

Glede dolivanja,preden bo? dolival teko?ino preveri stanje plo??ic,ker ko se plo??ice obrablajo nivo teko?ine pada,in veliko ljudi enostavno nalije spet do max.

Ko pa za?ne ru?it,se pravi pride ?as menjavo plo??ic,in ko zavorne ?eljusti raztegne? v prvotni polo?aj,kar na 1x postane posodica napolnena do zama?ka le zakaj??? :ne vem: Zato ker pred dolitjem ni opazil da ima plo??ice ?e zrabljene :)

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

... in pol ti brli rde?a lu?ka za bremze na armaturki pa nima? pojma zakaj... dokler ne pogrunta?, da preve? olja v posodici zaliva kontakte plovca in zaradi prevodnosti olja rahlo gori lu?ka na armaturki... zgubu si pa par ur?asa zaradi tuhtanja kaj je narobe :harhar:

33112_1.png

Napisano

?e da? noter dot4 ali pa dot5 ni ni? narobe, samo da ni dot 2.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kolikor je meni znano ni pametno me?ati te DOT-e med sabo ?e je not naj bo vsa teko?ina enaka ne pa me?anica 2h :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

kolikor je meni znano ni pametno me?ati te DOT-e med sabo ?e je not naj bo vsa teko?ina enaka ne pa me?anica 2h :ne vem:

 

?e doda? dva zama?ka druga?ne DOT ne vem,kaj bi lahko ?kodovalo.Vsekakor je bolj?e,kot imeti not staro zavorno teko?ino v kateri je prisotna voda. ;)

 

 

Napisano

?e doda? dva zama?ka druga?ne DOT ne vem,kaj bi lahko ?kodovalo.Vsekakor je bolj?e,kot imeti not staro zavorno teko?ino v kateri je prisotna voda. ;)

 

Vi?ji ali enak standard je OK - ostalo je ?it.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vi?ji ali enak standard je OK - ostalo je ?it.

 

Sej na to sem mislil-v Dot 3 nalije? Dot 4. :P

 

 

Napisano

Na koliko kilometrov se menja zavorno, mislim da me tole ?aka na servisu. ?e je full vode na cesti (npr. sploh na relacijah na avtocesti) in potem ?elim zabremzati je pedalo kar trdo oz. je potrebno res mo?neje pritisniti. Ne vem no, ob de?evnih dnevih se mi to pojavlja, tudi par dni nazaj se mi je pa je bil avto na de?ju potem v gara?i in ?ez 8 ur tr?e pedalo in slab?e zavira...po kilometru pa je spet ok. Res pa da moram plo??ice ?e pregledati, ?eprav nazadnje ko sem jih je bilo ?e vse ok. Avto ima 50.000km.

Napisano

mokri diski pa ima? prvih par desetink sekunde da ne bremza in bolj prtisne? pol pa plo??ice zdrsajo vodo dol pa fejst prime. Zato ma? ob?utek, da je pedal trd, ker ne zavira takoj, ko bi ?elu.

33112_1.png

Napisano

mokri diski pa ima? prvih par desetink sekunde da ne bremza in bolj prtisne? pol pa plo??ice zdrsajo vodo dol pa fejst prime. Zato ma? ob?utek, da je pedal trd, ker ne zavira takoj, ko bi ?elu.

 

vceraj sem pral avto z voskom, in to se mi je zgodil ko sem skocil nazaj na glavno....polno adrenalina :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej na koncu se mi je zdelo da je tako, samo na avtocesti sem bil pa presene?en...hehehe...ob konstantnem de?evanju ter da nekaj ?asa ne bremza? in malo hitreje vozi? potem pa kar trdo, mal sranje ?e je treba v naglici bremzat :whatever:

Napisano

Pozimi pa se ti ?e zaradi vla?nosti zraka naredi na disku tanka sled ledu, ki ti deluje kot da nebi imel bremz. Zato je treba vsaj dva krat zabremzat, da disk tolko segreje?, da se led stopi.

Napisano

Pozimi pa se ti ?e zaradi vla?nosti zraka naredi na disku tanka sled ledu, ki ti deluje kot da nebi imel bremz. Zato je treba vsaj dva krat zabremzat, da disk tolko segreje?, da se led stopi.

 

Za umret, to se zgodi samo ?e je avto prkiran.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja pri parkiranem avtu, med vo?njo se ?e mi to ni zgodilo.

 

Led na diskih pa to sem imel v mislih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.