Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

imam mazdo 6 diesel letnik 2008 z 85 000 prevo?enih kilometrov in zadeva mi cuka pri cca 1800 do 2000 obratih. Ko da? gas pocuka potem pa je vse ok. Je pa vseeno ali je avto mrzel topel. Zadevo so mi ?e 4x urejali na servisu, menda z menjavo SW in stvar je potem bolje za cca 1000 do 3000 km potem pa spet slab?e. Ker bo avto kmalu izven garancije, me zanima ali se moram s tem cukanjem sprijaznit ali z malo ve? slabe volje razlo?it serviserjem naj se nehajo hecat...Ker verjamem, da se mazdi pri vsem nejenem slovesu to nebi smelo dogajat, ?e pa ?e, pa bi moral to zrihtat v prvo in ne vedno znova in znova nek SW menjavat.

  • Odgovori 56
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Naj ti naredijo ro?no ?telanje injektorjev... o?itno niso dobor "nau?eni"

 

Kaj pa gorivo... a tanka? skoz istega distributerja al meja?. Pri meni osebno je Agip najbolj problemati?en, ker zna kar precej cukat.

33112_1.png

Napisano

Zdravo,

imam mazdo 6 diesel letnik 2008 z 85 000 prevo?enih kilometrov in zadeva mi cuka pri cca 1800 do 2000 obratih. Ko da? gas pocuka potem pa je vse ok. Je pa vseeno ali je avto mrzel topel. Zadevo so mi ?e 4x urejali na servisu, menda z menjavo SW in stvar je potem bolje za cca 1000 do 3000 km potem pa spet slab?e. Ker bo avto kmalu izven garancije, me zanima ali se moram s tem cukanjem sprijaznit ali z malo ve? slabe volje razlo?it serviserjem naj se nehajo hecat...Ker verjamem, da se mazdi pri vsem nejenem slovesu to nebi smelo dogajat, ?e pa ?e, pa bi moral to zrihtat v prvo in ne vedno znova in znova nek SW menjavat.

 

Ko sem avto kupil so mi rekli, da ?e se le da naj se izogibam Petrola, najbolj pa priporo?ajo Agip. Tako da ?e se da tankam na Agipu ali OMV. Zdej po zadnjem ?telanju pa sem tanku ve?ino OMV paje enako, tako da te?ko re?em da je kak?na razlika pri cukanju med enim in drugim gorivom.

Napisano

Ko sem avto kupil so mi rekli, da ?e se le da naj se izogibam Petrola, najbolj pa priporo?ajo Agip. Tako da ?e se da tankam na Agipu ali OMV. Zdej po zadnjem ?telanju pa sem tanku ve?ino OMV paje enako, tako da te?ko re?em da je kak?na razlika pri cukanju med enim in drugim gorivom.

 

Kdo te je pa to nafopal... OMV je imel celo pred kake dobre pol leta veliko te?av s premalo "mastno" nafto in razne bolj ob?utljive visokotla?ne pumpe so tudi zaribale zaradi tega.

 

Agip je meni redno cukal (zdaj ga ne tankam ve?) napram recimo MOLu in Petrolu, kjer cukanja ni.

 

Moj predlog, ?e se ?e boji? Petrola pa pojdi 1x na MOL in probaj, kaj se bo dogajalo. Tko bo? najla?je eleminiral mo?nost goriva oziroma jo potrdil. Zavedati se je pa? treba, da v dobrobit ?im manj?e porebe postavljajo delovanje motorja skoraj ?isto na rob optimalnosti. samo malo je treba pa gre zadeva ?ez ta rob pa ima? cukanje ipd.

33112_1.png

Napisano

Opazil sem enak problem, in septembra ko peljem na redni servis bom zagnjavil (gama, btc)

 

Mogoce bi blo pametno da naredimo kako "skupinsko" prijavo napake?

Napisano

Opazil sem enak problem, in septembra ko peljem na redni servis bom zagnjavil (gama, btc)

 

Mogoce bi blo pametno da naredimo kako "skupinsko" prijavo napake?

 

Mogo?e ?e se nas najde ve? je vedno la?je, jaz sem sicer zadevo kupu in jo servisiram pri Interclassu. Kar se samih rednih servisov ti?e nimam pripomb razen sevda na ceno in na to da bi mi avto lahko vsaj oprali za tak denar.

 

Jaz sedaj preverjam ?e gorivo, trnutno sem ga tankal na petrolu in ga bom ?e naslednji? tako da bo res v rezervoarju samo petrolovo gorivo potem pa probam ?e Mol, kot je predlagala Boss potem pa spet na servis.

 

Sej zaenkrat mi ni? ne komplicirajo, pravijo ?e bo ?e cukal pridite kar nazaj. Mene sam skrbi kako bo, ko bo potekla garancije in pa ne da se mi skoz na servisu stat, ker konec koncev sem kupu avto za vozit in ne za na servisu stat :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

Napisano

Probajte natankat benz. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

 

Zmeni se, da ti probajo delovanje ?ob ro?no programirat na ustrezne vrednosti. To bo ?e najbolj zaleglo, ker z updejtom programa, kot vem, se same ?obe ne reprogramirajo.

33112_1.png

Napisano

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

 

PA verjamem da ce se je problem zacel v garanciji so ga dolzni odpraviti ne glede na potek le te...

 

Sicer pa zadnje case slisimo ?udne drobne tiske od M garancije.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no ja kak za koga pri meni se je na 2006 letniku pri cca. 120000km cukanje za?elo in samo stopnjevalo v to da avto mrzel ni imel mo?i...avto celi tedn na servisu...epilog da na avtu ni napake ko sem ?el po njega so ga pa v gara?o postavli da je dobro ?el...drugo jutro pa spet ista pesem...vsaki? na rednem servisu so pa novi software meli HALO vsaki? nov software ?e ?tiri leta pa ro?no nastavljanje diz...do zdaj videl in sli?al samo pri mazdi..za mene na?alost enkrat mazda nikol ve? mazda..

Napisano

Tudi meni se ?udno zdi to u?enje ?ob...wtf?!? Tudi jaz sem to zasledil samo pri Mazdi. Prej imel dci, kako ?telanje neki, niti cukanja...?udno.

Napisano

Mece imajo tud to, samo se na?tela cca vsakih 50kkm, ?e je potrebno in je mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aja, se prav smo mi na nek na?in meca wannabe :-) No po cenah so oni mazda wannabe :D:P

 

Po cenah mece presegamo. Vsaj na rednih servisih.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

 

 

 

Na servisu so nekaj po?timali in zadeve je bilaj precej bolj?e po cca 2000 KM ni bilo zaznati cukanja le manj?a ne odlo?nost pri dodajanju plina pri kriti?nih obratih, torej jaz ko sem na to bil pozoren sem opazil za kaj gre ?e bi dobil v roke avto prvi? tega nebi opazil. Sedaj po 4000 km od servisa pa mi je prvi? spet resno pocukala.

Od pristojinih pa sem dobil naslednje odgovore:

- na servisu dejanske re?itve nimajo, torej razlog za te?avo ni znan. Edino kar naredijo je menjava softweara.

- Na mazdi Slovenija pa mi je nek gospod brez kan?ka slabe vesti in ob?alovanja pojasnil da to pa? tako je pri teh avtomobilih in da se to ne smatra kot da je z avtomobilom kaj narobe. Predvidevajo da se bo to odpravilo v prihodnosti z eno izmed novih verzij softweara. Skratka eno sranje, ki me?e slabo lu? na druga?e sicer dobro zasnovan avto.....sem bil slabe volje ta te?ko opi?em kako, ker sme precej nemo?en.

Seveda pa je dejstvo ?e naslednje da teh motorjev ne vgrajuje ve? ampak so jih nadomestili z novim 2.2, ki menda nima tak?nega na?ina delovanja :)

Napisano

Na servisu so nekaj po?timali in zadeve je bilaj precej bolj?e po cca 2000 KM ni bilo zaznati cukanja le manj?a ne odlo?nost pri dodajanju plina pri kriti?nih obratih, torej jaz ko sem na to bil pozoren sem opazil za kaj gre ?e bi dobil v roke avto prvi? tega nebi opazil. Sedaj po 4000 km od servisa pa mi je prvi? spet resno pocukala.

Od pristojinih pa sem dobil naslednje odgovore:

- na servisu dejanske re?itve nimajo, torej razlog za te?avo ni znan. Edino kar naredijo je menjava softweara.

- Na mazdi Slovenija pa mi je nek gospod brez kan?ka slabe vesti in ob?alovanja pojasnil da to pa? tako je pri teh avtomobilih in da se to ne smatra kot da je z avtomobilom kaj narobe. Predvidevajo da se bo to odpravilo v prihodnosti z eno izmed novih verzij softweara. Skratka eno sranje, ki me?e slabo lu? na druga?e sicer dobro zasnovan avto.....sem bil slabe volje ta te?ko opi?em kako, ker sme precej nemo?en.

Seveda pa je dejstvo ?e naslednje da teh motorjev ne vgrajuje ve? ampak so jih nadomestili z novim 2.2, ki menda nima tak?nega na?ina delovanja :)

 

koliko pa ima? km skupaj? ?e razberem si ze okoli 100 jurjev, so pogledali / menjali filter za nafto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

koliko pa ima? km skupaj? ?e razberem si ze okoli 100 jurjev, so pogledali / menjali filter za nafto?

 

 

Ja res je imam 93 000 in ?e nekaj malega. Filtre menjuje po predvidenem planu servisiranj, avto je redno servisiran na 20 000 Km, na tem istem servisu.

 

Sedaj mi niso menjavali ni? samo ?telali oziroma nalo?ili nov softwear.

Napisano

O?itno gre za ob?utljiv sistem na nafto, al kaj vem. Pri starej?ih ?estkah je podobno. Je pa tako, ?e v prostem teku opazi? pove?ane vrtljaje je mo?no, da se izvaja regeneracija DPF filtra, ali pa da se ?obe u?ijo (ima sistem za samonastavljanje ?ob). Takrat je fino po?akat, da obrati padejo, pa potem ugasne? avto.

Napisano

Ja res je imam 93 000 in ?e nekaj malega. Filtre menjuje po predvidenem planu servisiranj, avto je redno servisiran na 20 000 Km, na tem istem servisu.

 

Sedaj mi niso menjavali ni? samo ?telali oziroma nalo?ili nov softwear.

 

no ja ?e so kdaj ble kake smeti....sicer bi se moralo to poznati v ve?ini ne samo ob dolo?enem trenutku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni "di?i" po te?avah z gorivom. Mogo?e si kdaj natankal slab?o kakovost dizla in sedaj te cel ?as "ja?e".

Poizkusi s kakim aditivom za gorivo, da spravi? ne?elene sestavine sistema. Jaz sicer navijam za Megasel, vendar ni nujno, da uporabi? prav tega. Omenjeni ima nekaj prednosti pred drugimi, ker je ve? komponenten. Vendar se lahko odlo?i? tudi za kako drugo varianto. V kolikor se z aditivom stanje ne izbolj?a, bo? vsaj imel nekoliko bolj jasno sliko, ki bo jasno kazala na slabo delovanje ?ob v kombinaciji z za ra?. programom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Eno pitanje. Kam gre eventuelna umazanija potem? Da ne kon?a potem umazanija iz napeljave ravno pri ?obah?

 

Ne gre za umazanijo, to naj bi polovil filter. Gre za morebitno manj?o koli?ino vode in smolaste sestavine raztopljene v gorivu, ki ne zgorijo. Smolaste sestavine tvorijo usedline na injektorjih, kar ovira njihovo pravilno delovanje. Morebitno manj?o koli?ino vode aditiv ve?e na sebe on jo razpr?i po gorivu ter jo postopno izlo?i skozi ?obe v izpu?ni sistem, smolaste usedline pa postopoma topi, ker pa ima ?e mazalni u?inek, injektorji lep?e delujejo.

Natezanje s softverom, mi nekako nakazuje, da ni v tem problem, saj se zadeva ne bi destabilizarala vsakih 2000km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ok, kaj pa ?e je umazanija tolk 'mejhna' da gre mim filtra? A to je tut mo?no?

 

To pomeni, da bo ?la tudi skozi ?obo in zgorela, ali pa tudi ne v cilindru. Po mojem ni sporna faza vbrizga, sporen je proces po eksploziji, ko se na stene izgorevalne komore in tudi po delu injektorja, ki ?trli v njo postopoma lepijo ostanki izgorevanja.

post-483-1292600722_thumb.jpg?ist injektor post-483-1292611579_thumb.jpgumazan injektor

Tako nekako izgleda vbrizg. Na stenah in tudi le?i??ih ventilov se lepijo ostanki izgorevanja. Na 100.000 km se porabi okoli 6500 litrov dizla, ?e to podelimo na injektorje, pripada vsakemu cca. 1625 litrorv dizla. Torej obstaja velika verjetnost, da motor ne deluje ve? optimalno. Nekaj na ra?un saj na batnih obro?kih, nekaj na ra?un sede?ev ventilov in nekaj na ra?un pravilnega razpr?evanja injektorja. Zakaj torej ne bi te ostanke o?istili v zadovoljivem obsegu (idealno bi bilo mehani?no ?i??enje, vendar ni ekonomi?no) z nekim dodatkom za gorivo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.