Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni imam eden problem pri mazdi 6 dizel se mi iz webasta kadi na veliko ampak ne skozi potem webasto se kr sam uga?a in pri?iga in ko se prizge mi kar obrati padejo u?asih se tudi avto ugasne. Zadnje case se to vse bolj dogaja. Je mozno webasto izklopiti?

Napisano

kr malo dvomim, da je tole povezano z webastom... prej bi rekel, da webasto in avto crkujeta zaradi ne?esa tretjega. Vpra?anje se torej postavla kaj vpliva na oboje? Elektrika, dovod nafte?

33112_1.png

Napisano

kar se ti?e elektrike dvomim ker ko padejo obrati iz 1000 al 800 za kako sekundo na 600 webasto po?epne in potem se zacne kaditi iz njega. Tako da use mislim da je povezava z vebastom. Lansko leto se je samo u?asih malo zakadilo to zimo se pa kadi orng skoraj zmeri pa tud zaceu ugasati ko laufa u leru zju3 pa ko se vklopi vebasto.

Napisano

a si ziher, da je to webasto... ker non stop se vklaplja in izklaplja klima, ki lahko vpliva na obrate oz. padanje le teh...

 

Webasto namre? nima neposrednega delovanja na motor in na?eloma lahko tud crkne pa bo avto deloval normalno.

33112_1.png

Napisano

kar se ti?e elektrike dvomim ker ko padejo obrati iz 1000 al 800 za kako sekundo na 600 webasto po?epne in potem se zacne kaditi iz njega. Tako da use mislim da je povezava z vebastom. Lansko leto se je samo u?asih malo zakadilo to zimo se pa kadi orng skoraj zmeri pa tud zaceu ugasati ko laufa u leru zju3 pa ko se vklopi vebasto.

 

?e en visokotlacni ventil????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Majster preveri akumulator in alternator.

 

Z webasta se kadi zato ker ogenj ugasne vse pa je vro?e, nafto ?e vedno dobiva in se dela megla, tako kot imajo tanki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

klima je ugasnjena :)

ventil lahko, altenator pa akumulator sta ok to sm preveru tko da v sredo bo seu na servis in bomo vidl... Obcutek mam da nebo poceni :)

Napisano

Ah dizli so tako "?parovni" stroji, da bi ti mogl vsaj ta za ventil?ek ostat :hudicek: , je pa cca 200?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zadnje informacije ?el je imv ventil pri 204 000 torej potrebno ?e po?akati da ga dobijo in zamenjajo samo nebo poceni :(

 

pa sej sem ti napisal zgoraj da si le ?e en izmed mnogih primerov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neboste verjeli ampak avto se je sam popravil dela nisem zamenjal in avtomobil dela normalno in obrati so normalno..... wtf

Napisano

Neboste verjeli ampak avto se je sam popravil dela nisem zamenjal in avtomobil dela normalno in obrati so normalno..... wtf

 

Ko bodo pa nizke temperature, pa se bo sam pokvaril.

Pri meni je bilo enako, pri + stopinjah ni bilo problema, pri - pa je za?el uga?at in nihat z obrati, po dveh letih pa sem ga moral menjat.

Napisano

Neboste verjeli ampak avto se je sam popravil dela nisem zamenjal in avtomobil dela normalno in obrati so normalno..... wtf

 

?e enkrat preberi si - popolnoma enak primer....mraz ne dela, ne mraz dela....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Danes mi je ?e drugi? v treh tednih avto ugasnil, ko sem ?akal na semaforju. Potem sem se pa doma peljal normalno. Prvi? se je zgodilo, ko je bilo pred cca. 14, ko je bilo zunaj -20. Dopoldne sem ga normalno v?gal in je kazalo -12 in po 10 minutah vo?nje je za?el cukati. Med parkiranjem mi je tudi ugasnil. Popoldne pri -8 sem se pa normalno peljal do danes. Vmes sem zamenjal ?e naftni filter, ?e bi bil mogo?e krivec, ker ga nisem pred zimo. Danes je pa spet ugasnil na semaforju in to brez cukanja. Ali je to znak za zamenjavo IMV ventila?

Napisano

Danes mi je ?e drugi? v treh tednih avto ugasnil, ko sem ?akal na semaforju. Potem sem se pa doma peljal normalno. Prvi? se je zgodilo, ko je bilo pred cca. 14, ko je bilo zunaj -20. Dopoldne sem ga normalno v?gal in je kazalo -12 in po 10 minutah vo?nje je za?el cukati. Med parkiranjem mi je tudi ugasnil. Popoldne pri -8 sem se pa normalno peljal do danes. Vmes sem zamenjal ?e naftni filter, ?e bi bil mogo?e krivec, ker ga nisem pred zimo. Danes je pa spet ugasnil na semaforju in to brez cukanja. Ali je to znak za zamenjavo IMV ventila?

 

Ve? kot znak.....v Sloveniji je -12?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne ne ;) so normalne temperature ;) -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...

Napisano

Ne ne ;) so normalne temperature ;) -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...

 

Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.

33112_1.png

Napisano

Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.

 

Imel sem iste te?ave z ventilom Septembra, ko so bile temperature ?e skoraj poletne. Zdaj pozimi pa normalno dela..!? Tak da nevem, ?e je odvisno od temperature. (?eprav ko sem vpra?al na servis, so mi rekli da bodo te?ave pozimi)

Pa tud se mi je sam popravo :)

Napisano

Meni se tudi to ob?asno dogaja samo, da ma?ina deluje normalno. Ni? padanja obratov, ni?esar. Naenkrat se pa za?ne iz podvozja kaditi kot da imam po?igalca med kolesi skritega. Najprej sem mislil (ker sem dal avto protikorozijsko za??itit), da kaka kapljica pade na izpuh pa se zato dogajajo take stvari. Potem pa sem enkrat med tem kajenjem izstopil iz avta, na podvozju nisem opazil ni? posebnega, webasto pa je take zvoke spu??al ko kaki stari Mig med vzletanjem. Vonjave pa po nekem parafinu... WTF? :ne vem: Avto imam nekaj mescev, sicer nobenih te?av (tok, tok), prevozil sem pa ?e cca 11.000km. Sicer sem zadovoljen z njim, skrbijo me samo te teme o dizlih in kvarjenju. A ga naj raje menjam za bencinarja?

Napisano

hah to je normalno za webasto (verjetno mas bolj kratke voznje in si ga recimo en dan ugasnil se ko je webasto delal, potem pa je ta dim...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@Tomozuki, ?e ga bo? redno vzdr?eval (hkrati prebiral tale forum; razne bakrene podlo?ke in "cedilo" itd.), ni vraga da ti ne bo dobro slu?il ?e par let! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ce te ful moti, ti zrihtajo na servisu, mal podaljsajo cevko od webasta/auspuf in ne bos mel vec vonja pa dima

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.