Skoči na vsebino

Mazda 323F GT in MX-3 V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 70
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Res je. B)

 

V "najslab?em" primeru pa kupi kak?no Primero GT z SR20DE motorjem. Prijatelj ima Sunnya in so mu po nekaj predelavah (odmi?ne, drugi bati od SR16VE, zbru?eni kanali in odprt avspuh) izmerili najprej nekaj ?ez 200hp, potem po po?timani elektroniki je ?e dosti ve? ampak zdaj rabi ?e nove vijake za glavo ker so se original raztegnili, niso zdr?ali skoraj take kompresije.

Mogo?e ga bo prodal ko bo po?timan, ker ima itak ?e 200SXa za zrihtat. No saj ?e prej ga mikajo trobentice, da vidi, ?e prileze na 300. Kar OK za 2.0 brez turbine, pri Cliotu je 200hp brez trobentic ?e uspeh. :)
Napisano

Res je. B)

 

V "najslab?em" primeru pa kupi kak?no Primero GT z SR20DE motorjem. Prijatelj ima Sunnya in so mu po nekaj predelavah (odmi?ne, drugi bati od SR16VE, zbru?eni kanali in odprt avspuh) izmerili najprej nekaj ?ez 200hp, potem po po?timani elektroniki je ?e dosti ve? ampak zdaj rabi ?e nove vijake za glavo ker so se original raztegnili, niso zdr?ali skoraj take kompresije.

Mogo?e ga bo prodal ko bo po?timan, ker ima itak ?e 200SXa za zrihtat. No saj ?e prej ga mikajo trobentice, da vidi, ?e prileze na 300. Kar OK za 2.0 brez turbine, pri Cliotu je 200hp brez trobentic ?e uspeh. :)

 

sej v to ste me ?ist prepri?al, da je treba V6-ko kupit ?e v ?tartu, ampak ?koda se mi je lo?it od C-jke.

 

?e bi ?e gledu po nissanih me pa najbolj privla?i 200SX. Naslednja varianta pa Mitsubishi Galant.

 

 

1.5 od BA serije je Z5!

 

BG je pa 1.6 in B6

 

od BA ja, mislu sm na BJ ;)

Napisano

200SX pa un moder ne vem a je prodan ali pa si je premislil. Avto je bil brezhiben, narejena generalka, vesten lastnik. Samo slovenska fov?ija ga je pa? spraskala in je bil potreben li?arije. :glare:

Napisano

200SX pa un moder ne vem a je prodan ali pa si je premislil. Avto je bil brezhiben, narejena generalka, vesten lastnik. Samo slovenska fov?ija ga je pa? spraskala in je bil potreben li?arije. :glare:

 

ja vem ja, tist ze mi je zlo dopadu, tiste praske me niti niso tolk motle. Se mi je pa neko? zlo lu?tal tut tegale http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3864996&show=1 ampak zdej ne ve?, more bit Japonc pa fertiik :D

Napisano

sej ne pravim da je podoben 323F, pravim da je isti dizajniru.

sta si pa res ta Rx7 pa on porsche podobna :o

nikol nism porajtu

The styling was developed at the Orberammergau based Mazda Design Centre in Germany, by a man with an excellent CV. The Chief Designer at the time was the man responsible for the exterior styling of the Porsche 928, 924 and 944 all handsome cars in their time. Even now, a 928 cuts a dash in the supercar crowd. Take a look at a late 944 and the Lantis similarities are very clear. In particular, the manner in which the bonnet sinks into the bumper, while the wheel-arches blister.

-club323f.com

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pomoje je, ker so bili v mx-5. Da bo? v tvojo spravu bo? moral pa mal zamenjat kak sesalni kolektor in ?e kaj.

 

pa ?e predraga ja, sam ni mi jasn, ?e gre za isti motor kot pri 323 BA seriji, kok je pri MX-5 140KM, pri 323 pa 115KM :ne vem:

Napisano

?e gre za isti motor kot pri 323 BA seriji, kok je pri MX-5 140KM, pri 323 pa 115KM :ne vem:

 

Brez te?av. Malo druga?ne odmi?ne in ra?unalnik pa se motor obna?a ?isto druga?e. MX-5 ima gotovo ?e kolektor ?isto druga?en. Ti bom kar dal primer iz ene druge znamke, motor 125hp, blokada na 6500 obratih, in isti motor z drugimi odmi?nimi, kolektorjem in ra?unalnikom pa ima 150hp in 7500 obratov blokado.
Napisano

Brez te?av. Malo druga?ne odmi?ne in ra?unalnik pa se motor obna?a ?isto druga?e. MX-5 ima gotovo ?e kolektor ?isto druga?en. Ti bom kar dal primer iz ene druge znamke, motor 125hp, blokada na 6500 obratih, in isti motor z drugimi odmi?nimi, kolektorjem in ra?unalnikom pa ima 150hp in 7500 obratov blokado.

 

Ja sej to je ?ist podobn kot motor iz Nissana 350Z in Renault Velsatisa, ki je mal u?vohljen.

 

Pa bi pol pasu kolektor iz tega motorja (MX-5) na motor serije BA oz. kontra? Sam se mi zdi, da bi ble spet komplikacje glede nosilcev na ma?ini :glare:

Napisano

Pa bi pol pasu kolektor iz tega motorja (MX-5) na motor serije BA oz. kontra? Sam se mi zdi, da bi ble spet komplikacje glede nosilcev na ma?ini :glare:

 

Ne. MX-5 ima motor vgrajen vzdol?no, 323F pa pre?no.
Napisano

Vizuelno primerjat motorja, potem pa meter v roke in premerit vse mere blokov (od vijakov za nosilce, potem za altenator, servo, ?tartar, ......)

 

 

?e prej pa lahko mal po tujih forumih pogleda?, ?e je ?e kdo to delal(323fclub, ......)

 

 

 

?e pa na mizo postavi? ene 5 k? pa grem mogo?e ti to naredit :)

Napisano

Vizuelno primerjat motorja, potem pa meter v roke in premerit vse mere blokov (od vijakov za nosilce, potem za altenator, servo, ?tartar, ......)

?e prej pa lahko mal po tujih forumih pogleda?, ?e je ?e kdo to delal(323fclub, ......)

?e pa na mizo postavi? ene 5 k? pa grem mogo?e ti to naredit :)

 

tnx zaenkrat. To pa nasplo?no no?em, da bi mi kdo drug delal, ker mam sam full veselja do tega, namre? ?e mam full dolg ?eljo, da bi se lotu enga tajga projekta, pri Daihatsuju mi je na?alost spodletel, ker pa? nism najdu GT turbo ma?ine, pooje bo tut tukile zlo te?ko dobit tak motor, po ugodni ceni.

Napisano

Ja tuning ni poceni!

 

itaq, da ne, ampak ?e ta edini ki je ma pretirano ceno, V6-ke se prodajajo do najve? 400?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sej to ne vemo... jih je pa kr precej. Iz glave vem za tistih 5 ukrajincev, pa dva Italijana, za enega Nemca se spomnim. Tud neki Hrvati so bli pa še kaj. Ampak t je samo to kar je bilo v medijih pa da sem uspel prebrati.    Policija te podatke ima, ampak jh ne deli z javnostjo - boh si ga vedi zakaj.    Se pa spomnim nekaj let nazaj, da so mislim na AMZS zapisali, da je bilo takrat 29% žrtev na slo cestah tujih državljanov. To je men velik pa tudi razumljivo - glede na količino tranzita, ki se večino vozi samo po AC-jih, ki so daleč najbolj varne ceste glede na število prevoženih kilometrov.
    • Koliko mrtvih na nasih cestah pa je tujcev?
    • Kaj bi bila ideja? Da prepovemo motorje in mopede pa seveda kolesa in skiroje?  Letos se je ekstremno povečalo število mrtvih motoristov in mopedistov že zdaj za faktor 3x. Če bi tukaj bil red in spoštovanje predpisov pa da bi bilo kakšno delovišče manj na AC pa bi kakšen ukrajinec mal manj prletu v stoječo kolono in v enem zamahu ubil 5 ljudi.... hja smo zelo blizu povprečja zadnjih let.   Tko kot prav @Agerg, nam samo ena nesreča lahko pomeni za 5 do 10% višjo statistiko. Zakaj to razlagam, ker smo tranzitna država in imamo poleg svojega prometa še noro velik tranzitnih tako tovornih kot osebnih prevozov. Če bi nekdo delal statistiko po državljanstvo ali rezidentsvu bi bila slika precej drugačna. Tko pa delamo statistiko na milijon Slovencev ne pa na milijon udeležencev v prometu pa ne glede od kod so. Taka statistika je izkrivljena, ker če se promet povečuje je verjetnost, da se bo tudi število mrtvih premosorazmerno z njim.  
    • Meni je žal, da sem dal mojo 6k na vratih barvat, k je bla podrajsana za tistih par cm.   Zdej mam na levi praske + na strehi se je naredila ena rjava pikica, bog ne daj. Takoj se na machine grey vidi, da ni originalna....
    • Moj nasvet? Ne kupuj mazde dizla z več kot 200kkm, razen če ni 1 lastnik. Za CX-3 je 2.0 G120 vrh glave, vrhunski motor brez težav in lepo poskočen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.