Skoči na vsebino

Poslovni avto leta 2010

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Poglej poglej kdo je na seznamu...CX-7 z navorom ima moj glas :bravo:

http://www.finance.si/pal

 

Ostali poslovni - Peugeot 5008, ??????

 

Managerskega pa sploh ne komentiram, ker v SLO velja le nemec....fuj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V Portoro?u so izbrali mened?erski avto leta 2010. To je letos postal audi A8, poslovni avto leta pa je peugeot 5008.

 

9.950 ljudi je izbiralo med 57 avtomobili, ?irija pa je med njimi izbrala dvajset finalistov (pet v vsaki kategoriji). O zmagovalcih so nato odlo?ali tako ?irija kot bralci, za najuglednej?i naslov mened?erskega avta leta pa ?e ?irija mend?erjev.

 

Kot omenjeno, je mened?erski avto leta postal audi A8, ki je premagal tekmece BMW-ja 7, BMW-ja 5, mercedesa-benza E in jaguarja XF.

 

V kategoriji poslovni avto leta je peugeot 5008 pometel s konkurenco mazdo CX-7, prius, legacy in exeo. V kategoriji slu?beni avto leta je slavila opel astra (za naslov so se potegovale ?e mazda 3, chevrolet cruze, honda insight in renault scenic).

 

Najprepri?ljivej?i mali slu?beni avto pa je volkswagen polo, ki je v tej kategoriji premagal fiata punta eva, renaulta clia, peugeota 207 in chevroleta sparka.

 

5008 - poslovni??????????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma to je dru?inski avto ne pa poslovni... le kdo je to glasoval?

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.