Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo. Imam MX-3 z malo ?udnim motorjem 1.8 16V taka je ?e bla k sem jo kupu. Pomoje je motor od 323. Zdej me pa zanima ?e bi pasu not motor 1.8 V6 brez predelav nosilcov motorja. Za vse odgovore se zahvaljujem :)

Napisano

323 je imela sam 1.8 4L in 2.0 V6 masince...amm...ce imas V6 od 323 je pol 2.0 hihi :D

 

kaj pa je cudnega na motorju??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ne, verjetno me nisi razumel. Jaz mam not ?e od prej 1.8 16v. Zdaj bi pa rad dal not 1.8 V6 pa me zanima ?e pa?e direkt al moram kej predelat.

Napisano

hehe..ma mega :))

ammm....zakaj pa ti ta motorcek ni OK???

kaj bos z motorjem?

 

za nosilce pocaki, da ti yavarye pove...lih zdej eno mx3 sraufajo :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Pa ne ki tvojo??

ne ne mojo...moja je pri meni...na zalost...hehe...magari, da bi moji delali kar delajo :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ne vem ?e ti glih pa?e notri 1.8 v6, verjetno je prej bila tvoja 1.6 16v pa so potem dali notri motor 1.8 a6v.Potem daj notri 2.0 v6.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

V MX-3 pa?e motor 1.6 16V,1.8 V6 in tudi 2.0V6, na avtu ni potrebno spreminjat popolnoma ni?, ler ima vask motor prilagojene nosilce, tako da pa?ejo na avto. B)

Pa bolj se ti spla?a vgradit 2.0 V6, ker pridobi? na na konjih in menjalnik ima dalj?e prestave, kar pomeni manj?o porabo in ve?ji efekt.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

YavarYe X6V6 hvala za odgovor. Vem da bi blo bol? dat 2.0 not ampak je fora v tem da vem za eno ma?ino 1.8 V6. ?e enkrat hvala :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.