Skoči na vsebino

mazda 323f l.2000 17.col plati??a

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

 

mene pa zanima ?e bi lahko na mazdo 323f 2.0 td 2000 letnik, namontiral 17 col plati??a brez kakr?ne koli predelave?

 

hvala za odgovor.

lp.

Napisano

?ivjo!

 

mene pa zanima ?e bi lahko na mazdo 323f 2.0 td 2000 letnik, namontiral 17 col plati??a brez kakr?ne koli predelave?

 

hvala za odgovor.

lp.

 

mislim da bi ?lo!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?ivjo!

 

mene pa zanima ?e bi lahko na mazdo 323f 2.0 td 2000 letnik, namontiral 17 col plati??a brez kakr?ne koli predelave?

 

hvala za odgovor.

lp.

 

ce bos dal samo feltne (kokr je razvidno iz napisanega) potem bo slo :D

 

ce mislis dat se kaksno gumo, moras povedat kok siroke gume in pa ET feltne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?ivjo!

 

mene pa zanima ?e bi lahko na mazdo 323f 2.0 td 2000 letnik, namontiral 17 col plati??a brez kakr?ne koli predelave?

 

hvala za odgovor.

lp.

 

brez problema, sprobane moje 17" na o?etovi F-ki ;)

Napisano

brez problema, sprobane moje 17" na o?etovi F-ki ;)

 

 

in kako se je kej avto pelu! vrjetno je postal zelo len zaradi te?e plati??

Napisano

in kako se je kej avto pelu! vrjetno je postal zelo len zaradi te?e plati??

 

sprobal smo sam eno felgo (izgled), tak da peljal se nismo

Napisano

?e ne bo? mel pravega ET-ja feltne, ti zna zadaj v robove drgnit, spredaj pa ?trlet celo ven iz blatnikov, kar pa itak ni dovoljeno kokr vem! <_<

 

Ena feltna montirana na avtu vsekakor ni merodajna, ?e zadeva pa?e ali ne, ?e posebej ?e je prednja, ker to ti ni? ne pove, ?e bo? moral zadaj robove "zapeglat" ali pa ne bo drgnilo, se prav odpade peglanje! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e ne bo? mel pravega ET-ja feltne, ti zna zadaj v robove drgnit, spredaj pa ?trlet celo ven iz blatnikov, kar pa itak ni dovoljeno kokr vem! <_<

 

Ena feltna montirana na avtu vsekakor ni merodajna, ?e zadeva pa?e ali ne, ?e posebej ?e je prednja, ker to ti ni? ne pove, ?e bo? moral zadaj robove "zapeglat" ali pa ne bo drgnilo, se prav odpade peglanje! :danzoman:

 

evo take probleme bi js mel, ?e bi avtu spustu u podn (ne govorimza 323 BJ), tak da zdej ko bom dal rihtat zadnje obrobe mu bom reku nej tak zrihta, da bo ?lo :)

Napisano

A ni tko da se homologira dimenzijo gum, ne pa znamko plati??a (vsaj iz karton?ka kasneje ni nikjer ve? razvidna), torej je vseen ?morn za ktero fermo ma? homologacijo, sam da ma omenjeno dimenzijo gume kot dovoljeno, al ne?! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To se strinjam, ampak nakonc v karton?ku ti bo pisal samo 225/40/17 in nikjer ne bo pisal da ma? OZjke! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Povej za kira plati??a rabi? homologacijo (firmo in model)? rabi? pa TUV certifikat

 

 

plati??a so 16col rial rs.

kokr sm z lastnikom plati?? govoru je reku da ma TUV za te plati??a.

a kej veste kok bi pr?la taka homologacija.

pa ?e se da tud zatemnitev stekl notr dat. kt sli?u sm da se da 3 stvari homologirat pa samo enkrat pla?a?.

Napisano

a da se da tri stvari naenkrat, to pa nism vedu, kolkr pa js vem druga? pa pride homologacija tolk kolker stane tehni?ni pregled, ?e je kok druga?e me naj kdo popravi

Napisano

a da se da tri stvari naenkrat, to pa nism vedu, kolkr pa js vem druga? pa pride homologacija tolk kolker stane tehni?ni pregled, ?e je kok druga?e me naj kdo popravi

 

 

sli?ov sm tako da se da tri stvari sam nism pa sigurn zato pa pra?am sej v ponedeljek grem na tehni?nega pra?at. finan?no se mi bol spla?a ?e dam dve stvari naenkrat homologirat kot pa vsako posebej. bom v ponedeljek sporo?il kako bojo kej rekli na tehni?nem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.