Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

js nevem kako vam rata imet tako nizko porabo...js sem najnizjo imel ko sem sel v makedonij in takrat je bilo 6.3l drugac pa nikoli pod 7.0l...trenutno mam 7.4l..morem ocitno na kaksemn tecaj varcne voznje...

 

Ja, moja poraba je natanko ista, mislim da tipi malo pretiravajo o nizki porabi... :hudicek: Pa saj ne more? vozit tak stroj s petimi litri ma dejmo no...penzioneri neki... :harhar:
Napisano

Ja, moja poraba je natanko ista, mislim da tipi malo pretiravajo o nizki porabi... :hudicek: Pa saj ne more? vozit tak stroj s petimi litri ma dejmo no...penzioneri neki... :harhar:

 

Ma ti si penzioner, k edin penzionerji ne znajo porabe zni?at :harhar:

 

Mal se hecam ampak ni dale? od resnice - po?asna penzionerska pospe?evanja so smrt za ugodno porabo. Najbolje je odlo?no pospe?it do ?eljene hitrosti potem pa enakomerno vstrajat pri tej hitrosti z ustrezno prestavo.

33112_1.png

Napisano

Razen ?e ma? DPF. Potem ti ob odlo?nem pospe?evanju saje nabuta v filter in to pomeni hitrej?o regeneracijo, kot pri blagem pospe?evanju. Zdej katera opcija (obe sta slabi) je bolj?a, ne vem :)

Napisano

men se zdi, da jaz pa roko odlocno pospesujeva in vztrajava pri enakomerni voznji, ampak se to dogaja pri ca. 160km/h naprej :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

men se zdi, da jaz pa roko odlocno pospesujeva in vztrajava pri enakomerni voznji, ampak se to dogaja pri ca. 160km/h naprej :P

 

hehe...Mythbuster Jamie Hyneman bi rekal: Well, there's your problem :D

33112_1.png

Napisano

men se zdi, da jaz pa roko odlocno pospesujeva in vztrajava pri enakomerni voznji, ampak se to dogaja pri ca. 160km/h naprej :P

 

To bo ja! :bravo: Sicer pa je.e? pol litra gor al pa dol... :harhar:

Napisano

To bo ja! :bravo: Sicer pa je.e? pol litra gor al pa dol... :harhar:

 

Meni se tudi ne da cincat pa nekaj na to porabo gledat. :P

Trenutno imam tudi jaz 7.5/100.Mislim,da je to kar normalna poraba za normalno vo?njo za tako te?ek avto.

Vsaj na testih bi tako napisali.Vse kar je manj je mnogo relacije in AC po predpisih in ?im manj mesta(?e posebej klancev kot pri nas).

 

 

Napisano

halo kolk ste zapeli za to :D pa sej noben ne govori o tem, da morate cincat - ?tos je samo v tem, da se pa? da vozit tudi z manj kot 6 litri oziroma celo manj kot 5 litri, ?e bi se ?lovek to zahotel oziroma bi se vozil po ustreznih cestah.

 

Saj pravim, DA SE, ampak je to le za mazohiste in tiste, ki jim je vo?nja muka in vse prehitro kar je nad 100kmh. :P

33112_1.png

Napisano

glede pospesevanja in enakomerne voznje ne bi zgubljal besed,ponavadi da v visjo prestavo tam okoli 3.500 rpm vcasih ce se kj dirka tudi do skoraj 5.000rpm gre (ja mazda dizel se navija do tam) stil voznje je pa tak prva prestava skoraj samo speljevanje,druga do 40km/h tretja do 80km/h cetrta do110 km/h peta do 160 km/h ssesta pa vcasih do 235km/h..sploh pa zdej ko plavci stavkajo..

www.trziskisladoled.si

Napisano

glede pospesevanja in enakomerne voznje ne bi zgubljal besed,ponavadi da v visjo prestavo tam okoli 3.500 rpm vcasih ce se kj dirka tudi do skoraj 5.000rpm gre (ja mazda dizel se navija do tam) stil voznje je pa tak prva prestava skoraj samo speljevanje,druga do 40km/h tretja do 80km/h cetrta do110 km/h peta do 160 km/h ssesta pa vcasih do 235km/h..sploh pa zdej ko plavci stavkajo..

 

Teb ?e malo ?re....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Teb ?e malo ?re....

 

Sej zato se men sploh ne zdi, da Mazda diesel velik ?re, ker jo lahko kar konkretno stiska? pa bo poraba ?e vedno v zelo normalnih mejah.

 

Po moje diesla prakti?no ne more? spraviti ?ez 8,5 razen, ?e bi cel tank naredu v mestni gu?vi samo s prvo in drugo prestavo.

33112_1.png

Napisano

Sej zato se men sploh ne zdi, da Mazda diesel velik ?re, ker jo lahko kar konkretno stiska? pa bo poraba ?e vedno v zelo normalnih mejah.

 

Po moje diesla prakti?no ne more? spraviti ?ez 8,5 razen, ?e bi cel tank naredu v mestni gu?vi samo s prvo in drugo prestavo.

 

lahko lahko,se spomnim lansko leto ko sem bil v makedonij mislim da sem imel porabo okoli 13l,ampak to je bilo zato k sem imel eno slabo nafto notri in mi je enkrat zmrznala pa sem jo hotu porabit , sem pa imel skoraj polno..tko da mi je avto mislim da ene 3 dni laufau najmanj po ene 16 ur na dan,tudi ko sem sel na kavo v kaksen lokal je avto lafau..tko da ja smo eni taki pacienti da je vse mozno...

 

sem pa med vozbjo najvec porabo imel 8.2 l na 1060 km...lansko leto poleti... iz mak do slo..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Sam sem mel kak mesec (ali ve?) porabo povpre?no 8.3. Sicer sem se za?el v slu?bo (cca. 50km/dan) vozit ve?inoma po avtocesti, hitrost tam do 160km/h, povpre?na hitrost pa je bla (po BC) cca 55km/h. Sem najprej misli, da je to "normalno", ampak mi na sre?o ni dalo miru in sem ?el do Mazda servisa. Dali smo na tester, kjer so zaznali nekaj na EGR ventilu. Na sre?o je bila po?ena samo ena cevka, ki gre na ta ventil, kar je baje rezultiralo v ve?ji porabi. Zamenjano v petek, do danes je poraba po BC (ve? ali manj iste relacije) tam nekje 7,8l. :P :ne vem:

 

Od kod vam 6l (ali manj) pa mi ni jasno :huh: Je pa res, da vsa leta opa?am da imam pozimi kak liter ali ve? ni?jo porabo, verjetno zimske gume, klima ne dela na polno, pa ?e po?asneje se (vsaj v povpre?ju) vozimo.

Napisano

Sam sem mel kak mesec (ali ve?) porabo povpre?no 8.3. Sicer sem se za?el v slu?bo (cca. 50km/dan) vozit ve?inoma po avtocesti, hitrost tam do 160km/h, povpre?na hitrost pa je bla (po BC) cca 55km/h. Sem najprej misli, da je to "normalno", ampak mi na sre?o ni dalo miru in sem ?el do Mazda servisa. Dali smo na tester, kjer so zaznali nekaj na EGR ventilu. Na sre?o je bila po?ena samo ena cevka, ki gre na ta ventil, kar je baje rezultiralo v ve?ji porabi. Zamenjano v petek, do danes je poraba po BC (ve? ali manj iste relacije) tam nekje 7,8l. :P :ne vem:

 

Od kod vam 6l (ali manj) pa mi ni jasno :huh: Je pa res, da vsa leta opa?am da imam pozimi kak liter ali ve? ni?jo porabo, verjetno zimske gume, klima ne dela na polno, pa ?e po?asneje se (vsaj v povpre?ju) vozimo.

 

Sej smo ?e ugotovili,da je normalna poraba za M6 diesel tam nekje okoli 7-7,5 l/100. ;)

Kar je manj je zelo "previdna" vo?nja ali pa Shell gorivo.

 

 

Napisano

Po moje diesla prakti?no ne more? spraviti ?ez 8,5 razen, ?e bi cel tank naredu v mestni gu?vi samo s prvo in drugo prestavo.

 

Ja, kaj ?e.... cel tank po AC v Nem?iji s povpre?jem 180 km/h.... ?ez 10... pa ?e liter olja za povrh......... :D

Probaj.... :P

Napisano

Vsak ima svojo 'normalno' porabo, glede na stil vo?nje, ki ga ima. pri meni je okol 6,6 povpre?na v slabih 60.000 km. Je pa mal avtoceste, pa mal mestne in primestne vo?nje. Po AC grem ponavadi tja do 140, ko me prime pa tut 200+ :-).

Napisano

Ja, kaj ?e.... cel tank po AC v Nem?iji s povpre?jem 180 km/h.... ?ez 10... pa ?e liter olja za povrh......... :D

Probaj.... :P

 

Norc :bravo:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.