Skoči na vsebino

Mazda 6 se ugasa


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni imam eden problem pri mazdi 6 dizel se mi iz webasta kadi na veliko ampak ne skozi potem webasto se kr sam uga?a in pri?iga in ko se prizge mi kar obrati padejo u?asih se tudi avto ugasne. Zadnje case se to vse bolj dogaja. Je mozno webasto izklopiti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kr malo dvomim, da je tole povezano z webastom... prej bi rekel, da webasto in avto crkujeta zaradi ne?esa tretjega. Vpra?anje se torej postavla kaj vpliva na oboje? Elektrika, dovod nafte?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kar se ti?e elektrike dvomim ker ko padejo obrati iz 1000 al 800 za kako sekundo na 600 webasto po?epne in potem se zacne kaditi iz njega. Tako da use mislim da je povezava z vebastom. Lansko leto se je samo u?asih malo zakadilo to zimo se pa kadi orng skoraj zmeri pa tud zaceu ugasati ko laufa u leru zju3 pa ko se vklopi vebasto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a si ziher, da je to webasto... ker non stop se vklaplja in izklaplja klima, ki lahko vpliva na obrate oz. padanje le teh...

 

Webasto namre? nima neposrednega delovanja na motor in na?eloma lahko tud crkne pa bo avto deloval normalno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kar se ti?e elektrike dvomim ker ko padejo obrati iz 1000 al 800 za kako sekundo na 600 webasto po?epne in potem se zacne kaditi iz njega. Tako da use mislim da je povezava z vebastom. Lansko leto se je samo u?asih malo zakadilo to zimo se pa kadi orng skoraj zmeri pa tud zaceu ugasati ko laufa u leru zju3 pa ko se vklopi vebasto.

 

?e en visokotlacni ventil????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majster preveri akumulator in alternator.

 

Z webasta se kadi zato ker ogenj ugasne vse pa je vro?e, nafto ?e vedno dobiva in se dela megla, tako kot imajo tanki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah dizli so tako "?parovni" stroji, da bi ti mogl vsaj ta za ventil?ek ostat :hudicek: , je pa cca 200?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zadnje informacije ?el je imv ventil pri 204 000 torej potrebno ?e po?akati da ga dobijo in zamenjajo samo nebo poceni :(

 

pa sej sem ti napisal zgoraj da si le ?e en izmed mnogih primerov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neboste verjeli ampak avto se je sam popravil dela nisem zamenjal in avtomobil dela normalno in obrati so normalno..... wtf

 

Ko bodo pa nizke temperature, pa se bo sam pokvaril.

Pri meni je bilo enako, pri + stopinjah ni bilo problema, pri - pa je za?el uga?at in nihat z obrati, po dveh letih pa sem ga moral menjat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neboste verjeli ampak avto se je sam popravil dela nisem zamenjal in avtomobil dela normalno in obrati so normalno..... wtf

 

?e enkrat preberi si - popolnoma enak primer....mraz ne dela, ne mraz dela....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Danes mi je ?e drugi? v treh tednih avto ugasnil, ko sem ?akal na semaforju. Potem sem se pa doma peljal normalno. Prvi? se je zgodilo, ko je bilo pred cca. 14, ko je bilo zunaj -20. Dopoldne sem ga normalno v?gal in je kazalo -12 in po 10 minutah vo?nje je za?el cukati. Med parkiranjem mi je tudi ugasnil. Popoldne pri -8 sem se pa normalno peljal do danes. Vmes sem zamenjal ?e naftni filter, ?e bi bil mogo?e krivec, ker ga nisem pred zimo. Danes je pa spet ugasnil na semaforju in to brez cukanja. Ali je to znak za zamenjavo IMV ventila?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes mi je ?e drugi? v treh tednih avto ugasnil, ko sem ?akal na semaforju. Potem sem se pa doma peljal normalno. Prvi? se je zgodilo, ko je bilo pred cca. 14, ko je bilo zunaj -20. Dopoldne sem ga normalno v?gal in je kazalo -12 in po 10 minutah vo?nje je za?el cukati. Med parkiranjem mi je tudi ugasnil. Popoldne pri -8 sem se pa normalno peljal do danes. Vmes sem zamenjal ?e naftni filter, ?e bi bil mogo?e krivec, ker ga nisem pred zimo. Danes je pa spet ugasnil na semaforju in to brez cukanja. Ali je to znak za zamenjavo IMV ventila?

 

Ve? kot znak.....v Sloveniji je -12?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne ;) so normalne temperature ;) -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne ;) so normalne temperature ;) -12 je blo 14 dni nazaj, sem ?udno napisal. ?udno mi je bilo edino danes, ker ni ni? cukal in tudi obrati niso ni? padali, smo ugasnil je, ko sem stal na semaforju. Potem pravi?, da je to IMV in da bo vedno slab?e in ga bo potrebno zamenjati...

 

Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lohk pa malo potrpi? pa ga bo? zamenjal pred naslednjo zimo, ker ko bodo vi?je temperature na?eloma ne zajebava.

 

Imel sem iste te?ave z ventilom Septembra, ko so bile temperature ?e skoraj poletne. Zdaj pozimi pa normalno dela..!? Tak da nevem, ?e je odvisno od temperature. (?eprav ko sem vpra?al na servis, so mi rekli da bodo te?ave pozimi)

Pa tud se mi je sam popravo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se tudi to ob?asno dogaja samo, da ma?ina deluje normalno. Ni? padanja obratov, ni?esar. Naenkrat se pa za?ne iz podvozja kaditi kot da imam po?igalca med kolesi skritega. Najprej sem mislil (ker sem dal avto protikorozijsko za??itit), da kaka kapljica pade na izpuh pa se zato dogajajo take stvari. Potem pa sem enkrat med tem kajenjem izstopil iz avta, na podvozju nisem opazil ni? posebnega, webasto pa je take zvoke spu??al ko kaki stari Mig med vzletanjem. Vonjave pa po nekem parafinu... WTF? :ne vem: Avto imam nekaj mescev, sicer nobenih te?av (tok, tok), prevozil sem pa ?e cca 11.000km. Sicer sem zadovoljen z njim, skrbijo me samo te teme o dizlih in kvarjenju. A ga naj raje menjam za bencinarja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Tomozuki, ?e ga bo? redno vzdr?eval (hkrati prebiral tale forum; razne bakrene podlo?ke in "cedilo" itd.), ni vraga da ti ne bo dobro slu?il ?e par let! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.