Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Pred nekaj ?asa smo kupili novo mazda 3 pa me zanima zakaj ob zavijanju levo ali desno ne pri?gejo meglenke

?e ve kdo kje se to vklopi in ali more? it na servis ker sem videl da drugi avti z letnico 2010 to imajo

Druga? je avto :bravo:

 

Hvala za va?e odgovore

 

 

lep pozdrav

Napisano

AFS imajo samo tiste z biksenonskimi ?arometi. Torej, ?e nima? opreme GTA tega dodatka ni.

33112_1.png

Napisano

Kaki avtoelektri?ar z dosti potrpljenja.

 

rabi? teoreti?no nekaj relejev in timerjev pa malo ?arjenja po kablih in ti takrat ko da? smerokaz zasveti ?e meglenka.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pa bi tole tako sr?no rad imel ali ?isto tako za foro, ker ?trom pri Mazdah je sme?en, a ne Ajvar (YavarYe) :) narobe svet nekako,hehehe. Tako da ?e se ne da dobiti direktno modula narejenega za Mazdo 3 potem zna biti kar nekaj dela in kar nekaj denarja. ?e smart turn-e (3x blinkne ?migavec) je na? Ajvar predeloval da je zadeva dela tako kot se zagre.

Napisano

ASF je nekaj popolno drugega, in sicer da se same Xenonke prilagajajo smeri voznje - to je da se le?a vrti desno levo neodvisno od avta, medtem ko je vklop meglenke (ki ve?inoma sveti naravnost) t.i. corner light in verjemte ne pomaga kaj dosti ker sveti v smeri nosu avta fiksno na svojem mestu......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ASF je nekaj popolno drugega, in sicer da se same Xenonke prilagajajo smeri voznje - to je da se le?a vrti desno levo neodvisno od avta, medtem ko je vklop meglenke (ki ve?inoma sveti naravnost) t.i. corner light in verjemte ne pomaga kaj dosti ker sveti v smeri nosu avta fiksno na svojem mestu......

 

Pri mazdi je ozna?eno ASF tudi za pri?iganje dodatnih lu?i za svetenje v ovinek. ?estka z bixenonkami ima za to dodatne lu?i na tistem mestu, kjer imajo navadne lu?i namontirano dolgo lu?. S posebno blendo je snop usmerjen pod zelo ostrim kotom v ovinek.

 

Zadeva deluje dobro in je v pomo? pri vo?nji v ostre ovinke saj lepo osveti rob ceste in tudi morebitnega pe?ca, ki se je v temi odlo?il ravno v ovinku pre?kati cesto. Je pa zanimivo to, da pri Mazdi je pri?iganje narejeno glede na kot obrnjenega volana in hitrost pri drugih pa na uporabo ?migavca in hitrost. Se pravi za vse, ki ?migavcev ne uporabljajo je taka re?itev ni?vredna :zvizga:

33112_1.png

Napisano

Pri mazdi je ozna?eno ASF tudi za pri?iganje dodatnih lu?i za svetenje v ovinek. ?estka z bixenonkami ima za to dodatne lu?i na tistem mestu, kjer imajo navadne lu?i namontirano dolgo lu?. S posebno blendo je snop usmerjen pod zelo ostrim kotom v ovinek.

 

Zadeva deluje dobro in je v pomo? pri vo?nji v ostre ovinke saj lepo osveti rob ceste in tudi morebitnega pe?ca, ki se je v temi odlo?il ravno v ovinku pre?kati cesto. Je pa zanimivo to, da pri Mazdi je pri?iganje narejeno glede na kot obrnjenega volana in hitrost pri drugih pa na uporabo ?migavca in hitrost. Se pravi za vse, ki ?migavcev ne uporabljajo je taka re?itev ni?vredna :zvizga:

 

sej to je to, da se ti pa meglenke uzigajo je pa samo corner light ki sveti naravnost.......

post-2637-1274777929_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

js sem se ful navadu na to..in ce vcasih vozim drug avto kr pricakujem da mi bo svetu v ovinek itd...tko da je res uporabno to...vsaj z moje strani..

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.