Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...

 

avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...

pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.

 

Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?

Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?

 

Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.

Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...

 

avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...

pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.

 

Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?

Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?

 

Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.

Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.

 

enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?

 

loputa zraka - luftmesser po doma?e, cev zraka al pa filter za bencin - kilometri?

 

?e da? mal ve? podatkov bodo fantje takoj povedal (sam nisem imel tega avta a so simptomi podobni)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?

 

v bistvu v?igal je tudi pred menjavo sve?k popolnoma ok, niti enkrat ni zatajil ali zaka?ljal...

 

sprva je cukal zgolj ob speljevanju tja, nikoli v 4-ti prestavi... zdaj pa imam ob?utek, da na vsake toliko ?asa cukne tudi v 5-ti prestavi ali recimo pri hitrosti 130-150 ... vendar ne tako o?itno kot v ni?jih prestavah...

obratomera nimam, zato te?ko re?em, vendar bolj se pozna pri manj?ih vrtljajih

 

sam sem pomislil ?e na kak bencinski filter (ki pa je bojda pri tem modelu skupaj z bencinsko pumpo na oz. v samem tanku goriva)... ali pa da so pri?le kake smeti v tank ... in da ga matra kaj takega .. vendar se nih?e no?e lotiti praznjenja rezervoarja, saj je preve? dela...

 

bi mogo?e bilo kaj na tem ? cuka mi namre? ne konstantno, in v bistvu manj cuka ko je motor hladen...

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

Kaj pa v?igalni tuljavi? Imam ob?utek, da ti ena izmed njih malce pe?a in daje pre?voh iskro, ki potem v dolo?enem trenutku pa? ne v?ge goriva v valju in avto cukne.

 

Ponavadise to najbolje vidi takrat, ko recimo zavira? z motorjem in nato pritisne? na gas pa avto kolcne predno pospe?i.

33112_1.png

Napisano

Kok so to zate predragi na A-cosmosu?

Priklop na tester ni 200 ? :D

Bencinskega filtra res ni kot si napisal.Si morda preveril lamdo sondo,al pa zra?ne cevi kjer bi lahko sesalo nepotrebni zrak(glej rebrasto cev) preglej da so vse cevi dobro name??ene,preveri tudi kable okoli konektorjev(slab stik) sami v?igalni kabli(neglede na to da so bili menjani lahko keri od njih prebija,po?pricaj malo z wd-40 po njih-?e prebija kje ,bo? sli?al.

 

Kaj ve? pa mi trenutno ne pride na pamet.

 

Sam sem imel 323F ampak BA model in prav tako je cukal pri 3000rpm-vzrok po?ena rebrasta cev kjer je ob ni?jih obratih vlekolo fou? zrak.

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Bencinski filter je !

Napaka pa je na v?igalnih tuljavah, pri nas so menjali obe in potem je bil mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

 

Ima povsem klasi?en bencinski filter pri motorju.Pa ne mor? primerjet teh 2h modelov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:bravo: pol pa bo dr?al.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kaj pa mogo?e razdelilna kapa in rotor?ek? Mogo?e sta tadva ?e obrabljena.

 

??? :blink:

 

1.4 motor so imele od letnika 1999 pa na prej in to so motorji, brez frtajlerja in le z v?igalnimi tuljavami in elektroniko, ki opravljajo to funkcijo

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

imam se eno iz Xedos V6....mogo?e enaka??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sishi hvala za trud,vendar ni nobena enaka.Moja tuljava ima dva kontakta za v?igalni kabel.

 

 

Jures ?al ni ista. :( 2.0 je malce bolj divja :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.