Skoči na vsebino

323 FBA 1.5 16v


Priporočeno sporočilo

?ivjo mazda?i!

 

Dejte mi neki povedat in sicer par mescov nazaj (ni ?e pol leta) mi je majstr Poga?ar menju komplet zadnje zavore (avto je od ?enske sicer) in zadeva je ?pilala, do pred kratkim, ko ro?na ve? ne dr?i popolnoma ni?, s ?imer predvidevam da delujejo oz. zavirajo samo prednje bremze, ker zadnje so itak isti ?morn kokr ro?na, ta pa kot sem ?e reku, ni ve? ni? od nje! :blush:

 

Zdej zajla vem da se ni strgala da bi bil to razlog, da gre ro?na totalka na lahko, ko jo potegne?, a je mo?no da so se bremze (bobni) raz?telal v tok kratkem ?asu al je kje drugje te?ava, da vem reklamirat pr mehankarju, ker takrat sm kr neki dnarja odkartu?! Mi pa ni vseen s kak?nim avtom se fura ?enska okol, pa z 10-mese?no malo medvedko v avtu! :blush:

 

Lep dan ?e nprej pa hvala za kak?en odgovor!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam Borut kokr je men znano zadnje zavore delujejo na hidravliko, isto k spredne, zato ?e ti ro?na ne dela ?e ne pomeni da si zadi brez bremz. Ro?na je pa pa? na zajlo, tko da obstaja mo?nost da se je kj snel (?e je prej ok delal). Jst bi kr nazaj mehaniku pelu pa naj se on lot pregleda, ?e je on tazadn ki je te stvari ureju.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da res, samo na zajlo potisnes obstoje?e bate preko vzvoda (ki jih druga?e potiska hidravlika), tako da je v bistvu lo?en sistem, le enak cilj....

Poglej ce se je snelo tam, kjer lahko tudi ?tela? napetosti z dvema vijakoma (tik pred gumo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so zadaj bobni potem sta sistema ?isto lo?ena. Razen ?e so izrabljene obloge ti morajo zavore normalno delat ne glede na ro?no, ki pa je ?isto mehanska in ne problemati?na za popravila oz. obnove.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se men usako leto dogaja, ro?na ne prime ama ni?ta, razlog ti?i pr bobnih in to tam kjer zajla preide na vzvod, vzvod je (vsaj pri meni je bil) ?isto zarustan in ko zategne? ro?no, vzvod ne premakne paken. ?e se zadeve loti? sam, kupi brake cleaner, raztavi in razrustaj vzvod da se bo spet prmikal (pri meni je 1x zgledalo kot da je se?vasan skupaj, sem ga komaj v premikajo?e stanje spravil). Potem sestavi? skupaj nastavi? pakne ter pokrije? z bobnom ter ?ao ;)

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majstori VSEM tem te?avam bi se izognili ?e bi vedno uporabljali ro?no pri parkiranju, poleg tega da pusti? avto v prestavi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Majstori VSEM tem te?avam bi se izognili ?e bi vedno uporabljali ro?no pri parkiranju, poleg tega da pusti? avto v prestavi.

 

Niso vsi s hribov :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater, to je pol res kamena doba od Mazdojca! :blush:<_<

 

Kaj pa ?e je fajn minus pozimi uzuni, takrat pa ro?na verjetno ni lih priporo?ljiva - vem da je kdaj kermu tut primrznila, npr. na kaki AR, a ne David? :harhar::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men se ?e ni nardil da bi mi ro?na zamrznila pa mam avto zuni parkeran, sam predn za?ne zmrzvat lepo zajle za ro?no na?pricam iz mastjo v spreju ( HHS 2000, odli?na zadevca) in je to to

p.s. druga?e bom mogu pa tud sam zadne pakne zamenat, ker ne prime tud mal ne ve? ne bremza, ro?na pa sploh ne

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bomo nucal, ti sporo?im, kaka bi bla pa kej cena, za eno in drugo stvar (posami?no)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.