Skoči na vsebino

Mazda 6 120CD Sportcombi - kar naenkrat ugasnila


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, pravkar se mi je zgodilo slede?e. Avto je stal ?ez no?, tako da je bil hladen ko sem ga pri?gal. Motor je normalno zalaufal, odpeljal sem se caa. en kilometer do kri?i??a, ker mi je za?el obratomer neenakomerno padati, kot da bi avto izgubil mo? ali pa bi ga nekaj zadu?ilo. Normalno sem speljal in mi je po caa. 500m ugasnil. Ustavil sem in ga nazaj pri?gal, zalaufal je v prvo in brez problemov, nakar sem se peljal spet caa. 500m in mi je ponovno ugasnil. Malce sem po?akal in ga pri?gal (spet v prvo) in se odpeljal normalno naprej. Po tistem sem naredil ?e caa. 10km in je avto peljal normalno, ni? ni cukal, motor je normalno "predel", tudi na mo?i ni izgubljal. Zanima me kaj bi lahko bilo vzrok?

 

 

Gre se pa za Mazdo 6 120CD Sportcombi, letnik 2003.

 

 

Prosim za pomo?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom, hvala. Zanima me ?e nekaj, glede menjave tega ventila. Nekje sem prebral, da je zelo enostavno to zamenjati, baje sta samo dva vijaka za odvit. Je to res? Ali raje prepustim zadevo mehaniku?

 

Dva vijaka in en konektor in to je to, 5 min dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motor je ?e pravi, vsaj za nas V6 loverje :blush: , ?e bi rad nalepil sliko od motorja ki ga ima navor pa se bo? moral ?e malo poglobiti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes zjutraj je bilo spet vse v redu, dolil sem dodatek za ?i??enje ventilov, tako da upam, da bo zdr?alo nekaj dni, dokler ne zamenjam ventila.

 

Hvala vsem za pomo?! Javim kako se obnese.

 

 

 

P.S.: Ve kdo kje kupiti zadnji brisalecc za Mazdo 6 Sportcombi? Ker na bencinskih servisih nimajo takega. Baje mora bit original, je to res?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes zjutraj je bilo spet vse v redu, dolil sem dodatek za ?i??enje ventilov, tako da upam, da bo zdr?alo nekaj dni, dokler ne zamenjam ventila.

 

Hvala vsem za pomo?! Javim kako se obnese.

P.S.: Ve kdo kje kupiti zadnji brisalecc za Mazdo 6 Sportcombi? Ker na bencinskih servisih nimajo takega. Baje mora bit original, je to res?

 

 

Kolikor vem je res, lahko pa zamenja? samo gumico. :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes zjutraj je bilo spet vse v redu, dolil sem dodatek za ?i??enje ventilov, tako da upam, da bo zdr?alo nekaj dni, dokler ne zamenjam ventila.

 

Hvala vsem za pomo?! Javim kako se obnese.

P.S.: Ve kdo kje kupiti zadnji brisalecc za Mazdo 6 Sportcombi? Ker na bencinskih servisih nimajo takega. Baje mora bit original, je to res?

 

Res je-original pride 28?-samo gumica. :aaaaa:

Jaz sem vzel lepo gumico dol iz enega dalj?ega bosch brisalca,vzel Dremel vrtalnik-brusilnik in odrezal

gumico to?no na mero-v njem je namre? jeklena ?ipka,da ga napenja.Vojla-kon?ano.

Enostavno kot skuhat pasulj. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za nasvet, bom naredu podobno, malce sme?no je, da pride original toliko dra?ji od ostalih.

 

Pa ?lovek ponaredka NI, ker ta ventil dela samo DENSO, samo na sevisu se pogrejejo za 100+?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, mislim da si se zmotil, nazadnje sva se pogovarjala o brisalcih. :D

 

Ups. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi rabim zadnji brisalec oz. gumico? Kje dobit gumico? V teh ?tacunah ala motomat , majo to?

 

Danes sem kupil v Baumaxu za 4eur, dve gumici dolgi 60cm. Iz starega sem vzel gumico jo odmeril, odrezal in zamenjal. Tak da imam ?e tri za rezervo. Za zadnji brisalec ne mislim komplicirat, sprednje pa dam gor samo kvalitetne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.