Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne me odstrelt v drugo atmosfero :blush:

 

Zdej bo pa za?el padat :hudicek:

 

Debata mora iti naprej in ?akam na komentarje za ta avto :zvizga:

 

?KODILAK

 

:danzoman:

 

Imel sem to?no tak motor v prej?njem Golfu in je kar lepo odziven v nizkih obratih (mislim, da je ?e 8 ventilc ?rpalka-?oba) ampak ima relativno malo navora za diesla, kar se mu posebej pozna, ?e je avto nalo?en in je treba it v kak klanec. Se ga pa da dober ?ipat. :hudicek:

 

Minus ?tevilka dva pri tem motorju je glasnost saj to je res pravi traktor in se kaj dosti ne sti?a tudi takrat, ko je motor ?e ogret na delovno temperaturo.

 

Glede avta pa le to, da sem podobno ?kodo imel na kraj?em testu pa me je malce razo?arala lega, ?e je avto nalo?en saj dolgi previsi preko koles pomenijo kar nekaj neza?elenega vzdol?nega nihanja.

 

Take stvari preveri pred nakupom, da so amortizerji v redu oz. ra?unaj na to, da bi bilo dobro jih malo str?at.

 

Kar se pa samega avta ti?e pa bo? moral it sam pogledat je pa nekaj res, da s ?kodo ne more? kej dosti falit, sam motor je pa itak VW-jev in je kar trpe?ne sorte.

33112_1.png

Napisano

@boss: thx bo treba na :pepsi:

 

Saj ne bi gledal ?kode ali katerega koli drugega, sam M se trenutno ne da dobiti (vsaj OK), ?e pa ?e

je pa cena v nebo :(

 

Tako, da grem pogledat ?. pa bom videl, res pa je da sem na tesnem s ?asom, ker avto si neki skoz rentat mi je ?e :vskalo:

 

Bom pogledal in bil pozoren na ostale dele, saj vsi pravijo, da je ?koda = VW ;)

 

Sporo?im, kako pa kaj, medtem pa itak lahko ?e kdo kk?no kost vr?e :P

 

lp

Napisano

@boss: thx bo treba na :pepsi:

 

Saj ne bi gledal ?kode ali katerega koli drugega, sam M se trenutno ne da dobiti (vsaj OK), ?e pa ?e

je pa cena v nebo :(

 

Tako, da grem pogledat ?. pa bom videl, res pa je da sem na tesnem s ?asom, ker avto si neki skoz rentat mi je ?e :vskalo:

 

Bom pogledal in bil pozoren na ostale dele, saj vsi pravijo, da je ?koda = VW ;)

 

Sporo?im, kako pa kaj, medtem pa itak lahko ?e kdo kk?no kost vr?e :P

 

lp

 

kost :)
Napisano

Ha ha :bravo:

 

Se mi zdi za kk?nag 1k ? predraga, pol bi raje vzel to M6 z GARANCIJO vsaj en cajt bi bil BP, ?e ne je pa itak garancija pa ?e dol se da mal zbit cena. Jo ?e en cajt gledam, pa sm v :unsure:

 

B)

 

Ne vem, jaz bi raje vzel kupljeno v Sloveniji od prvega lastnika, pa ?eprav je jurja dra?ja. Sam sicer ?akam na bencinarko, karavana, samo trenutno ni velike izbire. Kdor ?aka, do?aka.
Napisano

Ne vem, jaz bi raje vzel kupljeno v Sloveniji od prvega lastnika, pa ?eprav je jurja dra?ja. Sam sicer ?akam na bencinarko, karavana, samo trenutno ni velike izbire. Kdor ?aka, do?aka.

 

Ja,v Slo so pa sami po?tenjaki.Je videt na vsakem koraku. :P;)

 

 

Napisano

Ja,v Slo so pa sami po?tenjaki.Je videt na vsakem koraku. :P;)

 

To ne, bo? pa vseeno la?je zgodovino preveru - ?e pa direktno kupuje? od prodajalca, ki jo je sam vozu nekaj let lahko z dobro postavljenimi vpra?anji marsikaj izve?, ki jih od preprodajalca italijanskih lizing najemov nikoli ne bo?.

33112_1.png

Napisano

To ne, bo? pa vseeno la?je zgodovino preveru - ?e pa direktno kupuje? od prodajalca, ki jo je sam vozu nekaj let lahko z dobro postavljenimi vpra?anji marsikaj izve?, ki jih od preprodajalca italijanskih lizing najemov nikoli ne bo?.

 

No vse je lepo in prav, vendar sem naletel tudi na lastnika (ne ravno Mazde), ki je prodajal avto,

ki naj bi bil Slo. pa vendar, ni bil. Lastni?tvo ti deloma lahko prika?e E - uprava, ampak tudi to ni 100%

 

Lahko pa podate kaj pametnih vpra?anj, da se lahko mal naslednji? v ?ivim v vlogo "Sigmund Freud" do prodajalca :D

 

B)

Napisano

?e predelave so not (za mojga) :bravo: :

Seznam predelav

Potrdilo o skladnosti: SA 3312243

?tevilka predelave: 1

Datum predelave: Ni podatka

Opis predelave: Vgrajena naprava za pogon motorja na plin proizvajalca Tartarini, tip RP/G 05/S,homologacijske odobritve E13 67R 01.

 

Potrdilo o skladnosti: SA 3312243

?tevilka predelave: 2

Datum predelave: Ni podatka

Opis predelave: Vgrajena vle?na naprava Monoflex, tip 27.0184; Z.2=e4 00-3962; Z.2.1=10,01;

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mora? bit bumbar da sfali? ali je avto SLO ali ni. Datum prve registracije in datum prve registracije v RS morata biti popolnoma enaka, in to je to. Razen ?e ga je kdo kupil v tujini, ga registriral in odjavil ter ?e isti dan pripeljal v SLO in ga registriral, mislim da takega ?vercerja ni.

 

Druga?e pa tista SLO M6, katera je jurja dra?ja je to?no eno leto mlaj?a, ima kar nekaj kilometrov manj (?e so realni), ta uvo?ena ima spet sanjsko ?tevilo prevo?enih na avtonetu, malenkost ?ez 100tiso?, se pravi te slej ko prej ?aka glavni servis, ne verjemi prodajalcu da je narejen. Pri obeh pa seveda to niso zadnje cene.

Napisano

Lahk pa mojo kupi?..... :zvizga:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

mislim da takega ?vercerja ni

O so so, smo v ?asih recesije bi lahko rekel po doma?e, ki bo trajala in trajala, vsaj dokler ne bo nekomu nekaj padl z ramen :zvizga:

 

Lahk pa mojo kupi?..... :zvizga:

 

Sem ti ?e odpisal, ima? res lep stroj :blush:

 

 

 

Zdaj pa nazaj k ugibanju. Nisem mehanik, prej re?evalec kri?ank <_<

Pogledat sem ?el ?kodilaka, vse lepo in prav samo ena zadeva me je zmotila (tokrat sem bil sam na ogledu :angry2: ). Ob vzdignjenem avtomobilu sem videl, da je malo, ampak res malo olja/ne?esa mastnega na dolo?enem delu, in to ne iz ma?ine, mislim da tam stoji oz so ogrodja turbine ali pa servo volana. Ma?ina nima biti (ker sem najprej misli, da je dihtunga na glavi), ker je nekako zelene barve zadeva, ?e bi bilo olje iz ma?ine bi bilo temnej?e in tudi zgoraj bi opazil (brez dvigovanja).

Kaj je lahko to, sem ?e omenil z mojega zornega kota znanja, lahko pa ?e kdo kaj poda? To se nahaja, ?e si spodaj in gleda? v kljun avtomobila, pred za??itno plastiko, ki je spodaj (tik pred njo) in malo na desni strani samo ne do kolesa (desnega sprednjega). Nisem slikal, ker nisem imel sabo digitalca, na GSM je pa pre slab fle?, ker se res malo opazi (sem skoraj da ne glavo potisnil skozi, da sem videl).

Vse ostalo bi moralo biti OK za to kilometrino/starost.

 

?e je kak?na ideja, kr na dan z njo! Vem, da bi za vsak avtomobil moral odpirat novo temo, samosem preve? zjeb... in se mi ne da. Pi?em, skoraj da pred spancem :closedeyes:

 

lp

Napisano

Tisto zeleno je antifriz, nekje pu??a kako tesnilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kupi pred faceliftom, torej letnik 2005, obvezno se dobr pozanimaj ?e ima DPF. Teh se izogni, ker rade serjejo, torej i??i brez DPF.

Razmisli o 2.0 bencinu in predelavo na plin. 1300 te stane in se vozi? za 60 centov po litru.

 

Od katerega letnika naprej pa imajo DPF? Tiste s 6 prestavami imajo vse DPF?
Napisano

Tisto zeleno je antifriz, nekje pu??a kako tesnilo.

 

Sam antifriz mi ne deluje tolk masten, pa hladilna teko?ina v posodi je bila rde?kaste barve :ne vem:

Napisano

Sam antifriz mi ne deluje tolk masten, pa hladilna teko?ina v posodi je bila rde?kaste barve :ne vem:

 

Drugih zelenih teko?in ponavadi ni razen vitrexa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Klima teko?ina z barvilom+olje seveda

 

Ja na to pa nisem pomislil :blush: , tud to zna bit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hello :D

 

 

 

Pregledal klimo, kako dela in je B.P. vsaj bolje deluje kot pri meni v Polotu, pa je na novo nafilana. Obe klimi sta ro?ni

?e bi hotel preverit kje pu??a, bi verjetno moral dati avto na ponovno filanje in opazovati. To ni mo?no, ker avto ni moj

 

?e je ?e klima, je lahko kr drago popravilo, ?e ni sam kk?na cevkica ali tesnilo :ne vem:

Napisano

Hello :D

Pregledal klimo, kako dela in je B.P. vsaj bolje deluje kot pri meni v Polotu, pa je na novo nafilana. Obe klimi sta ro?ni

?e bi hotel preverit kje pu??a, bi verjetno moral dati avto na ponovno filanje in opazovati. To ni mo?no, ker avto ni moj

 

?e je ?e klima, je lahko kr drago popravilo, ?e ni sam kk?na cevkica ali tesnilo :ne vem:

 

Za kontrolo pu??anja potrebuje? amo UV lu?o in posebna o?ala, pa najde? kje pu??a z lahkoto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Za kontrolo pu??anja potrebuje? amo UV lu?o in posebna o?ala, pa najde? kje pu??a z lahkoto.

 

Al pa anti-leak peno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Al pa anti-leak peno

 

Lej to pu??a zelo po?asi, in z tisto penco nau? najdu, pa tud barvilo je noter v sistemu samo zarad pu??anja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?kodilak je pr bajti & jst ostajam na Mazda forumu, ker "?kodilakov" forum je bl v ku... :D

 

Za zdej lahko samo povem, da bi bilo potrebno mal podvozje (fedre/amortizerje) zrihtat/zamenjat pa kak?enega konja ve? dodati. S klimo se nisem ?e okvarjal oz. dobro piha in hladi <_< Kak?ne druge te?avne atribute, ki so sedaj ne vidni pa itak pri?akujem :(

 

Vo?nja je dokaj trda oz. malo povle?e ?e na ?portno, ker se kot prbit dr?i tudi v hitrih ovinkih, pa

?eprav zgleda kot, da se cela dnevna s. premika po cesti :zvizga:

 

B)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.