Skoči na vsebino

Dodatni woofer

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer sem sam naredil ?e veliko zadevc za avto, a me zanima mnenje.

Tole je moj prtlja?nik:

 

1. Original podenj

post-2637-1277145495_thumb.jpg

2. Pokrov odprtine za rezervno gumo

post-2637-1277145521_thumb.jpg

3. krama v prostoru za gumo - ki je oble?ena - v njej je stiroporosta posoda

post-2637-1277145608_thumb.jpg

 

Med 1. in 2. je cca 10 cm vi?inskega prostora - idealno

 

Dodal bom se en bas - verjetno nekaj takega

http://www.mimovrste.com/artikel/134003562...w-1000#pictures

 

s poja?alom.

 

Vpra?anje - mnenje

kaj je bolje:

 

A - zvo?nik vgraditi direktno v ta plasti?en podenj/okrogli pokrov in vanj se kako bas refleks cev, s tem gre malo izgub v podenj avta ampak uiti ne more, ker je dobro izolirano s stiroporjem....

B - Narediti samo okrogel pokrov iz ravnega lesa, ki se bo vsedel na stiroporast del, pritrjen s srednjim vijakom in v pokrov dati zvo?nik

C - narediti novo ovalno ohi?je iz lesa s pokrovom in zamenjati tudi stiroporasti del

 

Plac je sicer tudi na desnem ali levem boku na snemljivih vratcih, a se nagibam da imam prtljaznik 100% funkcionalen, ker vozim vse zivo, in ne bi rad da kaj prileti v membrano

 

Moje vpra?anje je usmerjeno predvsem v izkoristek in kvaliteto basa

 

Thanks

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem za odgovor C ampak pazi na nekaj,globino vgradnje samega zvo?nika ?e ma velko ko?aro potem mislim da bo 10 cm premalo globine.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jaz sem za odgovor C ampak pazi na nekaj,globino vgradnje samega zvo?nika ?e ma velko ko?aro potem mislim da bo 10 cm premalo globine.

 

10cm je med original podnom in okroglim pokrovom....prostor za woofer pa je vsaj 30cm globok...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

10cm je med original podnom in okroglim pokrovom....prostor za woofer pa je vsaj 30cm globok...

 

:blush: ups povr?no ptrebral in pogledal sliko

Ampak ?e vedno sem za C :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sicer sem sam naredil ?e veliko zadevc za avto, a me zanima mnenje.

Tole je moj prtlja?nik:

 

1. Original podenj

post-2637-1277145495_thumb.jpg

2. Pokrov odprtine za rezervno gumo

post-2637-1277145521_thumb.jpg

3. krama v prostoru za gumo - ki je oble?ena - v njej je stiroporosta posoda

post-2637-1277145608_thumb.jpg

 

Med 1. in 2. je cca 10 cm vi?inskega prostora - idealno

 

Dodal bom se en bas - verjetno nekaj takega

http://www.mimovrste.com/artikel/134003562...w-1000#pictures

 

s poja?alom.

 

Vpra?anje - mnenje

kaj je bolje:

 

A - zvo?nik vgraditi direktno v ta plasti?en podenj/okrogli pokrov in vanj se kako bas refleks cev, s tem gre malo izgub v podenj avta ampak uiti ne more, ker je dobro izolirano s stiroporjem....

B - Narediti samo okrogel pokrov iz ravnega lesa, ki se bo vsedel na stiroporast del, pritrjen s srednjim vijakom in v pokrov dati zvo?nik

C - narediti novo ovalno ohi?je iz lesa s pokrovom in zamenjati tudi stiroporasti del

 

Plac je sicer tudi na desnem ali levem boku na snemljivih vratcih, a se nagibam da imam prtljaznik 100% funkcionalen, ker vozim vse zivo, in ne bi rad da kaj prileti v membrano

 

Moje vpra?anje je usmerjeno predvsem v izkoristek in kvaliteto basa

 

Thanks

 

Tudi jaz bi naredil C varianto. ;)

 

 

Napisano

?e en glas za C.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sedaj testiram tole, Bass lepo dodaja - mogo?e mogo?e je pa malo pre?voh...bomo videli, probam prej preden grem avto sesuvat :)

post-2637-1278407502_thumb.jpg post-2637-1278407551_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.