Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

material:

 

Potokar

zobati jermen Gates

dva mikro jermena: gates

sponarja

filter olja

 

eden od lezajev za jermen je neka leva firma in ceprav nov je zanic.

 

Tile deli so stali ca. 140 eur

 

Enaa

4l Valvoline synpower 5W40

55 eur

 

Mojster si je vzel cel dan, pa se sam sel zamenjat tisti lezaj s pravim, dodal mal antifriza, olja za sklopko, racunal 180 eur

 

Ko bom sel tezit Potokarju naj mi vrne denar za tisti zanic lezaj, to pomeni ca. 340 eur vse skupaj.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi, a ti je Pelko makino rihtal? :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar poceni. Veliki servis Cliota pride dra?e. Med drugim zato ker je potrebno posebno orodje, da blokira jermenico (imam VVL), ker je malo prostora in dosti dela. <_< Kaj bi dal, da bi imel Clio od Nissana SR20VE motor s ketno. Ali pa kar ta motor ketno. :vskalo:

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

servis pri ca. 167.000km

 

-olje motul 5w30 4l = 40eur

-filter olja = 4 eur

-ploscice Ferodo s/z = 100eur

-diski ATE s/z =120eur

 

-pelko mojster = 70eur

 

vse skupaj: 334eur

 

:bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

servis pri ca. 167.000km

 

-olje motul 5w30 4l = 40eur

-filter olja = 4 eur

-ploscice Ferodo s/z = 100eur

-diski ATE s/z =120eur

 

-pelko mojster = 70eur

 

vse skupaj: 334eur

 

:bravo:

 

Poro?aj ?e bo kaka sprememba v porabi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dvomim

porocam pa, da je pedal cist mehek, sicer bremza izjemno dobr, sam je treba pritisnt..

bomo vidl, ce bo boljs po par 100km, ko se uleze vse skupi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dvomim

porocam pa, da je pedal cist mehek, sicer bremza izjemno dobr, sam je treba pritisnt..

bomo vidl, ce bo boljs po par 100km, ko se uleze vse skupi

 

potem pa treba prezra?iti....nujno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dvomim, da je treba odzracit...od kje zrak, mislim (pa tud pelko je isto reku) ker je vse novo, diski ploscice spredaj zadaj pa rabi nekaj casa...

bomo vidli, ce bo boljs

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

naredu tehnicnega :bravo:

 

kar pa tudi ni kaksen dosezek, sej sem vedno mel izpravne avte

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

naredu tehnicnega :bravo:

 

:jupiii::jupiii::jupiii::jupiii: Zdaj se bo? pa lahko v miru vozil en ?as

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

olje motul 5w30 4l = 40eur

Olje motul samo 40 ?? Ali je za DPF tudi? kje si nabavil?

 

js sm nabavil zdej original od mazde pac dexelia za dpf sm dal 10e za litr. nekje na bolhi eden to prodaja.

www.trziskisladoled.si

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

180.700km

 

-4x amortizerji KYB excel g = 250 eur

-4l motul 5W30 = 40eur

-3l motul gear 300 75W90 = 58 eur

-tesnilo pokrova ventilov = 18 eur

- svecke NGK iridium = 46 eur

-kabli NGK (fuj modri) = 56 eur

-filter olja = 6 eur

 

-pelko =280 eur (poleg dela, je zamenjal se ene puse/gume na podvozju, naredil optiko)

 

skupaj: 718 eur

 

 

avto je zdaj precej visji kot prej, se pa pelje perfektno. Volan je postal neverjetno precizen in trsi tudi :jupiii:

 

to je to

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e vi?ji kot prej? More bit pa ?e taprav terenc :P

 

No, lepo da se redno vse rihta, tut mene v kratkem ?aka veliki servis, ker je letos ?e 10 let star avto, jermen pa ?e prvi :blush:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

danes sem peljal avto na preventivni tehnicni pregled (kot clan amzs je dzabe)

 

no pa so plini pri visjih obratih malo povecani

sem pa doplacal se za test amortizerjev - vse bp

zavore tudi bp

 

in je pol sla na redni servis k nasemu mojstru....mater je velika una zastava kluba :punk:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

servis 193.000km

 

-olje Mobil1 5W30 4l = 35 eur

-aditiv liqui moly visco stabil = 17eur

- zavorno olje Motul DOT 5.1 = 8.9 eur

- filter olja Mann = 5.5 eur

- filter zraka Mann = 14 eur

- g. Pelko = 50 eur

 

 

 

skupaj 130.52 eur

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

najdlje zahod evrope, 3500km iz LJ

 

in evo prva okvara na mx5:

 

zadnji levi zavorni cilinder je fuc, in zaradi vrocine je speklo ploscice, ki so ostale blokirane ob disk, ki je tudi unicen.

 

Tako, da moram menjat plsocice in disk (ni nek strosek), in cilinder menjat (je strosek) oz. ga obnovit, ce se bo dalo.

 

Mehanik v Pristini mi je blokiral tisto stran in odstranil cvrte plsocice, tako da se peljem s tremi bremzami in brez rocne.

 

Cesnja na torti: na isti strani imam bulo na gumi...tko da bo treba menjat tudi gumo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

najdlje zahod evrope, 3500km iz LJ

 

in evo prva okvara na mx5:

 

zadnji levi zavorni cilinder je fuc, in zaradi vrocine je speklo ploscice, ki so ostale blokirane ob disk, ki je tudi unicen.

 

Tako, da moram menjat plsocice in disk (ni nek strosek), in cilinder menjat (je strosek) oz. ga obnovit, ce se bo dalo.

 

Mehanik v Pristini mi je blokiral tisto stran in odstranil cvrte plsocice, tako da se peljem s tremi bremzami in brez rocne.

 

Cesnja na torti: na isti strani imam bulo na gumi...tko da bo treba menjat tudi gumo...

 

Pa sej si najdu dvojcico, mal bi menjal po balkansko...

 

P.S. boss ima spet razlog da te zmerja z divjakom!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Labi cilinder je itak hiba tega avta, to bi ?lo tko al tko. Dej ga pa obnoviti, tako kot jaz, se ?ist uredu spla?a ;)

Podpis.png

 

Napisano

ja tud pele je tko reku, sam ne vem ce se ga bo dalo obnovit, ker mi ga je mehanik tukaj blokiral...bomo vidli

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.