Skoči na vsebino

Mazda 323F GT in MX-3 V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?

  • Odgovori 70
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
  je Deeyan napisal:

U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?

 

 

?e ima? preve? ?asa in denarja kar.

 

Druga?e se ti pa bolj spla?a vzeti eno razbito 323F GT V6 in iz tiste vse pobrati. Predvidevam, da imata sprednji konec isti, vsaj kar se ti?e motornega prostora in ?irina avtomobila.

 

 

 

Potem pa ?e malo premisli z homologacijo motorja! Ker bognedaj, da povzro?i? kak?no hudo prometno nesre?o in te zavarovalnica ne bo hotela krit, ker nisi imel originalnega motorja!

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

?e ima? preve? ?asa in denarja kar.

 

Druga?e se ti pa bolj spla?a vzeti eno razbito 323F GT V6 in iz tiste vse pobrati. Predvidevam, da imata sprednji konec isti, vsaj kar se ti?e motornega prostora in ?irina avtomobila.

Potem pa ?e malo premisli z homologacijo motorja! Ker bognedaj, da povzro?i? kak?no hudo prometno nesre?o in te zavarovalnica ne bo hotela krit, ker nisi imel originalnega motorja!

 

razbito GT-jko bo problem dobit, ravn zarad homologacije motorja sm se raj? odlo?u za 1.8, ker je ?e v razredu do 100kW.

 

Tut prostorsko je mal omejena, tak da bi zuz zuki blo treba mal predelave

 

primer: http://www.youtube.com/watch?v=Y2UNqcyesbY

 

zato se trenutno raj? odlo?am za ?ipiranje (ampak sm nekje bral, da se Z5 motorja ne da ?ipirat), tak da ostane varianta ?e navadn 1.8 4-celindrski motor, ki ga je izredno te?ko dobit.

Napisano

Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko :jupiii:

panoramska.jpg
Napisano
  je Ploki napisal:

na?paraj za nov avto.. :)

resno ti pravim, raje nabavi eno V6ko pa jo malo popedenaj (MX3,MX6,Xedos6,323F) kot da se s tem zajebava?

 

C-jka je zdele popolnoma obnovljena, tak da ?e bi jo ?ou prodajat cena nebi bla nizka in tolk dnarja nikol nebi dobu zanjo tak da jo raj? mam ?e kakih 5 let ziher ;)

 

  je Nidhoggr 323f napisal:

Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko :jupiii:

 

tut zato se mi je ?lo :D

Napisano
  je STAJERC napisal:

Raj? ni? ne menjuj ma?in. ?e ho?e? dobro V6 se zmeni z Bobijem in idi gledat tole:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3848918&show=1

 

avto je bil pret tem v bratovi lasti in je sigurno eden najbol?ih 323F V6. Brat ga je kupil od prve lastnice in tud kilometri so realni.

 

Poznam avto, sm ga tut 2x vidu v ?ivo, ampak predn js zberem tolk dnarja skupi bo ?e zdavni prodana ;)

 

Pa kot sm ?e reku C-jke nebi dal izpod 1500? ampak za tak dnar je nebi noen kupu, je pa res pleh porihtan u nulo, popavilo me je stalo 750?

Napisano
  je Deeyan napisal:

Poznam avto, sm ga tut 2x vidu v ?ivo, ampak predn js zberem tolk dnarja skupi bo ?e zdavni prodana ;)

 

Pa kot sm ?e reku C-jke nebi dal izpod 1500? ampak za tak dnar je nebi noen kupu, je pa res pleh porihtan u nulo, popavilo me je stalo 750?

 

 

Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur....

Napisano
  je STAJERC napisal:

Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur....

 

to se zavedam, vem za en zlo dober ugoden motor, ampak je treba dobit ?e vse ostale dele, zato me zdej zanima bolj ?ipanje oz. menjava za navaden 1.8 motor, ki pa ga je te?je dobit kot kak v6 motor.

Napisano
  je Deeyan napisal:

U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?

 

Seveda se da ?ipat na vsaj 100 konjev gotovo! Fant, ?ipanje ne turbo avta brez kak?nih predhodnih predelav, za 5 konjev se ti ne spla?a. Drugo je, ?e dobi? neke hude odmi?ne, izpu?ni kolektor, celoten izpu?ni sistem spolira? glavo, potem pa se ?ipa pa si naprimer na 120 konjih. Ampak za ta motor se ne dobi prakti?no ni? (ne kolektorja, ne odmi?nih, ni?!) kar je razumljivo saj je ekonom mlin?ek ne pa nek high performance ?vau. Mazda je za "?portne ?elje" dala ven avte z mo?nej?imi motorji serijsko. V6 motor, B6 in BP ter wankla.
  je Nidhoggr 323f napisal:

Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko :jupiii:

 

Ni vredno vsega matranja, zafrkavanja in ???, verjemi.
  je STAJERC napisal:

Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur....

 

To?no tako. Samo ves material te bo stal lep kup?ek denarja (ve? kot 500?) potem ko bo? menjal se bo na?lo 100 in 1 problem pa ?e bo obstajala na koncu ?ansa, da kaj ne bo zalaufalo ali pa bognedaj kaj crknilo med vo?njo, se v?gala kaka napeljava oziroma se predrsala cev za kak?no olje itd... ?e ima? tistih 500? jih daj na kup pa dodaj ?e ene nekaj in nabavi nekaj kar je v osnovi mo?neje. Za 323C res ne bo? dobil veliko ampak tako ?al je. Mislim, da nas je na forumu ogromno takih, ki smo imeli tak?ne visokolete?e ?elje pa smo kasneje vsi raje nabavili v ?tartu najmo?nje?i avto iz ponudbe (MX-3 V6, 323F V6, ali pa kak?no drugo znamko ampak najmo?nej?i model v ponudbi). Ko zra?una? je ceneje to, pa ?e ?ivce pri?para?. :jupiii: ?e pa ?e pa najdi celo 323F V6 pa zamenjaj VSE. Na?eloma bi moglo pasati saj gre v osnovi za isti avto.
Napisano
  je Symon napisal:

Seveda se da ?ipat na vsaj 100 konjev gotovo! Fant, ?ipanje ne turbo avta brez kak?nih predhodnih predelav, za 5 konjev se ti ne spla?a. Drugo je, ?e dobi? neke hude odmi?ne, izpu?ni kolektor, celoten izpu?ni sistem spolira? glavo, potem pa se ?ipa pa si naprimer na 120 konjih. Ampak za ta motor se ne dobi prakti?no ni? (ne kolektorja, ne odmi?nih, ni?!) kar je razumljivo saj je ekonom mlin?ek ne pa nek high performance ?vau. Mazda je za "?portne ?elje" dala ven avte z mo?nej?imi motorji serijsko. V6 motor, B6 in BP ter wankla.

 

Ni vredno vsega matranja, zafrkavanja in ???, verjemi.

 

To?no tako. Samo ves material te bo stal lep kup?ek denarja (ve? kot 500?) potem ko bo? menjal se bo na?lo 100 in 1 problem pa ?e bo obstajala na koncu ?ansa, da kaj ne bo zalaufalo ali pa bognedaj kaj crknilo med vo?njo, se v?gala kaka napeljava oziroma se predrsala cev za kak?no olje itd... ?e ima? tistih 500? jih daj na kup pa dodaj ?e ene nekaj in nabavi nekaj kar je v osnovi mo?neje. Za 323C res ne bo? dobil veliko ampak tako ?al je. Mislim, da nas je na forumu ogromno takih, ki smo imeli tak?ne visokolete?e ?elje pa smo kasneje vsi raje nabavili v ?tartu najmo?nje?i avto iz ponudbe (MX-3 V6, 323F V6, ali pa kak?no drugo znamko ampak najmo?nej?i model v ponudbi). Ko zra?una? je ceneje to, pa ?e ?ivce pri?para?. :jupiii: ?e pa ?e pa najdi celo 323F V6 pa zamenjaj VSE. Na?eloma bi moglo pasati saj gre v osnovi za isti avto.

 

Kot sm ze rek kej drujga pred 5. leti nebo, ker je pol u bistvu 750? stran vrzenih. Ce bo kdo vedu za 1.8 motor mi nej pove, se mi pa zdi da bo to ravn tak problem dobit kot GTti motor za Daihatsuja.

Napisano
  je Symon napisal:

?koda ker je PeW tako mo?no zbil svojo ker bi bil avto idealen donator. :blush: Sicer pa za pogledat je.

 

Uf tam je motor skor ziher adijo. A to so bli isti motorji kot v BA serijah? Se prav, da je tut v Premacy-u isti?

Napisano
Napisano

B8

The 1.8 L (1839 cc) B8 is not just a bored- and stroked- B6. Rather, a new block with widened cylinder spacing is used. The bore was 83 mm and the stroke was 85 mm. This SOHC engine was used in the Mazda 323.

 

BP

The BP is an improved DOHC variant of the 1.8 L B8.

 

Applications:

 

1990-1993 Mazda 323

1991-1996 Ford Escort GT

1994-1997 Kia Sephia GS

1994-1998 Mazda Protegé

1994-1998 Mazda MX-5/Miata

 

 

http://www.club323f.com/club323f/forum/viewtopic.php?t=2727

Napisano
Napisano

DOHC :)

1989-1994 - 1.8 L (1839 cc) B8, FI, 16-valve SOHC, 103 hp (77 kW)/108 ft·lbf (133 N·m)

1989-1994 - 1.8 L (1839 cc) BP, FI, 16-valve DOHC, 125 hp (96 kW)/118 ft·lbf (160 N·m)

Napisano
  je Ploki napisal:

he he :D te avte je hudic naspanat...

 

Tvoja poteza je bila edina pametna, da si nabavil V6. Zdaj ?e Deeyana prepri?aj(mo), da je to najbolj logi?na in smotrna re?itev. :bravo:
Napisano

Kar v akcijo ?estakov zmanjkuje :) Kakor vem se je en iz na?ega konca ?e nekaj zanimal za Bobijevo :)

 

 

Samo vzdr?evanje pa tud ni nek bav bav, ?e ima? dobrega agenta za zav. ti lahko da dosti popusta. Cene nadomestnih delov so tamtam. Edin ?e kak?na v?igalna tuljava crkne, tist se da pa mal predelat in je prakrat cenej? kot original del. Poraba je pa mogo?e za liter ve?ja.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Eh, ne za doomsday. Za tisto so tablete ali pa štrik. Če hočeš bolj udobno iti, pa vdihavanje argona, helija ali pa dušika. Malo preštudirajte, smrt brez bolečin, ker se ti kri ne zakisa in samo zaspiš od pomanjkanja kisika.   Bolj na svetle teme. Agregat vidim kot neko premostitveno možnost za izpade od par ur do par dni. Kar je več, bodo pa hujši problemi, kot pa kako bomo TV gledali pa čakali na štrom.
    • Lahko z debelimi črkami napišeš👍   Žebljico na glavico.   Bo že veliiiika razlika! Za sedaj,pa se lahko malo poigraš,povsod poiščeš stare deke,tuhnje z perjem ipd,in obesiš po omarah,da boš slišal razliko.V bassu ne bo neke razlike,a mislim,da ti tukaj nimaš glavnih problemov. Zlato pravilo v Hi-Fiju je-več absorbcijskih materialov v zadnjem delu kot v sprednjem!!! Gre za to,da,kar absorbiraš ne moreš več nazaj "pričarati",torej več absorbcijskih materialov zadaj v večini primerov zveni bolje kot pa obratno (to vse piše v Nubertovem "Technik Satt"😉). Pomeni,da sta tista dva absorberja sicer krasna,a na napačnem mestu. Če že druga ne,ju vsaj za probo daj levo in desno na steno...lahko tudi vodoravno. Za mali cvenk za silo kupi kak čim bolj debel tepih...magar v Ikei,in ga daj na tla. Zelooo priporočam t.i."hruška-vreče" za sedenje. obstajajo tudi poceni,jaz imam eno veliko še od IUVja iz pravega govejega usnja....no in te vreče so včasih napolnjene z plastičnim granulatom,moja je pa z stiropir-krogljicami (se jih dobi tudi v vrečah kot dodatek k betonu itd...)kar se preizkušanja akustike tiče-bomba za bass če ga je preveč...vržeš v kot in kar fajn pomaga👍 Zavese-te k imaš...za zvok niso najboljše...debelejše in bolj prosto viseče-mehke so boljše.   Kot sem napisal-mogoče pa niso zvočniki niti tako slabi...akustika je pol glasbe-zapomni si!...seveda pri monitorjih je drugače,ker ti ne sme ostati nič skrito,in za to se monitorje posluša tudi čim bližje,da ti akustika čim manj pljuva v juho...Hi-Fi je pa nekaj drugega...   Malo se poigraj z dekami,rjuhami vzglavniki,starimi plašči ipd....boš debelo gledal.   Napiši kaj,kakšni bodo rezultati...lahko tudi klobaso,bomo že preživeli😄😉...aja -slike vsi radi pogledamo😃👍
    • Drgač, tepih pride ja ker je parket uničen.
    • Nabasan, a po mojem mnenju premalo materialov, ki bi absorbirali odboje.   Recimo v Mazdah je v notranjosti zelo veliko mehkih materialov, ki absorbirajo zvok in to blagodejno vpliva na poslušanje.   
    • Saj vem kaj so studijski zvobniki nevem zakaj mi to razlagate ...   Soba se mi zdi pa nabasana...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.