Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

Napisano
  je SpEkTr napisal:

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

 

 

Mogoce slab akumulator? Pa mu pri vecji obremenitvi za trenutek zmanjka sape :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja, na to nisem pomislil, v?iga ?e ?isto normalno...Mo?no je. Bomo videli pozimi. Avto bo star 4 leta...:)

Napisano
  je SpEkTr napisal:

Hja, na to nisem pomislil, v?iga ?e ?isto normalno...Mo?no je. Bomo videli pozimi. Avto bo star 4 leta...:)

 

Zamenat ga bo treba, ni druge. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Zamenat ga bo treba, ni druge. :hudicek:

 

a avto al steklo? :hohoho:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

a avto al steklo? :hohoho:

 

 

Obatroje :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e je problem samo v eni ?ajbi je napak drugje in ne na akuju, vsi vema da pri navoru samo aku malo oslabi in ?e ne kresne, recim labijev primer, avto vergla in ne zalaufa, nov aku kresne s prve.

Verjetno kaj podobnega kot je blo na sovoznikovih vratih - slab kontakt. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

?e je problem samo v eni ?ajbi je napak drugje in ne na akuju, vsi vema da pri navoru samo aku malo oslabi in ?e ne kresne, recim labijev primer, avto vergla in ne zalaufa, nov aku kresne s prve.

Verjetno kaj podobnega kot je blo na sovoznikovih vratih - slab kontakt. :D

 

Saj tastara sestica je imela tako samo na voznikovi strani avtomatsko ustavljanje sip ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  je Jest napisal:

Saj tastara sestica je imela tako samo na voznikovi strani avtomatsko ustavljanje sip ...

 

Ne feisliftana ima vse na avto, tako kot ma nova in tako ima spektr.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ne feisliftana ima vse na avto, tako kot ma nova in tako ima spektr.

 

Ja, to?n tko. :bravo:

Napisano

Reset stekel? ?zmeden? Pa a si poizkusil tudi hard reset (s kamnom) :hohoho:

 

Pri moji 6ki (l. 2002) je bila tudi ob?asna te?ava z dvigom/spu??anjem stekel, simptomi pa so bili tak?ni, da sem bil povsem prepri?an, da ima stikalo slab kontakt. Vendar je bila napaka v motor?ku, ne v stikalu.

 

Slab aku pri mojem navorniku ni povzro?l nikakr?nih te?av v smislu po?asnej?ega zagona. Manifestiral se je tako, da je pri zagonu kazalce na ?tevcih zabilo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

gumb ?ip zadr?i v skrajne pozicije ko pride ?ipa dol zadr?i gumb dol (in bos slisu klik v vratih) in ponovi za zgornjo pozicijo in use skupi 3,4x da se nau?i kje ma konc in za?etek

Napisano
  je Danny napisal:

gumb ?ip zadr?i v skrajne pozicije ko pride ?ipa dol zadr?i gumb dol (in bos slisu klik v vratih) in ponovi za zgornjo pozicijo in use skupi 3,4x da se nau?i kje ma konc in za?etek

 

Pozabu si povedat da je to treba narest vse na vsakih vratih posebej in ne na voznikovih, razen vozikovega stekla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je SpEkTr napisal:

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

 

Men se je tut kr nekajkrat to zgodil in mislim da ga v?sih zje... ?e zapira? ali odpira? ?ipe avtomatsko in medtem ugasne? avto ( ne spomnim pa se a ga zje... ?e ?ipe potem sam zapre? al ne) <_<
Napisano
  je skiny napisal:

Men se je tut kr nekajkrat to zgodil in mislim da ga v?sih zje... ?e zapira? ali odpira? ?ipe avtomatsko in medtem ugasne? avto ( ne spomnim pa se a ga zje... ?e ?ipe potem sam zapre? al ne) <_<

 

Hm, mo?no. Jaz imam pa malo na sumu zapiranje/odpiranje preko daljinca, samo ?e nisem uspel najti nekega vzorca.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Sam sem pred meseci preklopil iz Mazde 3 G120 na Mazdo 3 G122, obe sicer z ročnim menjalnikom.   Pri mojem režimu vožnje kakšne opazno večje moči ali nižje porabe nisem zaznal (pri obeh cca 6.0 l/100 km). Sem pa kar nekaj tednov rabil, da sem se privadil novega motorja - ne vleče tako naravno (uporablja baterijo in izklop cilindrov). Pri cca 1500-1600 obratov včasih malenkost trese - takrat pritisnem malo več gasa, da preklopi na vse cilindre in blage vibracije izginejo (verjetno pri teh obratih v motorju ob samo 2 delujočih cilindrih pride do resonance).   Glede G122 AT sem od več ljudi slišal, da je nekoliko šibak motor. 
    • Naša M6 G194 ima pri normalni vožnji povprečno porabo 7.0 l/100 km - ni kratkih voženj, večinoma so 20-30 km. Prejšnji lastnik je imel povprečno porabo 8,6 l/100 km. 
    • BMW X5 30d 300 konjev 6,3 do 100, naloadan s kar nekaj paketi in 3 vrsto sedežev sem ravnokar v konfiguratorju naklikal za 97k eur   Verjetno se ga da dobit 80k, glede na to, da karkoli gledam na avtonetu ima skoraj 10% popusta
    • Zanimivo, potem imam jaz poseben premium model, da imam na relaciji Kranj-Pula in nazaj s polno naloženim avtom po omejitvah AC porabo 7.2 - 7.5l.   
    • Sj veš, odvisno koga vprašaš tle na forumu ...   U glavnem, če je ta 2.2d tudi AWD model, potem je navedena poraba tudi po našem poraba testu v mejah, @Deeyan se je takrat udeležil z svojo CD175 AWD in mislim, da so bile podobne številke.   EDIT: Lažem Tlele so številke, ampak ja to je biu extrem v nižine za vse nas (js se nisem vozil od takrat za 6,16l še nikoli, prištej tem številkam 1 liter in boš imel normalne številke, ker vem da smo se takrat vsi pogovarjal, da imamo premale številke  )
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.