A to, da izjav ne poznaš boš zdaj druge zmerjal z lažnivci, ker izjave poznajo.... no ja sej kaj pa naj pričakujem.
Sej poznaš nekega Dimitrija Rupla, ki je nekega davnega leta 1995 izrekel tole.
Ta isti Rupel je nato kasneje klečeplazil pred JJ-em, da bi mu oprostil tole izjavo in ga celo neskončno branil pred KPK-jem in drugimi napadi nanj. Če ne poznaš zgodovine... pač googlaj. Sem ti dal vse iztočnice.
Emmm, pa sej ni logo glavni problem. Problem Mazde ratuje usmerjenost na kupce, ki se vse prevečkrat počutimo, kot da bi nam radi vsilili impulzivni nakup ne pa nakup, kjer bi se medili ob želji za nekim izdelkom. Ja žalostno, da zadnje čase več tega filinga dobim pri Škodi, kot pri Mazdi. Žal, Mazda je nekoč znala poslušat kupce in njihove želje, zdaj pa samo posluša šum šelestenja denarja. Vprašanje koliko časa še.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.