Skoči na vsebino

Plin v japoncih? A plin v cx7 ?e zmeri dela? A je kaj problemov?


peterrojec

Priporočeno sporočilo

Kak?ne so izku?nje s plinom in japonci?

 

A plin v cx7 ?e zmeri dela? A je kaj problemov??

 

A bi lahko malo pobrskal vpo forumu ?

 

Plin v vseh Mazdah dela BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A bi lahko malo pobrskal vpo forumu ?

 

Plin v vseh Mazdah dela BP.

 

Ne sam to, ?e celo v moji laguni, ki je francoski skret na kvadrat, fajn laufa! <_<:harhar:

 

P.S. - kdor pa cinca, nej se pa raj na benz voz! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa Pero sej si ze imel to temo ki si jo sam odprl pred meseci :ne vem:

 

no dela...........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jasno da dela, brez kakr?nega koli problema (CX-7).

 

Jaz spravim v plinski tank ca 50 l plina. S tankom plina naredim ca. 450 km, tank bencina (ob vo?nji na plin) pa zraven skurim na ca. 1800-2200 km.

 

 

a ni to mal velik? :ne vem:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ni to mal velik? :ne vem:

 

to je zaradi mesta in kratkih razdalj...

 

imam sam 2000-2500km ko sem sel v francijo pa sem naredil 5500km z enim tankom bencina

 

Se vedno imamo s plinom porabo ala 7-8L /100 namesto 12-13L ...:)

To je pa? turbina ki STALNO zahteva benz tudi ob plinu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je zaradi mesta in kratkih razdalj...

 

imam sam 2000-2500km ko sem sel v francijo pa sem naredil 5500km z enim tankom bencina

 

Se vedno imamo s plinom porabo ala 7-8L /100 namesto 12-13L ...:)

To je pa? turbina ki STALNO zahteva benz tudi ob plinu....

 

Te bom "malo" popravil, ti ima? benz poleg samo zaradi direktnega vbrizga bencina v cilindr, da ti "hladi" bencinske ?obe, ker druga?e bi se lahko stopile in potem bi bilo ?ele sranje v obliki ???.

Turbina nima pri tem ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor vem turbino ?enejo izpu?ni plini... a ne radioaktivni stric?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te bom "malo" popravil, ti ima? benz poleg samo zaradi direktnega vbrizga bencina v cilindr, da ti "hladi" bencinske ?obe, ker druga?e bi se lahko stopile in potem bi bilo ?ele sranje v obliki ???.

Turbina nima pri tem ni?.

 

Tudi jaz sem tako razumel, ampak saj verjetno tudi ni tako pomembno.

 

Sam imam porabo (prera?unano v bencinske evre) ca. 9 l/100km, kar je glede na bencinsko porabo 12-13l lep prihranek, ?e posebej ker (vsaj zame) ni nobene omembe vredne slabosti povezane z vo?njo na plin.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor vem turbino ?enejo izpu?ni plini... a ne radioaktivni stric?

 

?e ?e, samo pa "bencin" "hladi" zgorevalni prostor in bat, zato pa bencinski turbaki vsi malenkost ve? pokurijo kot isti motor brez turbine.

?e bencinsk turbak dobi premalo bencina se za?ne veselica z imenum luknje v batih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?e, samo pa "bencin" "hladi" zgorevalni prostor in bat, zato pa bencinski turbaki vsi malenkost ve? pokurijo kot isti motor brez turbine.

?e bencinsk turbak dobi premalo bencina se za?ne veselica z imenum luknje v batih.

 

?e sem prav razumel, bi potem turbaki teoreti?no pokurili isto kot pa ne-turbaki, ?e bi le-ti imeli druga?e re?eno hlajenje cilindra?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem prav razumel, bi potem turbaki teoreti?no pokurili isto kot pa ne-turbaki, ?e bi le-ti imeli druga?e re?eno hlajenje cilindra?

 

:bravo::bravo:

Saj ga imajo, samo ko pa ga obremeni? pa to ni ve? dovolj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.