Skoči na vsebino

MX5 NB 2.5 facelift


Metachlone

Priporočeno sporočilo

?ivjo :jupiii:

 

?e kak?en mesec prebiram forum, predvsem teme o MX5

 

Naj samo dodam, da je o?e lastnik Mazde 3 2.0 (08) in moram re?t, da je glede na prej?nji avto (Toyota Corolla), neprimerno bolj odziven, se zelo manj nagiba v ovinkih, skratka dosti bolj?i avto. Sem sedel tudi v Aurisu, vendar sem ?e zmeraj za 3-ko.

 

Kar nekaj stvari sem ?e prebral o MX5-ki tako na forumu kot drugje na netu, gledal review-je,...

 

?e od nekdaj si ?elim imeti majhen ?portni avto. Tu se mi ne gre toliko za mo?, kot polo?aj za volanom in ob?utki, ko vozi? tak avto. Sedaj imam kon?no mo?nost, da trenutni avto zamenjam za kak?no majhno sportivo.

 

Zagledal sem se predvsem v MX5, Toyoto MR2, BMW Z3,... in tudi Smart Roadster (ta mi je ?e zmeraj v?e?, vendar je cena prevelika za to kar dobim, predvsem mi je v?e? targa streha). Glede na to, da bi bil to moj avto za vsak dan in v vsakem vremenu, sem nekako pri?el do zaklju?ka, da je ?e najbolj primerna, glede na stro?ke in uporabnost, MX5. No?em preve? starega avta, druga?e bi vzel avto, ki ima targa streho - to se mi zdi najbolj?a kombinacija med cabriom in trdo streho.

 

Ker bo to moj edini avto me zato zanimajo nasveti tistih, ki ga uporabljajo vsak dan, tudi pozimi. Super mi je, da je model tako raz?irjen in da se da montirati trdo streho (za pozimi), s katero mi sicer ?e bolj?e zgleda.

 

Gledam NB 2.5 model, verjetno kar 1.6. Vozni?ki izpit imam ?e 9 let, vendar imam prav svoj avto ?ele eno leto, kar pomeni, da ni ni? bonusa pri zavarovanju (tako, da 1.8. skoraj odpade, oz se moram ?e pozanimati, koliko je dejanske razlike).

 

Zdaj pa k vpra?anjem :blush: MX5 sem sicer enkrat peljal, vendar samo za 5min (NB, 1.6 motor). Sem bil ?e takrat navdu?en :ouje: vendar nisem imel financ, da bi sploh razmi?ljal o nakupu. Kupoval bom po?asi, verjetno enkrat pozimi, kadar naj bi bile tudi ni?je cene!?

 

1. kako se avto obna?a pozimi? verjamem, da je noro driftati po snegu, vendar me zanima kako premaguje klance? tu ne mislim kak?nih ekstremnih naklonov, ampak take, ki jih sre?ujemo v mestu (npr. klanec pri izvozu z obvoznice, ?e se ustavi? na sredini lahko normalno spelje??). To spra?ujem, ker nimam izku?enj z zadnjim pogonom (?eprav se mi zdi, da za neko normalno uporabo bi moralo biti enako kot pri mojem Grande Puntu, ?e ima? neke normalne zimske gume).

 

2. kak?ne so va?e izku?nje s HARD TOPom? Se ga spla?a imeti za pozimi?

 

3. nekaj sem ?e iskal po netu in na?el tudi prtlja?nik za smu?i/bord (rabil ga bom tudi za prevoz do smu?i??a oz v skrajnem primeru si lahko sposodim drug avto), ima mogo?e kdo to, kako se obnese?

 

4. gledam samo avte s klimo, ker se mi zdi, da je za pozimi obvezna oz tudi poleti najbr?, ?e si kje v gu?vi na 30+ (seveda s streho gor)

 

5. ?e vedno sem v dilemi ali usnje ali ne. Tisti, ki imajo usnje imajo tudi ogrevanje zice (dobro brez tega bom ravno tako pre?ivel) kak?ne so va?e izku?nje s tem? Poleti so najbr? precej segrejejo, pozimi pa ravno obratno!? Kako je z umazanijo?

 

6. se mi sploh spla?a vzeti facelift model, so kak?ne izbolj?ave,...

 

7. gledam predvsem od letnika 02 naprej, okrog 7.000 EUR (najraje zamenjava za mojega GP, plus da ?e malo dopla?am)

 

8. ima kdo kak?ne izku?nje z uvozom? (v DE in ITA je precej ve?ja izbira, sploh s klimo in tudi usnja je ve?)

 

9. gledati sem ?el ?e eno v SLO, uvo?ena, stoji pribli?no eno leto (?e bi jo vzel, bi se zmenil, da oni naredijo servis najprej), testna vo?nja takrat ni bila mogo?a - upam da mi ?im prej rata

 

10. GP sem vozil na servis k nekemu gospodu, vendar ker je on specializiran predvsem za Fiate, me zanima ali obstaja kak?en podoben za Mazde in da ga priporo?ate (nek mehanik v Kamniku?)

 

11. je morda tukaj gor kak?en ?tru?ko, ki res obvlada in bi bil pripravljen proti pla?ilu z mano iti na ogled kak?nega avta (najprej bi ?e sam pogledal, vendar pred final nakupom bi prosil za pomo?)

 

12. zaenkrat bo zadosti, se bom ?e kaj spomnil :)

 

Druga stvar pa je, da glede na to, da se ?e nisem kaj dosti vozil, bi ga rad najprej sprobal (?e mi sploh ustreza, da ne bom ?ez pol leta prodajal). Lepo bi prosil, ?e bi bil kateri od vas tako prijazen in ima po mo?nosti ?e NB facelift model, da bi se dobila, da vidim, kako mora sploh dobra MX5 zgledati, da dobim mogo?e kak?en nasvet na kaj biti pozoren pri nakupu (sem ?e bral tisto na netu), mogo?e celo testna vo?nja :), aja pa da sprobam, ?e gre teni?ka torba v prlja?nik, ?e gre imam dovolj prostora :)

 

Uff sem se razpisal :D

 

Hvala ?e vnaprej :)

 

Aja, sem iz LJ, tako da kjerkoli v okolici bi bilo super.

 

LP Bojan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo :jupiii:

 

?e kak?en mesec prebiram forum, predvsem teme o MX5

 

Naj samo dodam, da je o?e lastnik Mazde 3 2.0 (08) in moram re?t, da je glede na prej?nji avto (Toyota Corolla), neprimerno bolj odziven, se zelo manj nagiba v ovinkih, skratka dosti bolj?i avto. Sem sedel tudi v Aurisu, vendar sem ?e zmeraj za 3-ko.

 

Kar nekaj stvari sem ?e prebral o MX5-ki tako na forumu kot drugje na netu, gledal review-je,...

 

?e od nekdaj si ?elim imeti majhen ?portni avto. Tu se mi ne gre toliko za mo?, kot polo?aj za volanom in ob?utki, ko vozi? tak avto. Sedaj imam kon?no mo?nost, da trenutni avto zamenjam za kak?no majhno sportivo.

 

Zagledal sem se predvsem v MX5, Toyoto MR2, BMW Z3,... in tudi Smart Roadster (ta mi je ?e zmeraj v?e?, vendar je cena prevelika za to kar dobim, predvsem mi je v?e? targa streha). Glede na to, da bi bil to moj avto za vsak dan in v vsakem vremenu, sem nekako pri?el do zaklju?ka, da je ?e najbolj primerna, glede na stro?ke in uporabnost, MX5. No?em preve? starega avta, druga?e bi vzel avto, ki ima targa streho - to se mi zdi najbolj?a kombinacija med cabriom in trdo streho.

 

Ker bo to moj edini avto me zato zanimajo nasveti tistih, ki ga uporabljajo vsak dan, tudi pozimi. Super mi je, da je model tako raz?irjen in da se da montirati trdo streho (za pozimi), s katero mi sicer ?e bolj?e zgleda.

 

Gledam NB 2.5 model, verjetno kar 1.6. Vozni?ki izpit imam ?e 9 let, vendar imam prav svoj avto ?ele eno leto, kar pomeni, da ni ni? bonusa pri zavarovanju (tako, da 1.8. skoraj odpade, oz se moram ?e pozanimati, koliko je dejanske razlike).

 

Zdaj pa k vpra?anjem :blush: MX5 sem sicer enkrat peljal, vendar samo za 5min (NB, 1.6 motor). Sem bil ?e takrat navdu?en :ouje: vendar nisem imel financ, da bi sploh razmi?ljal o nakupu. Kupoval bom po?asi, verjetno enkrat pozimi, kadar naj bi bile tudi ni?je cene!?

 

1. kako se avto obna?a pozimi? verjamem, da je noro driftati po snegu, vendar me zanima kako premaguje klance? tu ne mislim kak?nih ekstremnih naklonov, ampak take, ki jih sre?ujemo v mestu (npr. klanec pri izvozu z obvoznice, ?e se ustavi? na sredini lahko normalno spelje??). To spra?ujem, ker nimam izku?enj z zadnjim pogonom (?eprav se mi zdi, da za neko normalno uporabo bi moralo biti enako kot pri mojem Grande Puntu, ?e ima? neke normalne zimske gume).

 

2. kak?ne so va?e izku?nje s HARD TOPom? Se ga spla?a imeti za pozimi?

 

3. nekaj sem ?e iskal po netu in na?el tudi prtlja?nik za smu?i/bord (rabil ga bom tudi za prevoz do smu?i??a oz v skrajnem primeru si lahko sposodim drug avto), ima mogo?e kdo to, kako se obnese?

 

4. gledam samo avte s klimo, ker se mi zdi, da je za pozimi obvezna oz tudi poleti najbr?, ?e si kje v gu?vi na 30+ (seveda s streho gor)

 

5. ?e vedno sem v dilemi ali usnje ali ne. Tisti, ki imajo usnje imajo tudi ogrevanje zice (dobro brez tega bom ravno tako pre?ivel) kak?ne so va?e izku?nje s tem? Poleti so najbr? precej segrejejo, pozimi pa ravno obratno!? Kako je z umazanijo?

 

6. se mi sploh spla?a vzeti facelift model, so kak?ne izbolj?ave,...

 

7. gledam predvsem od letnika 02 naprej, okrog 7.000 EUR (najraje zamenjava za mojega GP, plus da ?e malo dopla?am)

 

8. ima kdo kak?ne izku?nje z uvozom? (v DE in ITA je precej ve?ja izbira, sploh s klimo in tudi usnja je ve?)

 

9. gledati sem ?el ?e eno v SLO, uvo?ena, stoji pribli?no eno leto (?e bi jo vzel, bi se zmenil, da oni naredijo servis najprej), testna vo?nja takrat ni bila mogo?a - upam da mi ?im prej rata

 

10. GP sem vozil na servis k nekemu gospodu, vendar ker je on specializiran predvsem za Fiate, me zanima ali obstaja kak?en podoben za Mazde in da ga priporo?ate (nek mehanik v Kamniku?)

 

11. je morda tukaj gor kak?en ?tru?ko, ki res obvlada in bi bil pripravljen proti pla?ilu z mano iti na ogled kak?nega avta (najprej bi ?e sam pogledal, vendar pred final nakupom bi prosil za pomo?)

 

12. zaenkrat bo zadosti, se bom ?e kaj spomnil :)

 

Druga stvar pa je, da glede na to, da se ?e nisem kaj dosti vozil, bi ga rad najprej sprobal (?e mi sploh ustreza, da ne bom ?ez pol leta prodajal). Lepo bi prosil, ?e bi bil kateri od vas tako prijazen in ima po mo?nosti ?e NB facelift model, da bi se dobila, da vidim, kako mora sploh dobra MX5 zgledati, da dobim mogo?e kak?en nasvet na kaj biti pozoren pri nakupu (sem ?e bral tisto na netu), mogo?e celo testna vo?nja :), aja pa da sprobam, ?e gre teni?ka torba v prlja?nik, ?e gre imam dovolj prostora :)

 

Uff sem se razpisal :D

 

Hvala ?e vnaprej :)

 

Aja, sem iz LJ, tako da kjerkoli v okolici bi bilo super.

 

LP Bojan

 

post-6099-1283251399_thumb.jpg

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ufffff, BOSS je konkurenco dubu,hehe... :bravo:

 

Na par vpra?anj bi ti znal odgovorit; ?eprov sam nimam ne mazde ne izku?enj z mijaticami, sem tudi sam dosti pre?ekiral forume podolgem in po?ez :jupiii:

 

1. ?e se ne motim, avto sam ne vem ?e ima kake protizdrsne sisteme,lahk da se motim, sam pri?akuj v snegu old school vo?njo. Ti priporo?am res bol na zihr-zihr vo?njo, k da bo kaka neumnost (izku?nje z BMW-jem). ?e bi pa res ob?util ta prav filing zadnjega pogona, ti pa priporo?am kak ful velik prazn parkiri??e in sprobaj. Aja, ne?em stra?it, sam ob obilnem sne?enju folk ne gre nikamor z bavarci (BMW-ji)

 

2. ?e bo to res tvoj one-and-only avto?ek, je priporo?ljivo, da si lasti? hard top (pre?ekiri ponudbo po interrnetu;predvsem po tujini). S tem bo? podalj?al ?ivljensko dobo platnene strehe; s predpostavko, da jo bo? pred zimovanjem primerno pripravil. Seveda, ob kakem son?nem dnevu gre streha lohk hit dol. In bo? imel ta prav winter feeling :notworth:

 

3. Mislim,da si tega na tem forumu nih?e ne lasti ( vzrok: ve?ina ima mx-ko za drugi avto) ?al, zopet tujina :ne vem: Lahko, da se motim

 

4. MX-5 2.5 mislim da ima ?e serijsko klimo, tako da tukaj ne bo problema, kar pa ne morem re?ti za PFL (redke so jo imele, razen ?e ni bila kaka special edition), ?e se bo? slu?ajno odlo?il za kak starej?i letnik, ki pa navsezadnje sploh ne igra tako pomembne vloge. Pa? vsak ma svoj specifi?ni okus

 

5. Kot vsaka stvar ima tudi usnje svoje pluse in minuse. Ta najve?ji minus je seveda vpliv sonca na zice, vendar tut to ni problem, ?e se po doma?e znajde? in predvsem poleti sede?a prekrije? z belo rjuho. Za pozimi bo? pa hvale?en, da ima gretje sede?a. :vesel: Usnje je na?eloma dokaj imuno na umazanijo. Vla?na cunja, primerno ?istilo in voila! Redno ?i??enje pa bo pripomoglo k ohranjenosti sede?ev. Z blagom je ponavad ve?ji kri? glede umazanije, vendar se da to tudi re?iti z rednim ?i??enjem ;)

 

6. Mislim, da je bila zgolj estetska sprememba zunanjosti in notranjosti

 

7. Ta letnik + bo? na?el zgolj v tujini; pri nas kot vidi? je bolj rev?na (vsaj na a.netu), pa ?e tega se izogibi (hi?a na slabem glasu)

 

8. Hja, al na lastno pest ali pa kak diler, ki uva?a iz tujine

 

9. bump

 

10. je eden mal iz kamnika ven, sam je baje dost drag; je pa tut dost stru?kotov tudi na tem forumu, tko da jih je treba sam mal za rokav pociukat, ?e majo ?as seveda :mi pijemoo:

 

11. glej pod 10 :bravo:

 

12. Tut jest ko pravim.

 

Druga?e pa welcome na forumu in ?imprej?nji nakup in seveda ?e ?imprej?njo predstavitev ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovore :bravo:

 

Kolikor sem bral MX5-ka nima nobenega ESP-ja ali kaj podobnega, vendar to tudi moj Grande nima, tako, da nisem navajen na nobeno "pomo?".

 

Gledam predvsem facelift, ker mi je lep?i, pa tudi ne bi rad imel preve? starega avta (?e ?e je 04 letnik je 6 let star, moj Grande je 06, tako da bom itak ?el na starej?i avto).

 

Za usnje sem razmi?ljal predvsem zaradi umazanije. V bistvu me zanima ali veliko pu??ate avto s streho dol ko je parkiran? Ima kdo kak?ne negativne izku?nje, da je dobil kak?ne smeti notri (fou?ija), mogo?e kak?en pti? naciljal na sede?? :huh:

 

Gledal sem pa te dve MX5-ki pri nas. Mogo?e kdo kaj ve? ve? Modra stoji eno leto (vsaj tako je rekel prodajalec).

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2098082&show=1 Ambro? Lahov?e

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3141683&show=1 Avtocar Menge?

 

Si morda imel katerega od teh dveh v mislih, da je hi?a na slabem glasu?

 

Rad bi ?im ve? prakti?nih izku?enj, ker sem tak, da bi rad ?im ve? vedel preden se odlo?im za nakup, ker je dost poseben avto proti sedanjemu Grandetu.

 

Aja, pa hvala Dejanu - se je ponudil, da mi malo razka?e svojo MX5 :jupiii:

 

Hvala.

 

Bojan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni kej ni kej, rade volje, ko sm bek v LJ.

 

Je pa tko, ESPja nima, kar ma svoje pluse in minuse. ?e si pametn lah zelo u?iva?, sam pretiravat ne sme?:) Klima ni serijsko, spada pod dodatno opremo.

 

Glede strehe pa tko. Pu??a ni?, sprobano z wapom, edino v mo?nih nalivih se voda nabere na gumi kjer je ?ipa iz vrat naslonjena, in ?e veliko hodi? not in ven se zna zgoditi da kaplja noter, a je hitro re?ljivo, vsaki? ko gre? noter, samo potegne? z kako cunjo po gumi in je problem re?en.

 

Glede odprte strehe, n? takzga. Se pa folk zelo rado ustavla in gleda avtek. Pa ?e radio mam za cca 700 eu notr, tko da ko parkiram pa da nimam avta na vidiku lepo strehco gor ruknem, kar ti pa itak vzame samo 5 sekund:) Smeti ne bo? dobil not, je pa monta?a strehce tok hitra da vseen zarad mirnih ?ivcev priporo?am da ?e avta nima? na vidiku, raj kr gor rukn streho:)

 

Je pa tko, avto je neki posebnga in tud zahteva mal ve? nege. Streho je treba lepo negovat z kakimi impregnacijskimi sredstvi, (ma? na mazdinem servisu vse). Polet bo? pa itak ve?ino ?asa ''toples'':)

 

Usnja pa ti ne priporo?am preve?, sej je lepo in vse. A videl sem to poletje. Mam ?portne sede?e iz blaga ?rne barve. Sede?i so super, polet so se fajn segrel na soncu, a ko se vsede? mine minuta ali dve pa je vse ok:) Druga? pa ima? na a3m strani kar nekaj lepe izbire sede?ev ki bi pasal na takle avtek, so pa cene cca 320 eu za komplet.

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja izkusnja (imam jo en mesec, prevozenih pa cca. 7000km :) )

 

vse kar je dejan rekel, plus to, da za daljse voznje moras dat tisto ponjavo cez...zgleda lepse pa se varuje streho in manj je vetra...pa se lepo izgleda

Objavljena slika

 

usnje je boljs, ker se hitro susijo (recimo ce naredis hitr skok v vodo in potem z mokrimi kopalkami noter) pa se lazje jih vzdrzujes

 

aja nima vsaka 2.5 NB klime serijsko

 

vec slik tukaj:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7492

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok vidim, da ima? usnje. Zdaj sem glede usnja ?e bolj zmeden :) - itak se bom potem odlo?u, glede na ponudbo rabljenih. Od nekaterih sem sli?al pripombo, da se na usnju vozi? naprej nazaj (lahko pove? iz lastnih izku?enj kako to zgleda v praksi?), oz da je najbolj?a kombinacija usnje+tekstil oz alcantara (tega itak nimajo MX5ke).

 

Tnx.

 

Bojan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No glede ponjave sem pa pozabil.:)...je lepo da je, lep?e zgleda pa ??iti kot si rekel. Sem pa tudi sprobal na avtocesti....navadna vo?nja, streha dol, 120-130 kmh, vozi? se normalno, molo bolj glasno je vse a ni problema, je pa dobro imeti kapo na glavi:) saj lahko hitro kasira? kak prehlad.

 

Zadn pogon je fajn, ko ga enkrat spozna? in da ti ni ?koda gum, lahko na preglednih cestah zelo u?iva?. Je pa slaba lastnost avta. Si kar vpadljiv za policaje.:)...zadnji? so me na stari cesti do postojne temeljito pregledal:)

 

 

P.S. offtopic

LabiGT, vidm da si lasti? isti model?ek in iste kilometre v mesecu dni kot jaz:) Kaj ve? ?e se kdaj organizira kake skupne izlete z mx5?...mislm osebno men bi blo zlo fletno ?e bi se recmo enkrat letno dobil magar v LJ, pa vo?nja po stari cesti do portoro?a, tam kak ?ar, pa nazaj:)

 

Lp Dejan

 

Ja to je res, so sede?i ?portne varjante in ravno tok ?koljkasti da v mx5tici mislim da te?ko leta? kamr koli:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MX-5 vozim zdaj ?e 10let, prvo 1,6 potem 1,8 in to vsak dan poleti in pozimi, trenutno ?e 2 sopotnikoma :D

 

Nisem imela ve?jih te?av, ?e nisem obti?ala v snegu, je pa res da vozim po pameti in z ob?utkom. Zmerno sne?enje ni ve?ji problem, je pa seveda priporo?ljiv ABS v vsak primeru. ?e bolje je, ?e ima avto Torsen zaporo diferencijala (nekateri 1,8 NB2 in mislim, da vsi 1,8 NB2,5).

Zadnji pogon rula in z dobrimi zimskimi gumami sem ?e vedno prilezla domov, ?eprav smo na hribu doma. V?asih pa? malo po?rek ali bolj na easy odvisno od situacije, ampak z ob?utkom sem ?e vedno pri?la na cilj v najbolj nemogo?ih razmerih in do?ivela precej :o pogledov.

?e ti ne bo ?lo, si ?e vedno lahko umisli? kakp?ne dobre verige, Spikes Spider recimo, potem ni da ni. Jaz jih nisem potrebovala.

 

Trda streha je kul, avto je lep z njo, pa manj hrupen tudi, ?e je zraven avta ali je dobi? za pameten denar ok, druga?e pa ni pretirane potrebe. Ravno nasprotno klimo zelo priporo?am, ?eprav ni bila serijska in tudi potem zaradi cene ne ravno pogosta. Torej vsekakor raj?i klimo kot hardtop, ?e bi morala izbirati, na sre?o imam oboje.

 

Mehke strehe MX-5 tudi po letih ne spu??ajo, tudi autobild poro?a, da je eden redkih cabrio, ki imajo zanesljive strehe. Ob redni negi sploh ne bi smel bit problem, jaz osebno se zavedam, da se ji premalo posvetujem.

 

Prtlja?nik je kul, uporablja? ga lahko za kov?ek, smu?ke, kolesa,...noben problem.

 

Usnje je ?ist kul, tudi ?e ni ogrevano. ?e redno neguje?, ?i??enje ni noben problem, meni je vsekakor ljub?a izbira kot sede?i iz blaga, ampak to je stvar okusa. Sej pravim, v 10letih nobenh te?av s tem.

 

F/L se od pred F/L ne razlikuje kaj veliko, design pa? in nekaj novih barv itn... tehnika in motorji v bistvu isto vse.

 

Bodi previden pri nakupu, predvsem kot prvo opravi servis in ?e ni 100% ?e opravljen zamenjaj tudi jermene. Ve?ina teh vozil, je bila vo?ena samo ?ez poletje ali ob?asno in so neredno/pomanjkljivo servisirana. Tudi ?e po km ?e ni ?as za ta velik servis, po letih vsekakor overdue, ampak marsikateremu se to pa? ni zdelo pomembno.

 

Za test drive ni problem ;)

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp, tako je. Bo? videl, bova ?la turo do rakitne, enkrat zve?er ko ni motorjev in avtov. Pa bo? videl ovinke in sedenje v avtu:) Presenetljivo lepo je:)

 

Edini problem pa je ta ker se mor? res mal potrudt da notr pride?:)...recimo zdanji? sm spraznu akumulator (gledanje filma na dvd playerju z pr?ganimi ventilatorji ob obali z drago), tako da je problem v tem, da avto porine? in sko?i? not da pre?alta?....POZABI...ne gre:)..

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

wildcat hvala, sm mogu sli?at ?e od nekoga ki jo vseh razmerah vozi :) ob dobrih gumah se mi je zdelo, da je enako kot trenutni avto, ?eprav ima mx5 zadaj pogon, mora? pa? s pametjo vozit ;)

 

LabiGT: koliko si pa velik? no pa saj bom videl na testni vo?nji kako bo z mojimi nogami (180cm)

 

Za klimo sem se odlo?u da nujno, ostalo se bom ?e odlo?il, tudi kar se ti?e 1.6 vs 1.8 motorja. ?eprav se nagibam k 1.6, ker bo pomoje zadosti - mogo?e te kontaktiram wildcat, da ?e 1.8 vidim kako gre ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja od na?e muce mx5 gre dobro in ?e jo bo? probal bo? hotel imeti 1,8.

In ona je verjetno enina v SLO, ki avto non-stop uporablja v vsakem vremenu in to ne ker ne more druga?e ampak zato ker tako ho?e Melani :notworth::notworth::bravo: .

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem enkrat sel celo 190 (obcutek je takrat kot da gres 380)...drugace pa vse nad 120 je neznosno...

pa tudi ni poanta, da se peljes tok hitro..mx-5 se mi zdi, da je narejena za uzivancijo do 80-100km/h

 

sej moci tud nima (moja je 1.6) in je cist zalostno, ko po npr. vrhniskem klacnu ne gre nikamor...pa saltat moras skoz, nad 4000rpm zacne vlect sam takrat je hrup motec, skratka ko peljem mx-5 avtomatsko dam v "cruise mode"

 

potem se vsedem v mazdo 6 pa se mi zdi, da vozim raketo :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem enkrat sel celo 190 (obcutek je takrat kot da gres 380)...drugace pa vse nad 120 je neznosno...

pa tudi ni poanta, da se peljes tok hitro..mx-5 se mi zdi, da je narejena za uzivancijo do 80-100km/h

 

sej moci tud nima (moja je 1.6) in je cist zalostno, ko po npr. vrhniskem klacnu ne gre nikamor...pa saltat moras skoz, nad 4000rpm zacne vlect sam takrat je hrup motec, skratka ko peljem mx-5 avtomatsko dam v "cruise mode"

 

potem se vsedem v mazdo 6 pa se mi zdi, da vozim raketo :)

 

 

Adejno , ?altat mora? skoz ?! Pol pa mexi ni zate.. :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ocitno nisi prav razumel: saltat moras non stop, ker nima moci...to je drugic v zivljenu da si lastim avta, ki nima 2.0 motorja (prva je bla zastava 128 ko sem bil 18 let star)

 

ne pa ker mi je odvec, itak je menjalnik verjetno najboljsi del avta

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja jebat ga MX5 je za penzjonerje**

**hehe, zdej pa sedim in ?akam, da me lastniki napadejo :harhar:

 

Ja zato jo bom pa kupil ko grem v penzijo!

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.