Jump to content

Poraba skyactiv dizel motorjev

Create short link


Recommended Posts

Preden sva šla testirat sem naredil CC 20km.

Nato pa vsak test cca 15km.

To da bo avto porabil več razumem, ampak preko 30% je pa res ogromno. 

 

Sodelavce ima identičen avto, pa povprecna poraba (zdaj zadnje nekaj 100km) 7.2, jaz pa 9.8 in nimam ne vem kako težke noge.  Na prejšnjem avtu (passat 190 4M) nisem nikoli imel povprecne porabe nad 7.5l.

Pravzaprav sem imel kar nižjo tudi na bmw 530d AT xdrive katerega sem imel nekaj mesecev. 

Kmalu se narediva enak test z njim... No v ponedeljek mi preverijo .

 

Ce je to tako potem je mazdin diesel popolnoma ne-konkurenčen. Ne vem kako je lahko to pol sploh na trgu. 

Link to comment
Share on other sites

Saj avto gre na pregled/diagnostiko v ponedeljek... Kolesa/zavore da ni kaj, sesalni kolektor s kamero itd. 

Na mazda servisu (selmar) pa nočejo niti slišat o kakem problemu. Niti da bi probali pregledat oz diagnosticirat. Vse OK bojda. Avto v garanciji.. mogoče se bojijo da bo treba injektorje menjat :D

  • Like 2
  • Wow 1
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami je kingsix napisal:

Saj avto gre na pregled/diagnostiko v ponedeljek... Kolesa/zavore da ni kaj, sesalni kolektor s kamero itd. 

Na mazda servisu (selmar) pa nočejo niti slišat o kakem problemu. Niti da bi probali pregledat oz diagnosticirat. Vse OK bojda. Avto v garanciji.. mogoče se bojijo da bo treba injektorje menjat :D

Tipično za uradne mazda  servise. Njim so interesantni samo redni servisi, kjer te lako na suho olupijo. 

Mislim, da niti ne bi našli problema, ker so v večini primerov totalno nesposobni. Zato pa se tega branijo kot hudič križa, ker za to bi moral biti že kak dober mehanik in diagnostik hkrati. 

V bistvu-normalen mehanik. 😉

  • Like 2

 

 

Link to comment
Share on other sites

Na servisu, če ni napake bodo večinoma rekli da vse izgleda v redu. Za injektorje testerjev nimajo, pa tudi če bi jih imeli, ni nujno da bi kaj pokazalo. Bi moral res že klenkat vse skupaj..

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Na servisu, če ni napake bodo večinoma rekli da vse izgleda v redu. Za injektorje testerjev nimajo, pa tudi če bi jih imeli, ni nujno da bi kaj pokazalo. Bi moral res že klenkat vse skupaj..

Zadel si v nulo. V Kopru ima za testiranje injektorjev edini naprave moj mehanik na škofijah. In seveda to stane. 

  • Like 3

 

 

Link to comment
Share on other sites

Torej :

- avto ima popolnoma zabasan sesalni kolektor. Vsi sensorji itd tam..to je bilo vse čist zabasano.

Na valjih je imel avto pod 150KM.

 

Jza imam avto zadnjih 22k km...sam delam pretežno dolge relacije. 1x mesečno tudi 1.2k km v eno smer itd. Zgleda je prejšnji lastnik imel kratke relacije..ampak vseeno..

 

Sedaj pa vprašanje: avto ima 72k km in je še v garanciji, redno na vseh servisih. Kakšna je možnost da se tukaj koristi garancija?

 

 

 

 

 

Edited by kingsix
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tole ni garancija ampak redno vzdrževanje tako, da jaz osebno se ne bi zapenjal za garancijo niti kulanco - na rednih servisih tega ne preverjajo tako, da pač ko ni več moči, višja poraba je treba opravit čiščenje. To je zadnje čase zaradi vse te ekologije pač ratal problem , ki pa ni nepremostljiv. Na vsake tok je treba dat očistit pa je to to.

 

Boš videl kolk boš bil pol zadovoljen spet od zmogljivosti avta do zmanjšanja porabe.

  • Like 2

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Pač, to je davek na ekologijo. Če nekaj kar bi v osnovi moralo it ven, zadržuješ notri, se mora nekje poznat. Poglej, kolega na VW je moral čistit DPF tiler. Ti boš dal speskat, pač enemu vseka nekje, drugemu spet nekje drugod.

 

Če so injektorji boš videl zelo kmalu, ko tole urediš, boš videl če bo še vedno isto. Injektorje se malenkost da pogledat parametre, da se jih naučit, to je pa to. Vse ostale analize injektorjev so pa za denso menda kar težavne.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mislim, da ne, ker tole ni kaej dosti odvisno kolk kilometrov delaš v kosu. Je pač problen eko ponovne uporabe izpušnih plinov in počasi ti lepo polni sesalni kolektor. To se vsem dogaja v modernih dizlih.

  • Like 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Bi pa pričakoval, da v tem motorju tega ne bo, ker ima še 'scavnico' - pri naših šestkah mi je nekak jasno, da se bolj zanaša na uporabo EGR za ponovno uporbo izpušnih plinov, pri tej zadnji verziji motorja je pa zgleda podobno. Aja seveda ,ustreza najbrž še dodatni normi in je vse ostalo isto kot pri nas samo dodali so še sečnino.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Adblue je zaradi dušikovih oksidov oziroma NOx . Tole gre pa za nabiranje saj, ki bi načeloma morale ven ampak jih ponovno usmeri v sesalni kolektor, da jih ponovno skuri. Pri tem se pa pač nabirajo na stenah kolektorja.

  • Like 2

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Boss said:

Adblue je zaradi dušikovih oksidov oziroma NOx . Tole gre pa za nabiranje saj, ki bi načeloma morale ven ampak jih ponovno usmeri v sesalni kolektor, da jih ponovno skuri. Pri tem se pa pač nabirajo na stenah kolektorja.

Ne vem če je čisto tako enostavno. Kolikor na hitro berem, vpliva to tudi na saje. 

 

Quote

Using this technology offers a way to reduce pollutants in diesel engines, which ’suffer’ from the NOx particle trade-off due to combustion. Depending on the design, the engine generates either more NOx and fewer tiny soot (particles), or less NOx and more soot (particles). Both require an effective after-treatment process for exhaust gases. While the requirements of the Euro 5 emissions standard could still be fulfilled using internal engine measures (such as recirculating exhaust gases) and a diesel particulate filter, the emissions standard requires the use of an SCR system with AdBlue from Euro 6 onwards. Using an SCR system with AdBlue means that engines can be used differently, the soot quantity can be reduced over the entire operating range, the load points can be improved and, in addition to reducing NOx, fuel savings of up to 6 % can be achieved. 

 

Ker naše šestke bi po tem za EURO6 morale že imeti SCR pa nimajo tega. :) Se pravi, ali je zgoljufano, ali se pa toliko več uporablja EGR, da se vse skup prefiltrira ipd.

 

Quote

Made up of water and Urea, it is injected into the SCR catalyst in the vehicles exhaust system to break down soot and unburnt fuel into water and nitrogen, before harmful liquids can come out of the tailpipe, such as nitrogen oxide.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami je Boss napisal:

A vmes je pa bil že kej sčiščen? Skoraj verjetno, ker drugače ne bi zdržal do 200kkm.

DPF pri 155k in sesalni kolektor nekaj 10k km prej,.. zdej jih ima 175k km

  • Like 1

 

image.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami je SpEkTr napisal:

Ne vem če je čisto tako enostavno. Kolikor na hitro berem, vpliva to tudi na saje. 

 

 

Ker naše šestke bi po tem za EURO6 morale že imeti SCR pa nimajo tega. :) Se pravi, ali je zgoljufano, ali se pa toliko več uporablja EGR, da se vse skup prefiltrira ipd.

 

 

 

Aha drži, tako je to. Če so želelei Euro6 so morali zmanjšat NOx-e a so s tem povečali nalaganje oblog. Pri zadnji prenovi po 2018 pa je dizlu dodan SCR katalizator, ki skrbi za NOx-e istočasno pa lahko zdaj motor deluje v načinz, ki zmanjšuje nalaganje oblog. To je v teoriji. V praksi pa povem, čez kake tri leta a je res. :hohoho:

  • Haha 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.