Skoči na vsebino

poraba 626 1.8i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem!

 

Sem ponosen lastnik mazde 626.To je moja prva mazda. Sem pa (nekoliko) presene?en nad visoko porabo goriva. Vozim namre? 626, 1.8, karavan in ne spravim porabe pod 10l/100km. ALi je to obi?ajna poraba?

Je kdorkoli, ki je imel enka model ali ki ve kaj ve? o tem (izku?nje ipd.)?

 

Hvala!

 

Lep dan.

Napisano

Bo? moral malo bolj razlo?it kao zgleda tvoja povpre?na vo?nja. Kolk je dolga, kolk AC, kolk relacije, kolk mesta?. Kako hitro vozi?, kako pospe?uje?, itd itd.

 

na osnovi tega se da marsikaj izvle?t ali je poraba ustrezna lai previsoka.

 

lp

33112_1.png

Napisano

Na prvi u? se zdi res nekolko velika, sicer pa povej s kak?no vo?njo okrog hara?, pa bo ?e bolj jasno, ?e ne gre stvar v smislu kak?ne lambda sonde itd.?! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam imam isto mazdo letnik 2001/02 in je poraba 8,5-9 avto ima 260kkm vo?nja je 25% relacija, 60% AC (120-150mk/h), ostalo mestna vo?nja

 

Je pa bila pred enima dvema letoma ko je avto ime ?e manj kilometrov poraba 0,5-1 l ni?ja.

 

Poleti pa ko gremo na morje pa kov?ek, pa poln avto, klima je treba na dolgih hribih na AC tudi v 4 ?altat pa pride poraba tudi na 10l. Ampak takrat so hitrosti do 130km/h (kov?ek pa to).

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

avto je l 99, prvi? registriran 2000. Prevo?enih ma 95k. Furam (morda je to vzrok) pove?ini mestna vo?nja. Na en tank cca. grem v MB - LJ relacija. Sem preizkusil najprej malo turirat (visoki obrati pri menjavanju), pa spet dr?at nizke obrate (po penzionisti?ko, po?asna, le?erna vo?nja, pri nizkih obratih v vi?jo predstavo ipd.). Razlika je bila 12l /10l na 100 km. Gume so sicer starej?e, profil je ?e v redu (letne). Vsi mi pravijo, da bi moral (tudi glede na prevo?ene km) "?reti" max 9l, ?e ne 8 - 8.5l.

Klime prakti?no ?e ne uporabljam. Sem prista? naravne regulacije, ventilatorsko (razen kadar je zunaj nad 25C). ?e kaj? AHa. Pred menoj je avto vozil starej?i gospod. Zato ima tako malo prevo?enih. Kilometri so realni. Ve?krat preverjeno z razli?nimi metodami...

Napisano

Hja, sej mestna vo?nja bi reku za tak?en avto nekje 9-10 litrov da je normalno, tko da pol tle nima? kej! <_<

 

?e si ra?unu pr mestni vo?nji, da bo tro?il 7 al pa 8, je to neizvedljivo, vsaj za benzinca! :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hja, sej mestna vo?nja bi reku za tak?en avto nekje 9-10 litrov da je normalno, tko da pol tle nima? kej! <_<

 

?e si ra?unu pr mestni vo?nji, da bo tro?il 7 al pa 8, je to neizvedljivo, vsaj za benzinca! :hudicek:

 

Verjetno ma? res. :)

Napisano

Sicer pa odvisno kok cajta misli? to makino po svetu ?e trajbat, obstaja mo?nost zmanj?anja transportnih stro?kov za cca. 40%, sicer z nekaj vlo?ka, a o tem ve? v kak?ni drugi temi! :P:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer pa odvisno kok cajta misli? to makino po svetu ?e trajbat, obstaja mo?nost zmanj?anja transportnih stro?kov za cca. 40%, sicer z nekaj vlo?ka, a o tem ve? v kak?ni drugi temi! :P:harhar:

 

Cilja? na plin?

Napisano

Cilja? na plin?

 

ne navor, ker plin doprinese ve? :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

avto je l 99, prvi? registriran 2000. Prevo?enih ma 95k. Furam (morda je to vzrok) pove?ini mestna vo?nja. Na en tank cca. grem v MB - LJ relacija. Sem preizkusil najprej malo turirat (visoki obrati pri menjavanju), pa spet dr?at nizke obrate (po penzionisti?ko, po?asna, le?erna vo?nja, pri nizkih obratih v vi?jo predstavo ipd.). Razlika je bila 12l /10l na 100 km. Gume so sicer starej?e, profil je ?e v redu (letne). Vsi mi pravijo, da bi moral (tudi glede na prevo?ene km) "?reti" max 9l, ?e ne 8 - 8.5l.

Klime prakti?no ?e ne uporabljam. Sem prista? naravne regulacije, ventilatorsko (razen kadar je zunaj nad 25C). ?e kaj? AHa. Pred menoj je avto vozil starej?i gospod. Zato ima tako malo prevo?enih. Kilometri so realni. Ve?krat preverjeno z razli?nimi metodami...

 

Glede na to kar si napisal je tole popolnoma normalna poraba. Sam sem imel ta motor oziroma izpeljanko tega, ki ga je KIA uporabljala v modelu Clarus. Poraba je bila od 8,5 do 9,5 samo pri meni je bilo kar precej relacije. So ga pa na testu pred 12 leti imeli tudi v reviji Avto Magazin in so kot minus napisali prevelika poraba. Na njihovem testu je bila kar 12,5 litrov na 100km.

 

Tko, da se bo? kar moral sprijazniti z dejstvom, da tako pa? je. Poskusi pa enkrat porabo zmerit na kaki dalj?i relaciji - recimo ko gre? na dopust.

33112_1.png

Napisano

Cilja? na plin?

 

Mo?no :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glede na to kar si napisal je tole popolnoma normalna poraba. Sam sem imel ta motor oziroma izpeljanko tega, ki ga je KIA uporabljala v modelu Clarus. Poraba je bila od 8,5 do 9,5 samo pri meni je bilo kar precej relacije. So ga pa na testu pred 12 leti imeli tudi v reviji Avto Magazin in so kot minus napisali prevelika poraba. Na njihovem testu je bila kar 12,5 litrov na 100km.

 

Tko, da se bo? kar moral sprijazniti z dejstvom, da tako pa? je. Poskusi pa enkrat porabo zmerit na kaki dalj?i relaciji - recimo ko gre? na dopust.

 

Delam na tem :D

 

Letos poleti do splita in nazaj ... Bomo videli.

 

Klinc, za kak?en liter ve? ?e bom vedno mel. Bolj?e, kot pa da bi imel nek avto, ki bi ga konstantno ?raufal...

Napisano

moja mazda je l 2000 prevo?enih 150kkm

enkrat sem izmeril porabo bencina in je bila 8.5 - potem sem vgradil plin in se vsaj zaradi porabe ne sekiram ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.