Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V sredo sem narocen pri Pogacarju za regularni servis na 100k km.

 

V prvi vrsti me zanima, kaksno olje (predvsem me zanima performance olja - delam cca 4k mesecno in pri olju ne bom sparal) naj vlijem, in kaj tocno je tisti dodatek, ki mu vsi na forumu recete "zlatko", ker ce se se tako trudim, te informacije ne najdem? :)

 

Glede na to, da bom servis delal prvic, me okvirno zanima tudi cena vsega tega, kar bom nastel. Poleg olja in filtrov pa moram menjat se lezaj(e) in ploscice, ne dela mi "rikverc" luc, tu naj bi slo za stikalo pri menjalniku, zato je treba menjat tudi to.

 

Verjetno bo moral pogledat tut, kaj je narobe z avtom, ki neogret ob speljevanju iz 1. prestave v 2. brez dodajanja gasa crkne, ker mu obrati padejo pod stant gas.

 

Ko ze sprasujem, bi rad popravil tudi original lita platisca 16col, ki so taka, kot bi jih prejsni lastnik grizel na robovih, koliko pride tako popravilo in barvanje? Platisca niso kriva.

 

Upam da me lahko okvirno pripravite na ceno in hvala ze vnaprej.

Napisano

V sredo sem narocen pri Pogacarju za regularni servis na 100k km.

 

V prvi vrsti me zanima, kaksno olje (predvsem me zanima performance olja - delam cca 4k mesecno in pri olju ne bom sparal) naj vlijem, in kaj tocno je tisti dodatek, ki mu vsi na forumu recete "zlatko", ker ce se se tako trudim, te informacije ne najdem? :)

 

Glede na to, da bom servis delal prvic, me okvirno zanima tudi cena vsega tega, kar bom nastel. Poleg olja in filtrov pa moram menjat se lezaj(e) in ploscice, ne dela mi "rikverc" luc, tu naj bi slo za stikalo pri menjalniku, zato je treba menjat tudi to.

 

Verjetno bo moral pogledat tut, kaj je narobe z avtom, ki neogret ob speljevanju iz 1. prestave v 2. brez dodajanja gasa crkne, ker mu obrati padejo pod stant gas.

 

Ko ze sprasujem, bi rad popravil tudi original lita platisca 16col, ki so taka, kot bi jih prejsni lastnik grizel na robovih, koliko pride tako popravilo in barvanje? Platisca niso kriva.

 

Upam da me lahko okvirno pripravite na ceno in hvala ze vnaprej.

 

 

1.Jaz nimam filtra trdih delcev in imam noter sinteti?no olje mobil 1 ,5W30.Lahko da? tudi druga olja z isto oznako.

2.Za original mazda servise ne vem,mene pride navaden servis z vsemi filtri,oljem in in delom vred okoli 100?.

3.?e bo? menjal le?aje koles bo kar drag hec,za plo??ice ne-original Ferodo,ki so mnogo bolj?e od originala

bo? dal okoli 100?.Stikalo po mojem ni toliko drago.

4.Za popravilo felten,?e je samo podrsano po robovih,lahko popravi? sam.Najprej zakita?,?e je kak?na ve?ja odrgnina ali luknjica na robu,nato kit pobrusi?,da je raven z ostalo povr?ino.

Potem to dobro vse razmasti?,malo izolira? (ni dobro,da nalepi? raven trak,ker se ti pozna rob barve) in

z sivo-srebrnim metalik lakom v spreju (naj bo ?im bolj podoben barvi feltne) to pospreja?.Ko se posu?i,prelakira? ?ez popravljeni del na rahlo ?e z brezbarvnim sijajnim lakom.Izdelek pride super,?e se dr?i? postopka in ima? vsaj malo "umetni?ke" ?ilice. :D

Druga?e pa sem vpra?al pri li?arju in bi pri?lo barvanje okoli 100? za prelakirat vse ?tiri feltne.

 

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Sem si sposodil kar to temo, da ne odpiram nove, ker me zanima koliko pribli?no stane 2.redni servis za Mazdo6, bencinar, letnik 2008, pri poobla??enem serviserju.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem si sposodil kar to temo, da ne odpiram nove, ker me zanima koliko pribli?no stane 2.redni servis za Mazdo6, bencinar, letnik 2008, pri poobla??enem serviserju.

 

Jaz sem dal 290 eur.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.