Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Kon?no sem se odlo?il za nakup pravega avtomobila - Mazde :)

 

Star?a vozita 3ko ?e 2 leti in sta zelo zadovoljna. V temu tednu grem pa tudi sam na ogled in sicer letnik 2004, 80kw, dizel, sport oprema.

So pri teh avtih kak?ne posebnosti, znane napake ali kaj podobnega, skratka karkoli kar moram biti pozoren pri nakupu?

 

Za informacije sem sicer ?e preletel forum, vendar kaj posebnega nisem odkril v smislu napak ali posebnosti, ki bi jih ta avto imel.

 

Je na tem avtu kaj takega, kar bi v prihodnosti znal biti velik stro?ek? Delam namre? veliko kilometrov (40-50k letno) tako da mi dizel ustreza za same kilometre, vendar kako je kaj z vzdr?ljivostjo motorjev (80kw)

 

Za vse odgovore se vam ?e vnaprej zahvaljujem.

 

LP

Napisano

Mene tale "downsizing" motorjev ni prepri?al. Sicer nisem vozil Mazde z 1.6 CD, vozil sem volvota z 1.6 turbo dizel motorjem in moram re?i, da to ni zame. Potem raje vzamem bencinca. 2.0 CD je pa nekaj ?isto drugega. Razmi?ljaj ?e malo v to smer, sicer se pa itak zapelje? in vidi?, ?e ti vo?nja ustreza.

 

Zdej sem ?ele opazil, da 3-ka nima 2.0 motorja dizel. je pa opcija ?ipanje.

Serijsko

 

Optimirano

Mo?

109 KM

+34 KM

143 KM

 

Navor

240 Nm

+65 Nm

305 Nm

 

Hitrost

182 km/h

13 km/h

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Mene tale "downsizing" motorjev ni prepri?al. Sicer nisem vozil Mazde z 1.6 CD, vozil sem volvota z 1.6 turbo dizel motorjem in moram re?i, da to ni zame. Potem raje vzamem bencinca. 2.0 CD je pa nekaj ?isto drugega. Razmi?ljaj ?e malo v to smer, sicer se pa itak zapelje? in vidi?, ?e ti vo?nja ustreza.

 

Zdej sem ?ele opazil, da 3-ka nima 2.0 motorja dizel. je pa opcija ?ipanje.

Serijsko

 

Optimirano

Mo?

109 KM

+34 KM

143 KM

 

Navor

240 Nm

+65 Nm

305 Nm

 

Hitrost

182 km/h

13 km/h

 

 

Jaz te bom samo popravil Da pri mazdi 3 je opcija z motorjom 2.0 traktor power :)

Ampak naj bi ta opcija veljala za iskanega mislim da bi jih lahko na roke pre?tel kolikor jih je v slo. Enostavno jih ni :ne vem:

Druga?e pa po besedah kolega ki jo ima 110HP draktor power je zadovoljen in z njo vle?e tudi ?oln:P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

OK, ti samo preveri, dane bo? namesto Fergusona dobila Tomovinkovi?a. :vskalo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Potem takem avto nima kak?nih kriti?nih napak?

 

Avto in konji mi ustrezajo, ker sem do sedaj vozil 100 konjski avto predelan na plin (-5km) in za moje potrebe zado??a. I??em nekako avto, ki ne bo podhranjen in ki po drugi strani ne bo ?isto osu?il denarnice.

Vem da 110 konjev ni ravno za ?rte vle?t v 3 prestavi ampak situacija je taka, avto rabim v 95% za slu?bo oz. vo?njo v in iz slu?be, vozim se sam, kar pomeni da z povrnjenimi prevoznimi stro?ki deloma pokrijem vse stro?ke, ki nastanejo.

 

Od katerega leta naprej so vgrajevali ta DPF filter? Bral sem da od 05-06, to pomeni da 04 nima tega filtra?

 

Hvala za odgovore

Napisano

OK, ti samo preveri, dane bo? namesto Fergusona dobila Tomovinkovi?a. :vskalo:

 

:bravo::bravo::D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jst sem mojo prej?njo trojko imel 5 let (l.2004) in ni blo nobenih te?av :notworth: -samo servis in to je to. Bla pa je 1.6 benz.

Napisano

Raje vzemi benz, pre?telaj na LPG in se bo? vozil ceneje, sveda zaradi tega ker je vzdr?evanje-servisi bencinarja cenej?i in to ne malo, tud ?e ?alabajzar doma dela, povrh vsega pa je mo?nost samih napak na motorju man?a pri bencinarju, kar pa za dizla ne velja, ker ima ve? pomembnih delov kot bencinar in ve? delov je ve?ja mo?nost okvare in stro?kov.

Samo ?e si res ?eli? navora in bo? recimo vla?il kako prikolico ok vzem navor, druga?e pa ?e se 2 vozita v slu?bo in nazaj pa pozabi na navor.

 

hwg - govorl sem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne vem no, sedaj imam LPG na golfu in sicer kljub temu da nisem imel nobenih te?av z njim, ne vem ?e bi se ponovno odlo?il za predelat bencinarja na plin. Stro?ek je takoj 1000 ? ?e ne ve? (sam sem dal cca 3 leta nazaj 1200 ?) edina mo?nost tankanja mi je zaenkrat petrol, kateremu pa je v zadnjem letu zelo padla kakovost plina (plinski filter je po 20k km ?rno rjast, kar prej nikoli ni bil, pozna se tudi pri navoru, saj ob vklopu klime 100 konjskemu avtu zmanjka mo?i, sicer je deloma kriva tudi motorizirana loputa ampak pri vo?nji na bencin se to ne dogaja)

 

No tako, danes sem ?el gledat prvega na spisku in sicer l.04, 100k prevo?enega, 1.6 turbo dizel z 110 konji. Vse OK, vendar je bil prvi lastnik italijan in ker vem kak?ni so te ljudje, je bil to ?e prvi pomislek ki sem ga imel. Drugo kar me je pa definitivno odvrnilo od nakupa pa je bila ?vi?gajo?a turbina in pri mrzlem in pri ogretem avtu, sicer avto vle?e normalno, tudi pelje se dobro ampak nekako ne bi vzel avta z tako turbino...

 

Kaj mislite vi, kaj z turbino? Je to pa? nekaj normalnega za te avte ali bo kmalu izdihnila? Turbino se je sli?alo pri zaprti havbi z ugasnjeno ventilacijo in ugasnjenim radijem, z odprtimi voznikovimi vrati.

 

Hvala za odgovore

 

LP

Napisano

(plinski filter je po 20k km ?rno rjast, kar prej nikoli ni bil, pozna se tudi pri navoru, saj ob vklopu klime 100 konjskemu avtu zmanjka mo?i, sicer je deloma kriva tudi motorizirana loputa ampak pri vo?nji na bencin se to ne dogaja)

 

 

Mojster meni se pri 166 konjih na benz in LPG konkretno ?uti ko se vklopi-izklopi kompresor klime, ?uti se samo to, ko pa 1X laufa pa ni razlike. Pri navoru je ta vklop-izklop res komaj opazen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mojster meni se pri 166 konjih na benz in LPG konkretno ?uti ko se vklopi-izklopi kompresor klime, ?uti se samo to, ko pa 1X laufa pa ni razlike. Pri navoru je ta vklop-izklop res komaj opazen.

 

 

Ne govorim samo o vklopu, vendar tudi ob speljevanju, pospe?evanju. To vem da se pri bencinarju ?uti vklop kompresorja, pri dizlu manj, vendar pri meni se to pozna tudi na vo?nji. ?e bi se vozil samo po AC me to ne bi toliko motilo, moti me pa? vo?nja po Ljubljani, ki sestavlja cca 20% moje vsakdanje poti (semaforji, gu?va,...)

 

Ali kdo kaj ve? lahko pove kako je z tem turbinami pri mazdah, je to OK, da se jo sli?i ali je zrela za odpis?

 

Hvala

Napisano

meni turbina "zvizga" (pa? zvok turbine) od zmeraj, pa ?e kar dela... ma a ni ti normalno?

 

Baje je to zelo narobe....pri mazdi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Baje je to zelo narobe....pri mazdi

 

Pomoje je ok. Itak si ?vi?ganje vsak druga?e predstavlja. Jaz mam novo turbino pa isto '?vi?ga'. ?e je to ?vi?ganje. Recimo sli?i se ko spusti? gas in obrati padajo...

Napisano

V?eraj sem kon?no pri?el do fotrovega avtomobila, da sem stestiral kako naj bi se sli?ala turbina in dejansko se turbino sli?i vendar ne ?ez zaprto haubo in ne da bi se jo sli?al v notranjosti avta in gre tudi za druga?en zvok.

 

Avta imata iste ma?ine, 1 leto sta narazen po starosti, kilometri so skorajda isti (100K) tako da je bila primerjava realna. Res je da je zvizganje turbine zelo relativen pojem, ker si to vsak razlaga po svoje, vendar pri 100k km ne sli?i? turbine pri normalni vo?nji tudi ?e si pozoren na njo (ugasne? radio, ugasne? ventilacijo,...)

 

Tako da ?e vedno i??em dalje.

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.