Skoči na vsebino

Mazda tovarne


lukabike

Priporočeno sporočilo

Ker vem, da je kvaliteta japonskih avtomobilov zadnja leta zelo odvisna od lokacije tovarne, me zanima, ?e ima kdo zanesljive podatke, kateri modeli Mazde se ?e vedno delajo 100% na Japonskem in kateri drugje. Za Toyoto recimo sem v?eraj izvedel, da so tam narejeni samo modeli IQ, Prius, RAV4 in Land Cruiser. Me pa zanima model Mazde 5 ali 6.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kakor je meni znano so edino mazdo 2 prvo generacijo delali v tur?iji, druga generacija je narejena ?e na japonskem in ravno tako ostalo

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj je sedaj vpra?anje ali se samo sestavlja na Japonskem, ali tudi deli prihajajo iz Japonske....big difference.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da rjavi (vendar vse ostalo dela!) je zih narejena na Japonskem. :P

 

 

 

Upam, da ne zamerite, hec mora biti. :blush: Sicer pa a niso prej?nje Mazde 2 delali tudi v ?paniji?

Nissan ima orja?ko fabriko v UK, Honda tudi, Toyota po celi eu (ok Tur?ija ni v EU), Suzuki Swifti se delajo na Mad?arskem pa ?e kaj bi se na?lo. Fora je namre? v tem, da so davki na uvoz manj?i, ni te?av z razli?nimi te?aji valut (Yen vs Euro) avto bi moral biti v teoriji cenej?i (v resnici proizvajalci lahko dobijo le ve?je mar?e). Kvaliteta je pa za moje pojme odvisna ne toliko od tega kje je narejen ampak, ?e imajo strog red v tovarni. Najve?ji problem so zunanji izvajalci, ki proizvajajo dele za znamko. Kot je napisal Jures, je razlika ali avto sestavljajo na Japonskem ali pa so tudi deli striktno iz Japonske. Tudi Toyota ni sama delala pedalk, ?e se prav spominjam. ;) Pri Nissanih naprimer je bil moj 100NX 2.0 narejen na Japonskem in je imel ?isto druge proizvajalce delov (alternator, ?tarter, varnostni pasovi, skratka vse) kot Primere 2.0 in rezultat je to, da imajo na Primerah ve? te?av z Lucasovim alternatorjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da rjavi (vendar vse ostalo dela!) je zih narejena na Japonskem. :P

Upam, da ne zamerite, hec mora biti. :blush: Sicer pa a niso prej?nje Mazde 2 delali tudi v ?paniji?

Nissan ima orja?ko fabriko v UK, Honda tudi, Toyota po celi eu (ok Tur?ija ni v EU), Suzuki Swifti se delajo na Mad?arskem pa ?e kaj bi se na?lo. Fora je namre? v tem, da so davki na uvoz manj?i, ni te?av z razli?nimi te?aji valut (Yen vs Euro) avto bi moral biti v teoriji cenej?i (v resnici proizvajalci lahko dobijo le ve?je mar?e). Kvaliteta je pa za moje pojme odvisna ne toliko od tega kje je narejen ampak, ?e imajo strog red v tovarni. Najve?ji problem so zunanji izvajalci, ki proizvajajo dele za znamko. Kot je napisal Jures, je razlika ali avto sestavljajo na Japonskem ali pa so tudi deli striktno iz Japonske. Tudi Toyota ni sama delala pedalk, ?e se prav spominjam. ;) Pri Nissanih naprimer je bil moj 100NX 2.0 narejen na Japonskem in je imel ?isto druge proizvajalce delov (alternator, ?tarter, varnostni pasovi, skratka vse) kot Primere 2.0 in rezultat je to, da imajo na Primerah ve? te?av z Lucasovim alternatorjem.

 

Sej tudi za Mazdo delajo razli?ni proizvajalci-recimo xenon lu?i so od boscha,zadnje in sprednje lu?i so Made in Thailand itd...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Sej tudi za Mazdo delajo razli?ni proizvajalci-recimo xenon lu?i so od boscha,zadnje in sprednje lu?i so Made in Thailand itd...

 

nekatere Toyote so celo iz Afrike, ne vem pa iz kje. Mislim da Corolle nism pa ziher. Sicer pa ja, Mazde so vse made in Japan in ?e so iz Hiro?ime zagotovo niso preko dovoljenega glede radioaktivnega sevanja - pelem jo namre? vsak dan mimo detektorja radioaktivnosti pa ni? ne piska. :party0035:

V tur?iji je pa zadnja leta kr ornk avtoindustrija, med na?tetimi se dela tam tudi Renault, Ford in ?e marsikatera znana znamka...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je delal tomos ! :harhar:

 

Slovenija :hohoho::hohoho::bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.