Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, pravkar se mi je zgodilo slede?e. Avto je stal ?ez no?, tako da je bil hladen ko sem ga pri?gal. Motor je normalno zalaufal, odpeljal sem se caa. en kilometer do kri?i??a, ker mi je za?el obratomer neenakomerno padati, kot da bi avto izgubil mo? ali pa bi ga nekaj zadu?ilo. Normalno sem speljal in mi je po caa. 500m ugasnil. Ustavil sem in ga nazaj pri?gal, zalaufal je v prvo in brez problemov, nakar sem se peljal spet caa. 500m in mi je ponovno ugasnil. Malce sem po?akal in ga pri?gal (spet v prvo) in se odpeljal normalno naprej. Po tistem sem naredil ?e caa. 10km in je avto peljal normalno, ni? ni cukal, motor je normalno "predel", tudi na mo?i ni izgubljal. Zanima me kaj bi lahko bilo vzrok?

 

 

Gre se pa za Mazdo 6 120CD Sportcombi, letnik 2003.

 

 

Prosim za pomo?!

Napisano

To?no to je isto pri meni, to jim je bolezen (draga bolezen) Jaz ga ?e nisem zamenjal ker mi avto za?el normalno delovati...

Napisano

Hvala za odgovore. Pa se je zadeva z menjavo tega ventila re?ila? Koliko sem gledal se da dobiti ta ventil za 200 eur. Upam, da je res samo to. Bom videl kako se bo avto jutri obnesel.

Napisano

?im prej to popravi. Visokotla?na pumpa nima dovolj dotoka goriva, kar pa ni dobro za njeno "zdravje".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Bom, hvala. Zanima me ?e nekaj, glede menjave tega ventila. Nekje sem prebral, da je zelo enostavno to zamenjati, baje sta samo dva vijaka za odvit. Je to res? Ali raje prepustim zadevo mehaniku?

Napisano

Bom, hvala. Zanima me ?e nekaj, glede menjave tega ventila. Nekje sem prebral, da je zelo enostavno to zamenjati, baje sta samo dva vijaka za odvit. Je to res? Ali raje prepustim zadevo mehaniku?

 

Dva vijaka in en konektor in to je to, 5 min dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Motor je ?e pravi, vsaj za nas V6 loverje :blush: , ?e bi rad nalepil sliko od motorja ki ga ima navor pa se bo? moral ?e malo poglobiti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes zjutraj je bilo spet vse v redu, dolil sem dodatek za ?i??enje ventilov, tako da upam, da bo zdr?alo nekaj dni, dokler ne zamenjam ventila.

 

Hvala vsem za pomo?! Javim kako se obnese.

 

 

 

P.S.: Ve kdo kje kupiti zadnji brisalecc za Mazdo 6 Sportcombi? Ker na bencinskih servisih nimajo takega. Baje mora bit original, je to res?

Napisano

Danes zjutraj je bilo spet vse v redu, dolil sem dodatek za ?i??enje ventilov, tako da upam, da bo zdr?alo nekaj dni, dokler ne zamenjam ventila.

 

Hvala vsem za pomo?! Javim kako se obnese.

P.S.: Ve kdo kje kupiti zadnji brisalecc za Mazdo 6 Sportcombi? Ker na bencinskih servisih nimajo takega. Baje mora bit original, je to res?

 

 

Kolikor vem je res, lahko pa zamenja? samo gumico. :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Danes zjutraj je bilo spet vse v redu, dolil sem dodatek za ?i??enje ventilov, tako da upam, da bo zdr?alo nekaj dni, dokler ne zamenjam ventila.

 

Hvala vsem za pomo?! Javim kako se obnese.

P.S.: Ve kdo kje kupiti zadnji brisalecc za Mazdo 6 Sportcombi? Ker na bencinskih servisih nimajo takega. Baje mora bit original, je to res?

 

Res je-original pride 28?-samo gumica. :aaaaa:

Jaz sem vzel lepo gumico dol iz enega dalj?ega bosch brisalca,vzel Dremel vrtalnik-brusilnik in odrezal

gumico to?no na mero-v njem je namre? jeklena ?ipka,da ga napenja.Vojla-kon?ano.

Enostavno kot skuhat pasulj. ;)

 

 

Napisano

Hvala za nasvet, bom naredu podobno, malce sme?no je, da pride original toliko dra?ji od ostalih.

 

Pa ?lovek ponaredka NI, ker ta ventil dela samo DENSO, samo na sevisu se pogrejejo za 100+?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hm, mislim da si se zmotil, nazadnje sva se pogovarjala o brisalcih. :D

 

Ups. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo, pa imam zamenjan ta nesre?ni ventil. :jupiii: Svaka ?ast Bo?tjanu (YavarYe X6V6), da si je vzel ?as in mi pomagal. Lepo je videti, da ?e obstajajo ljudje, ki so pripravljeni pomagati.

 

 

Hvala ?e enkrat! Se vidimo na kakem Mazda sre?anju. :D

 

 

lp

Napisano

Jaz tudi rabim zadnji brisalec oz. gumico? Kje dobit gumico? V teh ?tacunah ala motomat , majo to?

 

Danes sem kupil v Baumaxu za 4eur, dve gumici dolgi 60cm. Iz starega sem vzel gumico jo odmeril, odrezal in zamenjal. Tak da imam ?e tri za rezervo. Za zadnji brisalec ne mislim komplicirat, sprednje pa dam gor samo kvalitetne.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.